Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

Deel
    homemadecupcake
    Hemelbewoner

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

Bericht van homemadecupcake op wo apr 16, 2014 9:21 pm

ik regel wel de koekjes....DES DODE BELGEN MWHAHAHAHAHAHA

met speciale ingrediënt: Remilia~ en Eeveesprit

Laatst aangepast door homemadecupcake op wo apr 16, 2014 9:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt

[18:29:32]kermisfan112 : lieke+koken=kernexplosie
    Faolinn
    Mad scientist

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

Bericht van Faolinn op wo apr 16, 2014 9:29 pm

Ik wil in ieder geval XavC bedanken voor zijn fantastisch uitgelegde hints op dag 1. Op dat moment hielden ze nog geen steek, maar hij wist toen al dat als hij later voor ziener uit zou komen iemand het terug zou lezen en hem zou geloven.

Wat betreft de mensen die geen ruk hebben gedaan om te helpen: trek lering uit mijn posts. Ik post echt niet zoveel, maar ik zorg er altijd voor dat er wat nuttigs in staat, al is het maar een meta-analyse van alles wat er gezegd is (dus niet napraten zoals Reym nogal vaak doet, maar conclusies trekken uit wat anderen hebben gezegd, wel netjes aan bronvermelding doen!)

_ . ; - * Schijt op een natte vis * - ; . _

UltimateAction
    Assistent van Patchouli

Bericht van UltimateAction op wo apr 16, 2014 9:47 pm

@Toumyon schreef:
    @UltimateAction schreef:Vrijdag feestje in een van mijn prachtige tuinen
    Heb jij geen recht op te geven!
    Jij hebt helemaal niet geholpen met onze overwinning!
    *schopt Ulti uit de stad van Hakuro.*
    Jong ik was bezig een mega picknick event te organiseren voor deze overwinning pfffff
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Bericht van Reym op wo apr 16, 2014 9:48 pm

Pffft, napraten. Ik post gewoon wat ik vind, lieffie.
    Ik post vaak dingen maar word dan geninja'd.

Laten we blij zijn dat we de Belgen verslagen hebben, en dat in zo'n korte tijd. *hangt vlaggetjes op*

Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame

Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

Bericht van Remilia~ op wo apr 16, 2014 9:51 pm

Dit was echt een héél, heel triest en dramatisch potje voor de wolven :')
    Maar hoera, was leuk, goed gespeeld allen!

Don't think of yourself as an ugly person. Think of yourself as a beautiful monkey!

Faolinn
    Mad scientist

Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

Bericht van Faolinn op wo apr 16, 2014 9:53 pm

Ik heb nog nooit zo'n vloeiend spel gespeeld aan de kant van de burgers inderdaad. Dit ging erg makkelijk. Persoonlijk merk ik wel de kracht van colleges over onderzoek doen. Ik schreeuw minder en lees meer.

Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku op wo apr 16, 2014 10:10 pm

Avond in Hakuro. De volle maan staat dreigend aan de horizon in de schemering, zich langzaam verheffend boven de bomen uit het bos aan de grens van het dorp. Het gefluit van merels, gebruikelijke metgezel van de zonsondergang, vult vreemd genoeg deze avondlijke lucht niet. In het dorp zijn de cafés leeg, de straten liggen er verlaten bij en er brandt geen licht achter de ramen van de huizen.

Iedereen in het dorp bevindt zich namelijk op het plein. Naar aanleiding van het geëscaleerde geweld de voorgaande nacht heeft burgemeester Faolinn een noodbijeenkomst georganiseerd. Aanwezigheid werd verplicht voor alle dorpelingen; wie niet zou komen opdagen stond een onmiddellijke uitwijzing te wachten.
    Het is veel stiller dan gebruikelijk, en er heerst voor de verandering eens geen chaos. Faolinn had duidelijk gemaakt dat iedereen aan het woord zou komen en zou kunnen vertellen wat hij of zij wist. Toumyon is momenteel aan het woord.
    “Ik heb sterk mijn twijfels bij eeveesprit. Zijn gedrag is erg verdacht en hij houdt zich afzijdig van alle discussie die echt Belgische Nationalisten zou kunnen ontmaskeren. En in XavC heb ik ook geen goed oog.”
    “Dat zijn geen erg sterke redenen, Toumyon.” brengt Reym in. “Kan je misschien wat meer uitleg geven?”
    “Jazeker.” antwoordt Toumyon vol vertrouwen. “Om te beginnen, hij was één van de eersten die Shiro als willekeurig slachtoffer wilde afschilderen. Waarschijnlijk om Deviljho te verdedigen. Hij twijfelde ook heel lang over het akkoord gaan met de uitwijzing van Yukari. Later zagen mensen hoe hij een discussie leek te hebben met Deviljho, maar dit leek erg geacteerd. Alsof ze er op aan het letten waren of iemand hen wel gade sloeg.”
    “Sterke punten!” concludeert Faolinn. “Ik ben zelf ook niet zo zeker over XavC. Wat heb jij hier op te zeggen?”
    “Ik kan je gerust stellen,” begint XavC, “ik weet namelijk ondertussen het één en ander. Ik ben het hoofd van de immigratiedienst.”
    De aanwezigen ademen collectief scherp in. Zou XavC hebben ontdekt wie er Belgische Nationalisten zijn?
    “Helaas is het een enorme warboel op de dienst immigratie en heb ik maar een paar dossiers kunnen bekijken. Ik kan jullie vertellen dat T en Faolinn beiden echte Nederlanders zijn.”
    Bij dit nieuws vernauwt Faolinn de ogen en kijkt richting XavC. “Zo zo. En wat concludeer je hier uit, Xav?”
    “Wel, ik denk persoonlijk dat eeveesprit mogelijk afgelopen nacht iemand te grazen heeft genomen, maar met de bedoeling zelf een Belgische Nationalist uit te schakelen.” antwoordt XavC.
    “En hoe zou hij dat gedaan moeten hebben?” vraagt homemadecupcake skeptisch.
    “Ik denk dat hij mogelijk de mysterieuze eigenaar van de coffeeshop hier is. Die persoon heeft naar verluid kennis van speciale kruidenmengsels die iemand een hele tijd buiten spel kunnen zetten.” verklaart Xav.
    Bij dit laatste statement flitsen de ogen van Faolinn en kijkt hij eeveesprit’s richting uit. “Eevee, klopt dit? Ben jij de persoon achter de coffeeshop? Heb je iemand vorige nacht vergiftigd en afgetuigd?”
    Eeveesprit is ondertussen een beetje beginnen te zweten. Hij ziet er niet zo heel goed uit, de kleur is wat uit z’n gezicht. Stamelend begint hij: “Dat… eh… ja. Ja, het klopt. Ik ben inderdaad de wietboer. En ik heb afgelopen nacht UNOwen vergiftigd.”
    “Uno? Waarom hem?” vraagt UltimateAction.
    “Komaan zeg! Hebben jullie hem gehoord? Praat niet eens met een Nederlands accent. Het had er toch alle schijn van dat hij een Belg was?!” zegt eevee.
    “Ja, hij was een Belg. Eén die zich de Nederlandse nationaliteit heeft aangemeten, en een brave burger van dit dorp is.” zegt Faolinn droevig. “En het was mijn vergissing om dit niet in te zien. Want zie je, eevee, degene die ‘m vergiftigde ben IK!” Een schok gaat door de menigte. “IK ben namelijk de eigenaar van de coffeeshop!” Faolinn haalt om z’n woorden kracht bij te zetten een waarlijke frietzak van een joint uit z’n binnenzak.
    Eeveesprit’s ogen barsten van de paniek. Zenuwachtig lachend probeert hij: “Haha… Ha! Oh, goeie hoor! Leuk geprobeerd, Belg!”
    Maar de menigte is niet overtuigd. XavC staat in voor Faolinn’s identiteit en Faolinn haalt eeveesprit’s claim onderuit. Toumyon heeft ondertussen een beker popcorn schijnbaar vanuit het niets gehaald en zit nu het in z’n mond te werpen terwijl hij het spektakel volgt. “Ja, XavC spreekt de waarheid over z’n job.” voegt hij kauwend toe.
    “Hoe weet je dat?” vraagt T?
    “Eh… wel. Ik was, ehm, afgelopen nacht bij ‘m op bezoek.” geeft hij twijfelend toe. “Ik voelde me wat eenzaam.”
    “Myon, jij slet!” protesteert homemadecupcake.
    “Zeg, kan het even! De twee nachten ervoor heb ik braaf thuis geslapen!”

Boven de horizon is er nog een restje licht te zien. Zoals de afgelopen avonden lijkt het langer te willen blijven dan normaal, en ondertussen lijkt de maan almaar helderder te worden en een rode kleur te krijgen. Alsof licht en duisternis een gevecht voeren.
    Iedereen staat nu in een kring rond eeveesprit. Alle ogen zijn op hem gericht en niemand lijkt nog aan zijn kant te staan. Maar eeveesprit lijkt nog niet te willen opgeven. Z’n ogen zoeken iemand in de menigte… homemadecupcake.
    “Wel… Jullie willen mij buiten? Dan ga je er voor mogen knokken. Ik heb nog iemand aan m’n zijde!” dreigt hij. “Cupcake, we nemen ze te grazen!”
    Maar homemadecupcake wijkt niet van haar plaats. “Het is voorbij, eevee. Ik reken je in voor samenzwering en een poging tot staatsgreep.”
    Eeveesprit kijkt met wijd opengesperde ogen cupcake aan. “Wat krijgen we nou?!”
    Homemadecupcake haalt een badge te voorschijn en klapt die open. Er zit een kaartje in dat haar identificeert als agent van de Belgische federale politie.
    “Ik ben een agent van de Belgische federale politie.” verklaart ze.
    Ze wijst naar het kaartje waarop staat dat ze agent is van de Belgische federale politie.
    “Wat staat daar?” vraagt T. “Ik zie het niet van hieruit.”
    “Dat ze agent is van de Belgische federale politie.” zegt Reym, die de badge nauwkeurig inspecteert.
    “Ja, ik ben dus agent van de Belgische federale politie,” bevestigt homemadecupcake, “en ik ben hier naar toe gestuurd om een groep extremistische nationalisten te infiltreren. Mijn taak was om me voor te doen als één van hen en contact te leggen met de lokale autoriteiten. Helaas is dat niet gelukt, maar iedereen in het dorp bleek zo goed zelf te kunnen speuren dat al snel de bende zich begon te ontbinden. En ik bevestig hierbij dat eeveesprit het enige resterende lid is.”
    “JE HEBT ME ERIN GELUISD!” roept eeveesprit. “Door jouw schuld hebben we Remilia~ in elkaar getimmerd!”
    “Aha, hebbes!” roept Aap uit. “Ik zeg dat we deze smeerlap hier en nu overhoop knallen!” Aap haalt een pistool boven en richt het op eeveesprit.
    “Whoa, dude, chill!” zegt Faolinn. “Steek die Beretta weg. Waar haal je dat ding trouwens vandaan?”
    “Ik baat een wapenwinkel uit.” antwoordt Aap.
    “ALS IK NEER GA, GAAN JULLIE MEE!” roept eeveesprit plotseling, en trekt z’n jas open. Aan z’n middel zijn tubes gebonden waar draden uitsteken.
    “IK KNAL ‘M AF!” roept Aap. “HET IS C4, DAT REAGEERT NIET OP KOGELIMPACT!”
    “ALLEMAAL BLIJVEN STAAN EN HANDEN IN DE LUCHT!” roept Reym, die nu ook een pistool te voorschijn haalt. “POLITIE! LEG DIE BERETTA NEER!”
    “Zou je niet beter eerst deze zelfmoordterrorist arresteren?!” protesteert Aap.
    “Kijk eens goed. Dat zijn geen explosieven. Het zijn tubes mayonaise.” zegt Reym.
    “JA! HET IS MAYO! IK BLAAS JULLIE ALLEMAAL ONDER DE MAYO!” roept eeveesprit. Er begint wat schuim op z’n lippen te staan. “EN HET IS GEEN ZOETE, MAAR VAN DIE ZURE BELGISCHE!”
    XavC duikt weg achter een muurtje.
    “Genoeg gekte!” roept Reym. “Je staat onder arrest. Als we klaar zijn met je wordt je aan homemadecupcake uitgeleverd.”

Op dat moment legt de zon het af tegen de maan. Het laatste beetje licht sterft weg. De maan staat bloedrood aan de hemel, een evenement dat slechts in uitzonderlijke omstandigheden plaats vindt.
    Eeveesprit… lacht. Eerst horen de omstanders het amper. Het is een diep, bijna onaards geluid dat langzaam in volume toeneemt. Dan werpt eeveesprit z’n hoofd naar achter en stoot een luid hoongelach uit.
    “Ik denk dat hij is doorgetrapt.” zegt T.
    “Dwazen.” gromt eeveesprit. Ja, gromt. Z’n stem is plots een heel octaaf dieper en uit z’n blik spreekt nu zo’n dreiging dat iedereen wat naar achter stapt. “Denken jullie echt dat dit dorp een stel Belgische Nationalisten zou interesseren?” Iedereen kijkt met verstomming toe. Het lijkt alsof eeveesprit’s gezicht aan het veranderen is. “Dit gaat veel verder dan een dispuut over de grenzen. Dit gaat veel verder dan toen België ontstond, verder zelfs dan de historiek van de Nederlanden. DE VLOEK LEEFT!”
    Bij die laatste woorden scheurt eeveesprit’s shirt open onder druk van een enorme bos haar en een hoop spieren. Z’n mond rekt zich uit en stelt een enorme rij vlijmscherpe tanden ten toon. Z’n nagels verharden en groeien uit tot klauwen. Hij huilt als een wolf naar de volle maan.
    “Oké, what the actual fuck.” zegt Faolinn.
    “EERST EEN WEERWOLF IN TOUHOU EN NU DIT!” roept UltimateAction.
    “Mag ik ‘m nu afknallen?!” roept Aap naar Reym.
    “Eh… ja… doe maar.” antwoordt Reym, die met haar pistool op diresprit gericht langzaam achteruit wandelt.
    Aap lost enkele schoten uit z’n handkanon. De impact is zo groot dat eevee achteruit wordt geduwd, maar hij lijkt ongeschonden. “Dammit, het moeten zilveren kogels zijn!” roept Aap. “Ik loop effe naar m’n winkel. Tot dadelijk!” Hij maakt zich uit de voeten.
    Ondertussen werpt diresprit zich op Reym, die ook tevergeefs schiet. Z’n blinkende tanden begeven zich naar haar nek.
    “EET ZURE MAYO, BELGMONSTER!” roept XavC, die is teruggekomen met twee enorme tubes mayonaise uit de frituur om de hoek. Hij begint mayo naar diresprit te spuiten en raakt ‘m vol in de ogen. Deze huilt van de pijn en strompelt achterover. Dan springt Faolinn hem plots op de rug. Hij heeft z’n joint opgestoken en houdt deze met beide handen voor diresprit’s muil in een poging ‘m te bedwelmen.
    “Toumyon! Help me dit monster te bedwingen!” roept Faolinn. “Doe iets!”
    “Eh… ik kan ‘m een SOA geven?” zegt Toumyon.
    “Doe eigenlijk maar niet!” bedenkt Faolinn zich.
    “TIJD VOOR ULTIEME ACTIE!” roept UltimateAction, en slaat zo hard als hij kan in de maag van de verblinde, stikkende diresprit. De combinatie van mayo, rook en een maagstomp worden ‘m te veel en eindelijk gaat hij neer.
    In het maanlicht staan de inwoners van Hakuro rond de figuur op de grond. Reym boeit z’n handen achter z’n rug en ze tillen het gevaarte op. 10 minuten later kijken ze toe hoe de trein met diresprit vertrekt naar België. Deze keer was het kaartje goedkoper… Ze wisten de loketbediende er van te overtuigen dat het een hond was.

Een week later zit Faolinn in z’n kantoor de krant te lezen. De nieuwe job van burgemeester bevalt hem prima. Wanneer hij pagina 3 opent staat hem een schok te wachten.

WEERWOLVENPLAAG TEISTERT BELGIË. VERMOEDELIJKE OORSPRONG NEDERLAND.

Faolinn staart even naar de krantenkop. Maar dan slaat hij de pagina om en neemt een slok van zijn koffie.
    “Niet langer mijn probleem.” lacht hij tevreden.

EINDE

Het spel is ten einde! De burgers hebben gewonnen. Goed gespeeld!
    Hoewel ik iedereen wil bedanken voor hun inzet, moet ik toch even opmerken dat Toumyon deze laatste speldag bijzonder scherp is geweest in z’n analyses. Hij had eeveesprit helemaal door en wist cuppie er correct als infiltrant uit te pikken. XavC heeft erg z’n best gedaan met z’n overzichten en een perfect moment gekozen om z’n rol bekend te maken. En tot slot heeft Faolinn ook op het juiste moment toegeslagen, naast z’n best te doen doorheen het hele spel.

Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen

Leeftijd : 20
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

Bericht van Yukari op wo apr 16, 2014 10:19 pm

Dit is echt glorieus. Wauw.
    De Belgen zullen voor eeuwig doorleven in mijn hart.
    België is best.

Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)

Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

Bericht van Toumyon op wo apr 16, 2014 10:25 pm

Nou iedereen, ik was dus inderdaad de Slet. *doet een gay hand zwaai*
    Dus ja...XavC had zoon leuke slaap plek... xD

Maar mijn reden van actie was dus dat ik bij Xav sliep omdat hij wel redelijk verdacht was, maar toen keek ik om naar Eevee en heb ik zwaar opgemerkt dat hij verdacht was voor zijn meh posts, die ik later pas had opgemerkt.

So yeah dat maakt 2 overlevende wins voor mij aan de burger kant.
    *gaat feesten in een feest tent om daar nog wat te gaan ouwe hoe-slette.*

EDIT: overigens een super-derp verhaaltje Geert, i enjoyed it. Wie wilt er SOA's?

UltimateAction
    Assistent van Patchouli

Bericht van UltimateAction op wo apr 16, 2014 10:28 pm

Myon iedereen wil je kønt
    homemadecupcake
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : PUDDING~<3

Bericht van homemadecupcake op wo apr 16, 2014 10:28 pm

ik was de infiltrant
    Ik heb Eevee "gebruikt" om de sterkste belg, Remilia~, uit te moorden en heb daarna geprobeerd eevee weg te krijgen door sterke argumenten. Ik was echt heel erg blij dat Toumyon zo makkelijk meeging hierin en zelfs meehielp xD

Dit was een moeilijke rol, en heb ook echt riskant gespeeld op het moment dat ik eevee's vertrouwen won, maar ik heb er wel enorm van genoten!!!

@UltimateAction schreef:Myon iedereen wil je kønt
    Ulti....Ik hou van je xD

Laatst aangepast door homemadecupcake op wo apr 16, 2014 10:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt

[18:29:32]kermisfan112 : lieke+koken=kernexplosie
    UNOwen
    Maestro

Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

Bericht van UNOwen op wo apr 16, 2014 10:28 pm

Welke heks killt nu iemand die een wolf keihard eruit heeft gestemd.

Hurrduruhduheuhurhudhuehu.

UltimateAction
    Assistent van Patchouli

Bericht van UltimateAction op wo apr 16, 2014 10:30 pm

Ik was een doodgewone burger met een doodgewoon bloemenwinkeltje *schopt schedel terug naar binnen*
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)

Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

Bericht van Toumyon op wo apr 16, 2014 10:31 pm

@UltimateAction schreef:Myon iedereen wil je kønt
    Natuurlijk wilt iedereen dat. xD
    Afspraakje om 0:00?

Faolinn
    Mad scientist

Bericht van Faolinn op wo apr 16, 2014 10:33 pm

En allemaal graag een hartelijk applaus voor onze Neko. Man man wat kan deze man schrijven! Ik heb bij ieder verhaaltje wel stukgelegen. Je bent een natuurtalent, ik zie ernaar uit meer van je te lezen als spelleider!

En wat hij zegt, zonder Myon en XavC had ik nimmer mijn val op kunnen zetten om Eevee over het randje te duwen. Ontzettend bedankt daarvoor! Het was zo spannend op het laatst omdat ik alle kaarten in handen had en het alleen nog maar wachten was totdat Eevee de fout zou maken om mijn rol te claimen, een rol die er alle waarschijnlijkheid van had al in het spel te zitten. Vooral deze letterlijke dag was een mooi stukje weerwolven als je het mij vraagt.

Evens mijn oprechte excuses aan UNOwen. Had ik meer tijd gehad die 5 dagen om bij te lezen en een zuivere mening te vormen dan was jij ongetwijfeld niet voor de bijl gegaan. Echter had ik de stemming al gemist vanwege drukke dagen op de universiteit en mijn werk en zondag, het moment dat ik als heks op zou moeten gaan letten, had ik Olga over de vloer. Toen zij naar de WC was kon ik héél vlug mijn hit-order doorgeven daar ik er zeker van was dat ik na deze nacht (Olga lag toen al dood, niet letterlijk) wederom de pineut zou zijn. Op dat moment was het een gut-feeling beslissing op een gut-feeling beslissing en dat leidt lang niet altijd tot goede resultaten.
    Snel door naar de volgende ronde!

EDIT: Cupcake ik wilde net zo hard meegaan als Myon, geloofde je vrijwel direct, maar ik moest je tegenspreken om Eevee het gevoel van veiligheid te geven. Ik MOEST paniek zaaien, anders zou hij nooit in mijn val rennen.

Laatst aangepast door Faolinn op wo apr 16, 2014 10:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu zo jun 24, 2018 5:33 am