De Nederlander-in-Japan-service

Deel

Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Als het voor Yuu-chan is kan ik alles.

Re: De Nederlander-in-Japan-service

Bericht van Urameshiya op wo okt 19, 2011 11:42 am

@kyr2005 schreef:
    @Urameshiya schreef:
    Zou het misschien beter zijn als ik er maar een apart topic van maak? ^^;
    Misschien wel handig ja xD
    Zo gezegd, zo gedaan.

Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya op di okt 25, 2011 5:40 am

Tanshu, je TH13 is onderweg! Laat het maar weten wanneer ie aangekomen is, want ik ben wel benieuwd hoe lang dat precies duurt. Als het goed is kun je rekenen op ongeveer (ruim) een week.

Oja, Ninja, ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik het topic maar weer ge-on-belangrijk-t heb. ^^; Vond het toch niet zo hard nodig.

Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : kwarktaart

Bericht van Tanshu op vr okt 28, 2011 11:14 pm

Ten Desires is vandaag binnengekomen! En ik ben er zoooo blij mee! :D
    Ura, ik sta nu voor eeuwig bij je in het krijt. <3

Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya op za okt 29, 2011 11:05 am

Nu al!? Dus als ik iets op dinsdag verstuur, komt het op vrijdag al aan... :o Ik ben positief verrast door de Japanse post!

En graag gedaan hoor! Als je nog eens iets wilt kopen van hier moet je het maar zeggen! Het is voor mij maar een kleine moeite, dus als ik daarmee het legaal kopen van Touhou-dingen kan bevorderen dan doe ik dat graag.

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR

Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : kwarktaart

Bericht van Tanshu op za okt 29, 2011 7:08 pm

@Urameshiya schreef:Nu al!? Dus als ik iets op dinsdag verstuur, komt het op vrijdag al aan... :o Ik ben positief verrast door de Japanse post!

En graag gedaan hoor! Als je nog eens iets wilt kopen van hier moet je het maar zeggen! Het is voor mij maar een kleine moeite, dus als ik daarmee het legaal kopen van Touhou-dingen kan bevorderen dan doe ik dat graag.
    Ok, fantastisch! :D

Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku op vr dec 09, 2011 10:39 pm

Ura, hoe gemakkelijk kan je daar CDs vinden die al een tijd geleden zijn uitgekomen? Er is nog wel wat spul van IOSYS dat ik zoek. En Touhou Strike van COOL&CREATE zou echt geweldig zijn om vast te krijgen.

Ik heb nog wel wat orders open staan op Mandarake, maar het zou me verbazen als alles beschikbaar is. Dus misschien zijn er wat dingen die, mocht je ze tegenkomen, me interesseren.

I'd make it worth your while... :3

Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya op vr dec 09, 2011 10:48 pm

Nouja, er zijn natuurlijk ook CD's die je zelfs hier niet meer kunt krijgen, maar wat ik hier kan krijgen is waarschijnlijk wel meer dan je van buiten Japan zou kunnen bestellen. Wat is het allemaal waar je naar op zoek bent?

Van IOSYS moet ik in principe alles wel kunnen krijgen, denk ik.

Urameshiya

Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku op za dec 10, 2011 1:21 am

Wel, ik ga eerst zoveel mogelijk proberen online te pakken te krijgen. Als er dingen zijn die ik echt nergens kan vinden zet ik ze wel op een lijstje.

Eén boek dat echt moeilijk te vinden is, is Eastern and Little Nature Deity, het eerste van de Sangetsusei reeks. Strange and Bright Nature Deity en ook Oriental Sacred Place kan je met gemak vinden. Maar die eerste is lastig. Ik weet niet of dat anders ligt in Japan, maar ik vermoed dat het daar ook al wat zeldzamer is geworden.

Nou zit ik er niet zo hard op te jagen, maar ik ben bezig de "officiële" werken te verzamelen. Dus mocht je het ergens zien, geef maar een seintje.

Mogelijk slaat het bovenstaande nergens op, want ik ben eigenlijk verdraaid moe en heb om één of andere reden toch een paar uur Touhou gespeeld zonder eerst naar huis te rijden. Als ik per ongeluk de verkeerde kant van de snelweg opga kan ik wel tenminste m'n grazing skills gebruiken...

Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya op za dec 10, 2011 1:40 am

@Nekotaku schreef:Eén boek dat echt moeilijk te vinden is, is Eastern and Little Nature Deity, het eerste van de Sangetsusei reeks. Ik weet niet of dat anders ligt in Japan, maar ik vermoed dat het daar ook al wat zeldzamer is geworden.
    Ja, dat is hier ook nauwelijks te vinden. Of dat wil zeggen, je moet er (tweedehands) flink voor betalen. Als ik 'm een keer goedkoop zie ben ik bang dat ik 'm zelf ook wil hebben. ^^;

(EDIT: Ter indicatie, hij staat nu voor zo'n 9000 yen op Yahoo Auctions.)

Maar qua andere dingen, roep maar als er iets op dat lijstje komt, dan zal ik kijken.

Oh, en wel thuis. XD

Urameshiya

Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku op zo dec 11, 2011 10:41 pm

Het lijkt erop dat al m'n CD orders zijn geconfirmed op Mandarake! Er waren twee cancellations, dus heb ik op verschillende stores opnieuw orders geplaatst. Resultaat is wel dat ik twee albums dubbel ga hebben... Misschien leuk als prijs voor toekomstige tournamentjes?

Voorlopig lijkt het van hieruit dus nog te gaan. En als Eastern and Little Nature Deity echt zo duur is geworden ga ik daarvoor misschien toch moeten passen... Al doet het de completionist in me pijn. Ik hoop dat je 'm ooit aan je collectie kan toevoegen, Ura!

Pyonta-kun
    Moderator

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

Bericht van Pyonta-kun op ma dec 12, 2011 10:02 am

Deze service ziet er goed uit. Misschien dat ik hier in de toekomst ook gebruik van wil maken. Bedankt voor deze mogelijkheid.

Trouwens Ura, als je zelf nou erg veel zin hebt in een potje Calve pindakaas of een zak drop dan wil ik ook wel even kijken wat ik voor je kan doen. :3

ケロです

Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya op ma dec 12, 2011 4:37 pm

@Pyonta-kun schreef:Deze service ziet er goed uit. Misschien dat ik hier in de toekomst ook gebruik van wil maken. Bedankt voor deze mogelijkheid.
    Haha, graag gedaan hoor! Of misschien moet ik zeggen... Doe ik graag hoor! Tot nu toe heb ik alleen Tanshu's TH13 opgestuurd, verder niks. Dat het nu een service heet was omdat iemand anders met die naam kwam, als mijn geheugen me niet bedriegt. XD

@Pyonta-kun schreef:Trouwens Ura, als je zelf nou erg veel zin hebt in een potje Calve pindakaas of een zak drop dan wil ik ook wel even kijken wat ik voor je kan doen.
    Haha, dank je! Ik heb eigenlijk net sinterklaassnoepgoed opgestuurd gekregen van m'n ouders, dus qua Nederlandse smaken ben ik op het moment wel redelijk voorzien.

@Nekotaku schreef:Het lijkt erop dat al m'n CD orders zijn geconfirmed op Mandarake! Er waren twee cancellations, dus heb ik op verschillende stores opnieuw orders geplaatst. Resultaat is wel dat ik twee albums dubbel ga hebben... Misschien leuk als prijs voor toekomstige tournamentjes?
    Wauw, dat zou geweldig zijn! Maar waarom heb je dingen dubbel besteld terwijl je nog niet zeker wist of je eerste order niet of wel door zou gaan? ^^; (Tenminste, ik neem aan dat dat de reden voor de dubbele albums is.)[/quote]

@Nekotaku schreef:En als Eastern and Little Nature Deity echt zo duur is geworden ga ik daarvoor misschien toch moeten passen... Al doet het de completionist in me pijn. Ik hoop dat je 'm ooit aan je collectie kan toevoegen, Ura!
    Tsja, ik geef het niet heel veel kans. Het zou zo mooi zijn als ze die nog een keer opnieuw zouden drukken - maar dat zal ook wel nooit gebeuren. Al hoop ik van wel natuurlijk, voor ons allebei. ^^;

Urameshiya

Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku op ma dec 12, 2011 5:27 pm

@Urameshiya schreef:Wauw, dat zou geweldig zijn! Maar waarom heb je dingen dubbel besteld terwijl je nog niet zeker wist of je eerste order niet of wel door zou gaan? ^^; (Tenminste, ik neem aan dat dat de reden voor de dubbele albums is.)
    Ik vermoed dat ik dronken was. En als ik moet kiezen tussen "kans dat ik iets niet vind" en "dubbel kopen" ga ik al snel voor dat tweede. Resultaat is dat ik hier met 8 Dreamcast controllers zit...

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud Vandaag om 4:14 pm

Soortgelijke onderwerpen

-

Het is nu di jan 24, 2017 4:14 pm