Wat denk jij van de Pieten discussie?

Deel

Enquête

Sinterklaas feest afschaffen door Piet?

[ 0 ]
    0% [0%] 
    [ 10 ]
    26% [26%] 
    [ 29 ]
    74% [74%] 

Totaal aantal stemmen: 39
    Princess Sylvysprit
    Passagier van het interdimensionale quizschip

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Re: Wat denk jij van de Pieten discussie?

Bericht van Princess Sylvysprit op vr sep 25, 2015 6:06 pm

Urameshiya schreef:^Was dat echt serieus? Als ik "blanco piet" op internet opzoek kom ik uit bij een fragment van Man bijt hond terecht...
    Ja echt ja, ik zag het in een krant bij mijn werk.

Your fortune: キタ━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━ !!!!

"You need the player to level up, not the character." -ZUN

Formerly known as Eeveesprit
    Quwanti
    Moderator

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

Bericht van Quwanti op vr sep 25, 2015 6:08 pm

Urameshiya schreef:^Was dat echt serieus? Als ik "blanco piet" op internet opzoek kom ik uit bij een fragment van Man bijt hond terecht...
    Hier is het te lezen.

Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya op vr sep 25, 2015 6:17 pm

^Bedankt voor de link! Geinig idee, zo'n paasei-piet.

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

Bericht van TanukiTyfoon op vr sep 25, 2015 7:28 pm

Urameshiya schreef:Tanuki-tan doet het alleen voor de post-count, dus op hem ga ik niet reageren, maar...

Ura je doet me pijn met je uitspraken en ik vind het er eigenlijk op lijken alsof je meer gewoon in discussie wil gaan om iedereens punten te ontkrachten dan dat je daadwerkelijk zelf een mening verkondigt over het onderwerp.

Van mij mogen er gerust andere kleur pieten komen. Maar waar ik fel op tegen ben zijn de mensen die de zwarte piet willen verbannen uit het land en de hele sinterklaas traditie lopen te verzieken voor iedereen met hun demonstraties om aandacht tegen het zogenaamde racisme van zwarte piet. In mijn ogen zijn het deze mensen die er het grootste probleem van maken terwijl als dit normaal was gegaan er een stuk minder aan de hand was.
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya op vr sep 25, 2015 11:00 pm

TanukiTyfoon schreef:ik vind het er eigenlijk op lijken alsof je meer gewoon in discussie wil gaan om iedereens punten te ontkrachten dan dat je daadwerkelijk zelf een mening verkondigt over het onderwerp.
    M'n eigen mening over het onderwerp verkondigen heb ik 2 jaar geleden al gedaan. Ik zie geen reden om dat helemaal opnieuw te doen, maar als ik argumenten langs zie komen waar ik het niet mee eens ben reageer ik erop. En dat gebeurt nogal vaak, omdat mijn mening van 2 jaar geleden helaas nog altijd in de minderheid is op dit topic.

En woah, kijk toch eens. Ik voorspelde in mijn post van twee jaar terug al dat de Gouden Koets ook snel onder de aandacht zou komen. Mijn helderziende oog is echt. k=w= (Sorry voor de typo's en ontbrekende woorden in die post trouwens.)

TanukiTyfoon schreef:Van mij mogen er gerust andere kleur pieten komen. Maar waar ik fel op tegen ben zijn de mensen die de zwarte piet willen verbannen uit het land en de hele sinterklaas traditie lopen te verzieken voor iedereen met hun demonstraties om aandacht tegen het zogenaamde racisme van zwarte piet. In mijn ogen zijn het deze mensen die er het grootste probleem van maken terwijl als dit normaal was gegaan er een stuk minder aan de hand was.
    Ik heb niet de indruk dat demonstranten het sinterklaasfeest hebben verpest voor wie dan ook. Heeft jouw 5 december er soms onder geleden?

En vergeet niet dat het standpunt dat Zwarte Piet aangepast zou moeten worden tot een paar jaar geleden nog vrij uitzonderlijk was. Als je er dan niet een paar opvallende demonstraties voor houdt luistert er echt niemand naar je.
    Graan
    Graan

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Groeien

Bericht van Graan op za sep 26, 2015 12:24 am

Oh hey, het pietendebat wakkert weer aan!

Spoiler:

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
    7 konten.
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

Bericht van Meira op za sep 26, 2015 3:36 pm

De kruidnoten worden alweer verkocht, het is nog 20 graden buiten en men begint alweer over Pieten? oh joepie

Credits naar Mitch

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu ma okt 23, 2017 8:16 am