TvH Go-Kart Competitie

Deel
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

Re: TvH Go-Kart Competitie

Bericht van Meira op ma mei 19, 2014 10:18 pm

Oh wow erg goed gedaan Dirk!

En wow die tweede circuit ziet er cool uit ik ben benieuwd! (6e is niet al te slecht!)

Credits naar Mitch
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 100
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie op di mei 20, 2014 11:37 pm

Ah, bijna vergeten te reageren!

Ik heb afgelopen weekend samen met Pyonta met veel plezier het verslag gelezen, wat leuk gedaan!

Ronde 2 sta ik redelijk vooraan dus dan neem ik revenge! :3
    Ranfox
    Plaatselijke yama

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

Bericht van Ranfox op wo mei 21, 2014 6:50 pm

Zo, morgenavond wil ik de volgende race gaan rijden! Ivm een afwezig weekend dat ik in België zit.

Tijd voor een screenshot van de gehele baan van Ronde 2!

"I think it sounds good but it needs more *klunk-unk*..."

Seija can't stop to turn my image over~
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

Bericht van Pshycho Maniac op wo mei 21, 2014 8:21 pm

Ik zal natuurlijk winnen deze keer.
    Ik voel het.

⑨⑨⑨  ⑨⑨⑨
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 100
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie op wo mei 21, 2014 8:28 pm

Ranfox schreef:Zo, morgenavond wil ik de volgende race gaan rijden! Ivm een afwezig weekend dat ik in België zit.

Tijd voor een screenshot van de gehele baan van Ronde 2!

Awesome!!

En veel plezier in België.
    Ranfox
    Plaatselijke yama

Bericht van Ranfox op vr mei 23, 2014 1:09 am

De race heeft lang geduurd. Maar de uitslag is binnen!

Uitslag Ronde 2!:

En de tussenstand in het eindklassement:

Het raceverslag word later in de nacht uitgewerkt! :)

Ranfox
    Plaatselijke yama

Bericht van Ranfox op vr mei 23, 2014 4:33 am

En hierbij is die dan. Het raceverslag!

Raceverslag:

De eerste deelnemers komen al aanlopen, ze hebben er zin in zo te zien!

Al heel snel volgt de rest van het TvH raceteam. Kermisfan112 is zo te zien nog niet helemaal uitgeslapen.

Terwijl de laatste leden aan komen lopen, worden de karts nog effe snel gecontroleerd door de technische dienst.

En de race is begonnen! Snakke hoopte Olly af te snijden, maar die poging mislukte. Door dat oponthoud gingen TH-Chen en Pshycho het ook maar eens aan de rechterkant proberen.

Het gaat Ranfox, A-Duck en Olly goed af. Zou Olly ze nog kunnen inhalen? Ura probeert ondertussen de verloren tijd van Snakke's actie op te halen. Helemaal achteraan zijn Pyonta en Q met elkaar aan het kloten.

Als we de snelweg om de stad een beetje volgen lijkt het erop dat Ranfox, A-Duck en Olly hun positie zien te behouden! Reym is ondertussen ook goed onderweg met der 4de plaats. Ura wordt flink opgejaagd door Deviljho en Snakke.

Eens een kijkje naar de achterkant van de groep. Q staat op dit moment laatste. Voor hem rijdt Nekotaku die vast zit achter een blokje rijders bestaand uit Kogasa54, Pyonta-kun, Meira en Yonowaaru! Dat gaat nog een hele kunst worden om in te halen!

Ondertussen heeft de voorste groep de stad bereikt. Eens kijken hoe goed ze bezig zijn! Ranfox weet z'n eerste plek vast te houden, al word hij goed achterna gezeten door A-Duck en Olly. Stukje verderop rijdt Reym die ondertussen goed word opgejaagd door Deviljho! Ura weet T nog net van zich af te houden en Snakke & TH-chen lijken steeds verder achterop te raken! Als dat maar goed gaat.

Ook het achterste stuk komt eindelijk bij de stad aan, maar niet zonder spanning! Q heeft zich een weg vooruit gebaand, Pyonta is weer achterop geraakt en word nu geblokkeerd door Kogasa waardoor Neko nu vrij baan krijgt! Al is dat niet voor lang want voor hem schiet ineens Meira. Toumyon schiet ondertussen flink vooruit en laat de rest van de groep achter.

Flinke chaos in de stad! Ranfox scheurt met een eend in z'n nek langs de luxe wijk. Toumyon is op dit moment in gevecht met Snakke voor 6de plaats. Net achter de benzinepomp zit een flink cluster van karters. Pshycho lijdt de groep met Yonowaaru en Kermisfan112 vlak op z'n hoede. Cupcake weet zich nog net voor Eevee en Meira te houden.

Paar bochten later is er dan ook een hoop duw actie. Cupcake is vlakbij Kermisfan gekomen en meira hoopte Kogasa's inhaalpoging nog af te snijden maar was daar te laat mee. Q heeft ondertussen Sophie weten in te halen en Pyonta heeft een mogelijkheid gevonden om zich te bevrijden van Nekotaku die nu laatste staat.

Uit het niets komt plotseling T aanscheuren en rijdt nu bijna bumper aan bumper met Reym! Deviljho lijkt ook steeds dichterbij te komen. Toumyon echter is bezig als een speer! Hij heeft snakke al weten in te halen en het lijkt erop dat Ura de volgende is!

Ura weet de inhaalactie nog even te voorkomen door vlak voor hem te gaan rijden. TH-Chen's positie word ondertussen flink bedreigd door een horde racers achter hem.

Ranfox en A-Duck liggen nek aan nek en gaan zo de eerste parkeergarage in! Olly is ondertussen wat verder achtergeraakt. Maar wat zien we daar nu verderop om de hoek komen? Reym met T nog steeds op de bumper! Als dat maar goed gaat!

Ura weet Toumyon nog steeds achter zich te houden. In de bochten word ondertussen TH-Chen ingehaald door Yonowaaru. Helemaal achteraan rijdt nog steeds Nekotaku. Pyonta heeft een plekje ingepikt en is van 20 naar 19 gegaan en rijdt nu weer vlakbij Q!

Terwijl Ranfox bovenaan de eerste garage is volgen er ondertussen meerdere achteraan. Toumyon is het ondertussen gelukt om Ura in te halen en is snel onderweg naar Reym en T! TH-Chen echter is flink ingehaald door meerdere leden. Kogasa, Kermisfan en Meira zijn hem allemaal voorbijgereden!

Ook achteraan is de spanning nog lang niet voorbij! Pyonta en Q zijn allebei vooruitgang aan het boeken en hebben cupcake en pshycho ingehaald. Vanalles kan nog gebeuren!

Terwijl Ranfox en A-Duck de eerste garage uit zijn. Moeten TH-Chen, eevee, Q en de rest nog allemaal naar binnen bij de eerste!

Wat is daar nu gebeurd? Blijkbaar heeft A-Duck een mogelijkheid gevonden om Ranfox in te halen! Gaat A-Duck z'n positie nu behouden?

In de garage is ondertussen flinke chaos. Kogasa weet bijna Ura in te halen, terwijl Kermisfan achter snakke vast zit. Ditzelfde geldt voor Nekotaku die achter cupcake aanhobbelt, waardoor Sophie een kans krijgt om weer dichterbij te komen!

De garages zijn het moment waar alles veranderd. Ook T heeft Reym in de garages ver achter zich gelaten! Toumyon is ondertussen hard op weg Reym in te halen. Kogasa's inhaalpoging op Ura is mislukt en word nu zelf ingehaald door Meira!

Wat een chaos zijn die garages toch. Zoveel veranderingen! Kogasa heeft zich blijkbaar alsnog voor Ura EN Meira kunnen rijden. Pyonta rijdt ondertussen vlak achter eevee met Q op z'n hielen!

Eenmaal de 2de garage uit lijkt de top 3 bekend te zijn. A-Duck heeft een flinke voorsprong bemachtigd op Ranfox. Toumyon is het ondertussen gelukt om Reym in te halen en samen zijn ze spoedig op weg naar beneden!

Maar wat komt daar het hoekje om? Natuurlijk, T reedt er ook nog! Zou het hem nog lukken om Olly in te halen? De rest van de groep is ondertussen ook in de 2de garage beland. Kogasa is weer ingehaald door Meira en Pyonta & Q zitten nog steeds nek aan nek!

Een klein moment later valt er nog meer actie te volgen. Ura weet zich nog net voor Q te houden. Kermisfan zit wederom klem achter Snakke in de garage en Nekotaku krijgt eindelijk de mogelijkheid om eens een stuk vooruit te rijden. TH-Chen echter, raakt daardoor weer verder achter.

Het laatste stuk naar de finish toe! Gaat A-Duck deze winnen of weet Ranfox hem nog in te halen? T komt ondertussen steeds dichterbij Olly. Gaat Olly de 3de plaats behouden?

A-Duck heeft deze race gewonnen! Ranfox is daarmee 2de geworden en Olly 3de. T komt daarachter mooi binnenrijden als 4de. :)

Maar voor sommige is de race nog niet voorbij. Er gebeurd nog genoeg actie! Toumyon heeft flink gas erop gegeven en is bij het laatste stukje aangekomen! Hij word gevolgd door Yonowaaru, Reym en Meira. Deviljho heeft moeite Kogasa van zich af te houden en ditzelfde geldt ook voor Quwanti die al de hele race met Pyonta zit opgescheept!

Terwijl Toumyon bijna bij de finish is. Scheuren Yonowaaru, Meira en Reym ook over het laatste stukje baan! Zou meira het nog lukken om Yonowaaru in te halen? Deviljho weet Kogasa ook nog net voorbij te rijden! Q krijgt ondertussen ook wat vrijheid, hij is Ura voorbij gereden en Pyonta zit nog achter Ura vast! Of gaat daar binnenkort verandering in komen?

Toumyon is gefinished en heeft daarmee een 5de plaats bemachtigd! Yonowaaru lijkt voor de 6de plaats te gaan. Mits Meira hem niet nog inhaald! Deviljho haalt Kogasa nog net in voor de een-na-laatste bocht. Wat een spanning!

Nog verder achteraan is het ook niet actieloos. Pyonta heeft het voor elkaar gekregen om Ura voorbij te rijden en eevee zit Ura nu op z'n nek! Kermisfan had het voor elkaar gekregen om Snakke voorbij te rijden, al lijkt dat nu van korte duur. TH-Chen heeft deze race ook echt zijn race niet en valt nog verder naar achteren door een inhaalactie van Cupcake.

En daar rijden er alweer een paar over de finish! Yonowaaru is 6de geworden, Meira 7de, Reym 8ste en Kogasa 9de. Deviljho is zelf nog maar 1 bocht verwijderd van de 10de plaats.

Stukje verder naar achter zien we dat Q zich wegmaakt voor het laatste stuk! Maar wie zien we die daar vlak achter rijdt? Het is Pyonta! Ura weet eevee achter zich te houden en het lijkt erop dat eindelijk iedereen uit de garages is gekomen. Het lijkt erop dat Sophie helemaal achteraan is beland met daarvoor Pshycho Maniac.

Q en Pyon zijn lekker op weg voor 11de en 12de plaats. Ura en Eevee zijn druk aan het vechten voor de 13de! Gaat het lukken om eevee deze inhaalactie nog te voltooien? Of steekt Ura daar nog een stokje voor?

Quwanti is 11de geworden en Pyonta is 12de geworden. Maar wat doet Eevee nu? Zou dit de kans zijn voor Ura?

Nee! Op een neuslengte na heeft Eevee toch nog de 13de plaats behouden en gaat de 14de plaats naar Ura. Kermisfan scheurt nog snel door de een-na-laatste bocht met Snakke en Nekotaku in de achtervolging.

Kermisfan weet te finishen als 15de. Nekotaku deed een poging om snakke nog voorbij te racen. Maar daar steekte hij een stokje voor.

Snakke finisht met die actie als 16de en Nekotaku als 17de. De laatste paar racers zijn onderweg en het lijkt erop dat hier niet veel meer gaat veranderen.

En dat klopte ook. Cupcake finishde als 18de, TH-Chen als 19de. Pshycho reed de finish over als 20ste. Sophie helaas als laatste.
    Olly heeft zo te zien veel lol gehad met deze race en gaat het eens proberen tegen andere gasten.

De rest van de racers? Tja, die waren allemaal gezellig aan het verzamelen bij de hamburgertent ofzo. rXDIk echter, ging voor een rondje achtbaan. XD

Zo, dat was het gehele verslag. Flink wat tekst deze keer want er was een hoop meer actie in vergelijking tot de vorige keer! Mijn wow naar Toumyon. Die het eventjes voor elkaar kreeg om 14(!) plaatsen te stijgen in deze race!

En voor de gemakkelijkheid. Nogmaals de uitslagen bij elkaar:
    Uitslagen:

En de tussenstand in het eindklassement:

Ronde 3 ga ik waarschijnlijk op Hemelvaartsdag rijden. Lijkt me ook wel een mooie planning. Ongeveer iedere Donderdagavond de race rijden. :) Ronde 3 is de baan niet door mij gemaakt. Maar door Toumyon! Hier alvast een preview van de baan:

Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

Bericht van Yonowaaru op vr mei 23, 2014 7:24 am

Nou ja, ik ben in elk geval... consequent?
    Ik blijf in ieder geval binnen de top 6, vind ik al heel wat.
    Props voor het uitgebreide verslag.
    Pshycho Maniac

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

Bericht van Pshycho Maniac op vr mei 23, 2014 8:55 am

Baan 3 ziet er goed uit.
    En Jesus, ik doe het slecht.

⑨⑨⑨  ⑨⑨⑨
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Bericht van Reym op vr mei 23, 2014 11:05 am

9e plaats in totaal, das in ieder geval boven de helft. Hihi.
    De vorige race was ik moe, en deze race ben ik boos. Ik hoop dat ik de volgende race wat beter in mijn vel zit, zie mij eens mijn boosheid wegeten bij die hamburgertent!

Het is net een soort Mario Kart, maar dan... droog xD

Ik zou ook wel zo'n baan willen maken, ik moet mijn spel van RCT2 eens opsnuffelen en dan kijken of het nog werkt! Ik heb het best wel lang niet meer gespeeld >_>
    Zou het werken als je het installeert op windows 7? of heb je dan nog een patch nodig ofzo?

Ranfox
    Plaatselijke yama

Bericht van Ranfox op vr mei 23, 2014 1:39 pm

Reym schreef:Zou het werken als je het installeert op windows 7? of heb je dan nog een patch nodig ofzo?
    Geen problemen hier met windows 7 en 8. Dus ik denk dat het wel goed gaat komen. :)

Toumyon

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

Bericht van Toumyon op vr mei 23, 2014 6:25 pm

Hahahaha~
    Numba 1!
    En zie je wel Dennis?
    Je bent een noob!

Eens kijken of ik het wel zo netjes ga doen op mijn eigen baan, Season Road~

Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Bericht van Reym op za mei 24, 2014 7:34 pm

Ik heb RCT2 opgesnuffeld uit de kast van m'n broertje, en nu installeren die hap!
    Hopen dat het werkt. *crosses fingers*

edit desu:
    yeuh ik heb RCT2 geïnstalleerd, en het werkt. Ik heb geprobeerd om een kartbaan te maken, maar hij ziet er nogal sucky uit. Nou ja, een begin is een begin :3. Hij is iets van 1700 meter lang, en hij is best populair in mijn park, alle bezoekers zeuren dat ze te lang in de rij moeten staan xD
    (Zo'n .sv6 file is toch de savefile van het park? *RCT noob*)

Tritium
    Hemelbewoner

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

Bericht van Tritium op vr jun 06, 2014 10:45 pm

Ik heb nog wat oude Saves op een nog oudere computer staan die ik kan namaken, maar die bevatten expansion-pack scenery, maakt dat wat uit?

Geweldig idee trouwens, en hierna het met echte karts doen XD

"They think I’m crazy. But I know better. It is not I who am crazy - it is I who am MAD!"
    Ranfox
    Plaatselijke yama

Bericht van Ranfox op za jun 07, 2014 12:58 pm

Reym schreef:Zo'n .sv6 file is toch de savefile van het park? *RCT noob*
    Klopt :3

Tritium schreef:Ik heb nog wat oude Saves op een nog oudere computer staan die ik kan namaken, maar die bevatten expansion-pack scenery, maakt dat wat uit?
    Expansion-packs heb ik weinig aan omdat ik die hier zo 123 niet heb liggen. ^^;;

Zelf loop ik ook al effe achter met dit. Komt voornamelijk door veel geregel de laatste tijd. Ik hoop as Dinsdag of Woensdag tijd te hebben, om dan eindelijk de 3de race te rijden en het verslag te typen. :)

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu ma okt 23, 2017 8:11 am