Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

Deel
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

Bericht van Nekotaku op di jun 03, 2014 10:11 pm

Bedankt voor de uitleg, Fao! Toch heel knap uitgedacht welke rol je het beste zou kunnen bluffen. Naar mijn gevoel stond je nog niet met je rug tegen de muur omdat er verdenkingen richting Ura uit begonnen te gaan, en ik eerder het gevoel had dat je een stugge burger was. Maar vanuit jouw perspectief moet dat heel anders zijn geweest, zeker wetende dat Ura en Sophie zo'n scherpe observaties maakten en je wist dat ze geen waifu's waren.
    Als ik zo'n denkwerk en het grijpen van kansen zie, vind ik dat de overwinning van de wolven zeer terecht is. Zelfs al heb je het niet tot het einde gehaald, je hebt toch zeker de aanzet gegeven voor de winst van je team!

Vaak vind ik het wel jammer dat er na het einde van een ronde zo weinig wordt geanalyseerd of de nachtelijke acties besproken. Er wordt meestal al snel naar de volgende ronde overgegaan. Interessant om eens wat meer achtergrond te horen.
    (Trouwens ook m'n eigen schuld, want m'n beloofde posts met het spelverloop in mijn ronde zijn achterwege gebleven. orz)

By the way, ik wil ook best wel terug op de wachtlijst om een ronde te leiden. Maar wel behoorlijk achteraan. Tot september is het een helse drukte in m'n agenda. In elk geval heb ik al een ideetje voor een thema en bijbehorende spelmechaniek waar ik eens op ga broeden!

Princess Sylvysprit
    Passagier van het interdimensionale quizschip

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

Bericht van Princess Sylvysprit op wo jun 04, 2014 1:21 pm

@Remilia~ schreef:DOE er dan wat aan? Ik hoef het niet te zeggen als jij je een keer gewoon netjes aan de regels houdt. Zolang jij er mee door blijft gaan kan je niet verwachten dat je zulke opmerkingen niet tegen je hoofd aan zult krijgen.
    Ik vind het alleen nogal stom dat veel mensen de nodigheid hebben om dat ook daadwerkelijk te doen >_>
    Dit was PER ONGELUK, like, ik zou nooit de regels EXPRESS overtreden >_>

Your fortune: キタ━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━ !!!!

"You need the player to level up, not the character." -ZUN

Formerly known as Eeveesprit
    Deviljho
    Hemelbewoner

Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : White knighting and Cuckoldry

Bericht van Deviljho op wo jun 04, 2014 1:57 pm

eeveesprit schreef:
    @Remilia~ schreef:DOE er dan wat aan? Ik hoef het niet te zeggen als jij je een keer gewoon netjes aan de regels houdt. Zolang jij er mee door blijft gaan kan je niet verwachten dat je zulke opmerkingen niet tegen je hoofd aan zult krijgen.
    Ik vind het alleen nogal stom dat veel mensen de nodigheid hebben om dat ook daadwerkelijk te doen >_>

Lees de regels dan! Je wist misschien niet dat het in de regels staat, maar je hebt wel expres samengewerkt met een andere partij. [/ikbemoeimeteveelmetditsoortdingen]
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

Bericht van Pshycho Maniac op wo jun 04, 2014 2:01 pm

eeveesprit schreef:
    Door die shifty eyes lijkt het of je het niet meent.

En het lijkt me dat het gewoon common sense is om dat soort dingen niet te doen.

⑨⑨⑨  ⑨⑨⑨
    Pyonta-kun
    Moderator

Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

Bericht van Pyonta-kun op wo jun 04, 2014 2:44 pm

Ik denk dat de boodschap aan beide partijen duidelijk is. De waarschuwing is gegeven en ik persoonlijk geloof dat eeveesprit het niet expres doet. Iedereen kan zich vergissen. Volgende keer beter.

Over de volgende keer gesproken, is er niemand die meer wil leiden?

@Nekotaku schreef:Vaak vind ik het wel jammer dat er na het einde van een ronde zo weinig wordt geanalyseerd of de nachtelijke acties besproken. Er wordt meestal al snel naar de volgende ronde overgegaan. Interessant om eens wat meer achtergrond te horen.
    (Trouwens ook m'n eigen schuld, want m'n beloofde posts met het spelverloop in mijn ronde zijn achterwege gebleven. orz)

Toen ik een ronde de frankofoob was hield ik voor mezelf een dagboek bij in de form van een word bestand. Alles wat ik dacht schreef ik daar op en ik verwijderde niks. Soms stond er bijvoorbeeld alleen maar de regel: "Ik denk dat Ura een wolf is". Met daarna de regel "Oh nee, toch niet". Als het je leuk lijkt kun je zoiets doen en mensen vragen om het ook te doen. Dan kun je het met elkaar delen en zie je wat men dacht op bepaalde momenten. Datum en tijd zette ik er ook bij.

ケロです
    Pshycho Maniac

Bericht van Pshycho Maniac op wo jun 04, 2014 3:22 pm

@Pyonta-kun schreef:Ik denk dat de boodschap aan beide partijen duidelijk is. De waarschuwing is gegeven en ik persoonlijk geloof dat eeveesprit het niet expres doet. Iedereen kan zich vergissen. Volgende keer beter.

Over de volgende keer gesproken, is er niemand die meer wil leiden?

@Nekotaku schreef:Vaak vind ik het wel jammer dat er na het einde van een ronde zo weinig wordt geanalyseerd of de nachtelijke acties besproken. Er wordt meestal al snel naar de volgende ronde overgegaan. Interessant om eens wat meer achtergrond te horen.

Toen ik een ronde de frankofoob was hield ik voor mezelf een dagboek bij in de form van een word bestand. Alles wat ik dacht schreef ik daar op en ik verwijderde niks. Soms stond er bijvoorbeeld alleen maar de regel: "Ik denk dat Ura een wolf is". Met daarna de regel "Oh nee, toch niet". Als het je leuk lijkt kun je zoiets doen en mensen vragen om het ook te doen. Dan kun je het met elkaar delen en zie je wat men dacht op bepaalde momenten. Datum en tijd zette ik er ook bij.

Ooh, zoiets zou leuk zijn als iedereen het deed, ja.
    En dan als je dood was, kan iedereen het lezen.

Laatst aangepast door Pshycho Maniac op wo jun 04, 2014 3:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : WIJZIGINGEN)

⑨⑨⑨  ⑨⑨⑨
    Pyonta-kun
    Moderator

Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

Bericht van Pyonta-kun op wo jun 04, 2014 3:39 pm

Ik zou dan wel wachten tot het spel geëindigd is. Als je de ziener bent en over je vindingen schrijft mag je dat natuurlijk niet zomaar bekend maken. Zelfs als je geen speciale rol hebt zou je niet voor het eindigen van het spel je document mogen delen ivm het beïnvloeden van spelers. Het onderling uitwisselen van je dagboek met mede doden zou dan weer geen probleem zijn, naar mijn mening. Zolang iedereen zijn mond maar houdt tegen spelers die nog niet dood zijn.

ケロです
    Pshycho Maniac

Bericht van Pshycho Maniac op wo jun 04, 2014 4:37 pm

@Pyonta-kun schreef:Ik zou dan wel wachten tot het spel geëindigd is. Als je de ziener bent en over je vindingen schrijft mag je dat natuurlijk niet zomaar bekend maken. Zelfs als je geen speciale rol hebt zou je niet voor het eindigen van het spel je document mogen delen ivm het beïnvloeden van spelers. Het onderling uitwisselen van je dagboek met mede doden zou dan weer geen probleem zijn, naar mijn mening. Zolang iedereen zijn mond maar houdt tegen spelers die nog niet dood zijn.
    Ah ja. Daar had ik niet aan gedacht.

⑨⑨⑨  ⑨⑨⑨
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 100
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie op wo jun 04, 2014 6:21 pm

Ik zou best een potje willen leiden, maar ik heb pas over 4 weken (vanaf eind juni) daar de tijd voor.

Als dat niet te lang wachten voor mensen is dan graag! (Persoonlijk heb ik binnenkort sowieso geen tijd voor wolven dus ik ben zelf wel voor een pauze)
    Faolinn
    Mad scientist

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

Bericht van Faolinn op wo jun 04, 2014 10:56 pm

^ yeah voor mij geldt dus precies hetzelfde. Atm volg ik 1 heel druk vak en geef les in een ander... Dubbele roosters laten niet echt veel weerwolfverantwoordelijkheden toe

_ . ; - * Schijt op een natte vis * - ; . _

Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

Bericht van Remilia~ op wo jun 04, 2014 11:54 pm

Ik kan op zich ook weer een potje gaan leiden?
    Dus als (na) 4 weken te lang duurt voor mensen, kan ik binnen nu en 2 weken een nieuwe ronde starten?

Don't think of yourself as an ugly person. Think of yourself as a beautiful monkey!

Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 20

Bericht van Shiro op do jun 05, 2014 1:09 am

@Remilia~ schreef:Ik kan op zich ook weer een potje gaan leiden?
    Dus als (na) 4 weken te lang duurt voor mensen, kan ik binnen nu en 2 weken een nieuwe ronde starten?  
    Dat zou ik persoonlijk echt heel prettig vinden! Er zijn nog maar drie rondes geweest sinds de vorige pauze, dus ik vind een nieuwe pauze wel erg snel.
    Wat denkt de rest?

“I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.”
    ― Douglas Adams, The Salmon of Doubt
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku op do jun 05, 2014 1:11 am

Druk druk druk... Maar om mee te spelen moet er nog wel wat tijd kunnen gemaakt worden. Ik zou waarschijnlijk wel meedoen.

Pshycho Maniac

Bericht van Pshycho Maniac op do jun 05, 2014 6:45 am

Ik zou ook gewoon mee doen.

Ik werk niet 24/7 aan mijn examens.

Behalve volgende week.

⑨⑨⑨  ⑨⑨⑨
    Faolinn
    Mad scientist

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

Bericht van Faolinn op do jun 05, 2014 7:46 am

Ik zou ook wel mee doen, alleen leiden zou ik niet aankunnen. Dus ja, sure, start de volgende pot maar op \O/

_ . ; - * Schijt op een natte vis * - ; . _

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu zo jun 24, 2018 5:32 am