Grafische artiest gezocht.

Deel
    Snakke
    Shmupping and Skiing

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

Grafische artiest gezocht.

Bericht van Snakke op vr nov 27, 2015 9:56 pm

Weet niet echt of dit het juiste subforum is maar kom.
    ahem

Dag mede-Touhou liefhebbers,
    Ik ben, zoals de titel al doet vermoeden, naar een grafische artiest op zoek.
    Nu plaats ik deze vraag op dit forum omdat ik touhou art aan het zoeken ben, en zijnde dat dit een touhou forum is... nou ja.
    De reden waarom ik ook nieuwe touhou tekeningen nodig heb is omdat de plannen ervan online komen te staan onder een CC 3.0 share-alike liscence. Dit betekend dat iedereen het werk mag overnemen voor niet-commerciele doeleinden mits vermelding van de auteur.
    Aangezien dit het geval is, kan ik niet zomaar een afbeelding van het internet halen voor privégebruik. Dat zou gewoon illegaal zijn.

Maar wat moet er nu exact gemaakt worden?
    Twee line-art tekeningen. Een ervan is van Toyostomimi no Miko. En een ander is van Reimu. Het zijn geen grote tekeningen, ongeveer 3cm op 8cm.
    Vereiste is wel dat het met vectoren getekend is.
    En dan nog een paar kleine modellen. Maar echt klein. Een van het hoofd van Miko (met haar geweldige oortjes :sparkle:). En een van onze shrine maiden haar zuiveringsstaf :D. (Zuiveringsstaf? Ach ja, je weet wat ik bedoell)

Dat is het ongeveer zo. Alleen misschien dat je denkt: Waarom zou ik mijn tijd hier aan verdoen? Zit er ook wat voor mij in?
    Het antwoord is ja. Echt veel geld kan ik niet geven (ik ben echter maar een stervende student op mijn kot pls zend voedsel) maar ik kan je bvb een steamgame van maximaal 11 euro giften. En uiteraard mijn eeuwige dankbaarheid. En een knuffel. Een grote knuffel.

Als je vragen hebt/geïnteresseerd bent, antwoord dan zeker!
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

Re: Grafische artiest gezocht.

Bericht van Bakuhatsu op za nov 28, 2015 10:38 am

Oh leuk :D Waarvoor is het?
    Ik kan niet helpen want ik heb geen ervaring met vectortekeningen helaas...
    Snakke
    Shmupping and Skiing

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

Bericht van Snakke op za nov 28, 2015 5:21 pm

Ben van plan om een keyboard te maken. En aangezien ik daarvoor toch een plaat moet gaan snijden dacht ik: "Hé waarom maak ik het niet touhou-themed?"
    Dus ben ik van plan om een touhou-themed keyboard te maken (inclusief custom keycaps :D). Maar als k het wil laten laseren voor niets, moeten de plannen online komen en moet het met vectoren zijn. Dus vandaar ka:).

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu ma jun 18, 2018 7:36 pm