Het algemene prestatie-topic

Deel
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester

Leeftijd : 20
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

Re: Het algemene prestatie-topic

Bericht van Zigzagwolf op za dec 05, 2015 9:24 am

Gefeliciteerd Maribel! Je hebt erg veel moeite gedaan om dit allemaal voor elkaar te krijgen, dat is zeker bewonderenswaardig!

Zelf moet ik wel zeggen dat het mij dus opviel dat er echt helemaal geen skill-loss is geleden in de tijd dat ik niet kon spelen, ik vind het zo enorm raar maar ik kon dingen bijna meteen herpakken. Dus daar ben ik wel blij mee, ik heb best veel dingen die ik wil doen zoals ik al zei in de post hiervoor xD maar toch wel wat meer dingen dan die ik had gezegd. Vaak doe ik namelijk runs uit het niets omdat ik de drang ineens krijg; daardoor heb ik dan ook nieuwe challenges enzovoort, maar de goals die daar staan zijn het meest voornaamst en zullen dus sowieso als m'n hoofdgoal dienen voor een tijdje. Al een ruime tijd stond ik er bij stil dat ik eigenlijk niet echt veel verder kom met de goals die ik neem omdat ze simpelweg al in m'n skill-range vallen (ofzoiets) dus nu sta ik er meer aan te denken om het mezelf zo lastig als mogelijk te maken om weer mooi door te groeien (en dus hopelijk op een dag zo goed te worden als een LNN player "LNN = Lunatic No Miss No Bombs" dat zou ik namelijk erg mooi vinden; dat zou alle moeite ook meer dan waard zijn.

Ik heb nog geen prestatie te melden maar dat maakt niet zo uit want ik wilde als eerst vooral reageren om Maribel te feliciteren met z'n success; daarna kwam ik op het idee om m'n eigen gedachtes; ideeën ook maar uit te leggen. :p

Ik speel Touhou shmups! :D

Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester

Bericht van Zigzagwolf op zo dec 06, 2015 4:37 pm

Een White Names Spoiled Past Extra Stage No Focus clear, een vrij oude run die ik nu eindelijk kon uploaden. Er zijn meer dingen die geupload gaan worden, ik zal deze post ook editen om die toe te voegen.

Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester

Bericht van Zigzagwolf op do dec 10, 2015 10:45 pm

Het gebeurt wel vaker dat er meerdere prestatie posts zijn, maar ik zal deze wel updaten met nieuwe prestaties als niemand post tot die tijd xD

Ik deed vandaag iets ontzettend grappigs! Een geheime techniek om de opener van de TLB in Crimzon Clover World Ignition te doen (weet wel dat het kan falen door rng op 1 million stars, daar onder zou het vrij makkelijk moeten zijn zolang het niet te sloom is maar in dat geval kan je soms wat slomer bewegen.)

Dit duurt wel ietsjes langer :p het is precies wat de titel zegt, een TLB 1cc op normal mode van deze fangame, da's dus de 2de difficulty. Blijkbaar is deze shottype OP als je je hypers spaart tot 5 omdat deze shottype die hyper heel snel terug krijgt. Echter deed ik dat niet en was het nog ietwat lastig om te doen ook! (Komt omdat ik het niet abusede..?) Ook heb ik wat mooie momenten of wat rare dodges na de credits de video inge-edit.

HecatiaLapislazuliaSama
    Urban Legend in Yuyucon

Leeftijd : 17
    Speciale vermogens : Niet lukken om een speciale vermogen te bedenken

Bericht van HecatiaLapislazuliaSama op vr dec 11, 2015 4:12 pm

Nou nou, ik ben een beetje nieuw hier dus laten we rustig beginnen, maar mijn hoofddoel in touhou is de extra's/phantasm te clearen. Ik heb nu Touhou 12 Extra Clear gehaald

Hier heb je mn replay(Het opnemen is niet goed gegaan dus er zit een hele grote zwarte border eromheen):
    Snakke
    Shmupping and Skiing

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

Bericht van Snakke op vr dec 11, 2015 8:01 pm

@HecatiaLapislazuliaSama schreef:Hier heb je mn replay(Het opnemen is niet goed gegaan dus er zit een hele grote zwarte border eromheen):

Ben je van plan om hem opnieuw te uploaden ofzo? Want momenteel staat de video op privaat en kunnen we hem niet zien...
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester

Bericht van Zigzagwolf op vr dec 11, 2015 11:43 pm

Ik heb zonet een first day Legacy of Lunatic Kingdom Legacy Lunatic 1cc behaald met Reisen! Man
    deze game is echt heel lastig, maar je krijgt ook echt HEEL VEEL resources!

Moet ook nog zeggen dat omdat ik zo lang weg was ik niet kon spelen.. Maar nu dat ik weer terug ben kon ik het natuurlijk spelen, dus ik wilde altijd al een first day lunatic 1cc.. Ik heb nog geen volledige video van de lunatic mode bekeken maar had wel een paar dingen gezien (die ik ook nog eens wist te vergeten.) Mijn intentie was om dit te livestreamen maar de firewall blokkeert het streamen...

Ik heb de run natuurlijk nog niet up, maar morgen zal 'ie up zijn als het goed is!

https://twitter.com/Zigzagwolf/status/675442791531565056 Hier heb ik een paar foto's ervan en ook nog een replay download link!

Wil een dankje achterlaten aan Maribel Hearn voor het advies geven bij bepaalde patronen.

HecatiaLapislazuliaSama
    Urban Legend in Yuyucon

Bericht van HecatiaLapislazuliaSama op za dec 12, 2015 1:01 pm

Hier is nog een replay, ik hoop dat hij het nu wel doet:
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester

Bericht van Zigzagwolf op za dec 12, 2015 2:42 pm

Gefeliciteerd met de UFO Extra Stage clear Hecatia!

Dus natuurlijk na de first day lunatic 1cc die ik deed in LoLK lunatic wilde ik dat vandaag ook doen in de Extra Stage, maar... In plaats daarvan behaalde ik een Blind Extra Stage Clear! Letterlijk blind, (niet zonder zicht nee. xD) Dus niet eerder een video gezien of wat dan ook! Wel moest ik 1x herstarten na een derp op chapter 2 in de stage, wat letterlijk nog nergens is, dus dat maakt niet uit. Hecatia is wel een stuk lastiger dan de andere EX bosses; ze is ook een Reisen-counter als je kijkt naar haar patronen maar toch ben ik hier gewoon goed genoeg voor. Moet wel zeggen dat ik het echt heel episch vind om LoLK zo te rekken, echt, ik vraag me af hoeveel mijn skills omhoog zijn gegaan. xD

Oh ik moet ook vermelden dat de speeltijd berekend wordt op basis van karakter (denk ik) en niet difficulty (pogingen inbegrepen) dus in totaal heb ik heel LoLK gecleard in minder dan 6 uur.

Mijn replay is hier te vinden: http://threplays.appspot.com/replay_files/5653294995210240

Maribel Hearn
    Passagier van het interdimensionale quizschip

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : EoSD Extra 502,276,420

Bericht van Maribel Hearn op zo dec 13, 2015 2:59 am

Geweldig gedaan @ Zigzag! 2OP4LoLK. :P

Ik heb GFW Easy No Freeze uitgespeeld. Yep, zonder ook maar één keer te freezen of te bomben!

Het was in eerste instantie moeilijker dan ik dacht. Bepaalde nonspells waren echt tricky om No Freeze te dodgen! Maar ik had na een paar keer ineens deze hele goeie run, waarin ik voor het eerst de twee lastigste patronen perfect deed. Ik ben maar twee keer dood gegaan in de run, namelijk tegen de nonspells van Star Sapphire. Geen deaths op Stage 3! (en uiteraard ook niet op Stage 1.) En maar liefst 656% motivation over aan het eind!

Ik heb ondertussen GFW Easy ook NMNB (1000% motivation dus XD), en daarnaast TD en DDC Easy NMNB. Ik wilde alle Easy modes NMNB proberen, en anders ze óf NM óf NB hebben. De meeste andere Easy modes heb ik nu NB omdat niet meteen de eerste keer NMNB wilde lukken (vaak door één bepaald patroon), behalve IN en LoLK, die heb ik NM. Ik probeer daarnast ook TD Normal NMNB, daar ben ik bijna. Ik zie het nog wel wat ik ga doen met de andere Normal modes.

Who needs bombs?
    Maak je dromen werkelijkheid! :)
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester

Bericht van Zigzagwolf op zo dec 13, 2015 5:31 pm

Ik heb mijn First Day Legacy Lunatic 1cc in Legacy of Lunatic Kingdom up nu!

Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester

Bericht van Zigzagwolf op di dec 15, 2015 3:40 pm

Ik heb nu ook Legacy of Lunatic Kingdom's blind EX clear up! "blind" houdt in dat ik niets van de extra stage hiervoor had gezien of gespeeld!

HecatiaLapislazuliaSama
    Urban Legend in Yuyucon

Bericht van HecatiaLapislazuliaSama op zo dec 27, 2015 2:13 am

Ik zat weer even Touhou 14 Extra te spelen en opeens gebeurde deze wonder:

Dit is de laatste spellcard van de extra boss in touhou 14: Raiko Horikawa, die dus geperfect is.
    Meld me even als ik een verkeerde replay heb geupload
    HecatiaLapislazuliaSama
    Urban Legend in Yuyucon

Bericht van HecatiaLapislazuliaSama op ma dec 28, 2015 6:08 pm

Touhou Riverbed Soul Saver Extra Clear, een van mijn spannendste runs die ik ooit heb gedaan. Deed me goed toen ik de final spellcard had gedaan. Lucky me!

Ik heb nu phantasm geunlocked, maar die is imo ontzettend moeilijk
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester

Bericht van Zigzagwolf op ma dec 28, 2015 6:37 pm

De Phantasm van Riverbed Soul Saver is zeker te weten een pak lastiger dan de Extra Stage, dan moet je nog bedenken dat er daarna nog Overdrive modes zijn...

Maribel Hearn
    Passagier van het interdimensionale quizschip

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : EoSD Extra 502,276,420

Bericht van Maribel Hearn op wo jan 06, 2016 12:17 am

Heb eXceed 2nd - Vampire Rex op de hoogste difficulty, Exceed rank ge1cc'd! :D

Ik heb de eXceed bullet hell serie eind december gekocht, en ben er heel blij mee. eXceed 2rd en 3rd zijn hele leuke games! Zie beschrijving van de video voor informatie over eXceed 2nd. Het is lastig te volgen als je het niet gewend bent vanwege het aparte kleurensysteem dat het van Ikaruga heeft overgenomen, en het heeft aan dat systeem van alles toegevoegd. Het is interessant en leuk om mee te spelen. :) Wel erg wennen in het begin.

eXceed 3rd moet ik nog op de Exceed difficulty halen, en daarnaast heeft die game ook nog een TLB, dus daar ben ik nog wel even mee bezig. :P

Who needs bombs?
    Maak je dromen werkelijkheid! :)

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za jun 23, 2018 11:13 pm