Ik heb een originele en officiele Danmaku!! in bezit...

Deel
    Helepolis
    Vaste forumganger (Normal Mode)

Ik heb een originele en officiele Danmaku!! in bezit...

Bericht van Helepolis op vr feb 19, 2016 6:20 pm

...en doneer dit aan jullie als Nederlandse Touhou Community!

No joke!

Ik had redelijk goed contact met Moogs de "projectleider" van dit kaartspel. In het verleden hebben wij diverse dingen besproken over onze eigen fan-game (hij zijn kaartspel en ik mijn shmup). Daarnaast had ik persoonlijk veel aandacht voor zijn thread op het internationale forum en Skype.

Ik had al veel eerder (maanden geleden) aangegeven dat ik zeer geïnteresseerd was in twee exemplaren van Danmaku!! Met name omdat ik hem had opgemerkt dat er een Nederlandse community was die ik heel graag blij zou willen maken met zo'n exemplaar. Het tweede exemplaar wil ik liefst zelf behouden als verzameling van herinneringen voor mijn oude dag :V

Nou, hier is hij dan (gesealed):

Doordat onze douane redelijk streng is laatste tijd, heeft het 3 weken geduurd voordat het binnen kwam. Ik had zo graag gehoopt om dit een verrassing te maken tijdens jullie laatste Yuyucon. Helaas. (Ik reken het de Douane trouwens niet aan, het is eenmaal zo vanwege de verhoogde terrorisme bestrijding heb ik het idee). Met dit nieuws en vertraging had ik al Ura PM gestuurd hierover.

Het exemplaar voor jullie zal ik opsturen naar Ura (ik heb gegevens ontvangen). Dan mag hij verder beslissen hoe of wat.

Gr,

Helepolis
    Quwanti
    Moderator

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

Re: Ik heb een originele en officiele Danmaku!! in bezit...

Bericht van Quwanti op vr feb 19, 2016 7:00 pm

Oh! Ik hoop dat we het kunnen spelen bij de volgende Yuyucon.

Snakke
    Shmupping and Skiing

Leeftijd : 20
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

Bericht van Snakke op vr feb 19, 2016 8:08 pm

Wow dat is ongelooflijk genereus!

Stel in de hypothetische situatie dat ik geïnteresseerd zou zijn in een dek, kan ik die dan gewoon bestellen van de site?

ik wist zelfs niet eens dat Danmaku!! al klaar was

"Ingenieurs zijn de pooiers van de wetenschappen."
    ~ Lieven Scheire

Quote kan uit context genomen zijn
    Pyonta-kun
    Moderator

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

Bericht van Pyonta-kun op di feb 23, 2016 7:30 pm

Dat is echt geweldig. Toevallig had ik dit laatst bij een paar mensen van het forum geïntroduceerd door de online versie zelf te downloaden en te printen. We hebben een aantal potje kunnen spelen.

Ik weet dat Gemu zelf nog toevoegingen aan het spel had gemaakt en dat het idee er was om de papieren versie te plastificeren, maar dat is er niet van gekomen zo ver ik weet. Hopelijk hebben mensen zin om dit spel weer te spelen bij de volgende bijeenkomst.

En wat cool dat goed contact met hem had. Wat goed dat hij het project heeft kunnen afronden. Hopelijk zien we nog meer van hem.

ケロです
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 100
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie op wo feb 24, 2016 1:43 am

AHHH Supervet!

Zoals Pyon zei, we hebben dat gespeeld en het is echt superleuk!

En zoals Snakke zei, ik hoop dat we het kunnen kopen! WANT!
    Wulfgar
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Purification with holy Bolter.

Bericht van Wulfgar op wo feb 24, 2016 6:16 am

Maar wat is het?... o_____o;;;
    Helepolis

Bericht van Helepolis op do feb 25, 2016 9:12 am

Excuses voor de vertraging. Ben zelf momenteel ook druk met het studeren voor certificering en examens. Ik zal proberen Danmaku!! a.s. zaterdag af te leveren bij het postkantoor. Ik stuur je een PM zodra dat is gebeurd Ura.

Snakke schreef:
    Stel in de hypothetische situatie dat ik geïnteresseerd zou zijn in een dek, kan ik die dan gewoon bestellen van de site?
    Helaas nog niet. Iemand anders had dit ook gevraagd op het internationale forum. Hier is de uitspraak van Moogs: "Preorders are not likely, current release estimate is late March.  Basically as soon as the games hit the location we will ship from we'll turn on the store and they'll go out immediately"

Daarom had ik gehoopt het nog voor Yuyucon binnen te hebben, want dit is dus super exclusief voor ons allen. We zitten bijna in Maart, dus nog eventjes wachten als je een eigen exemplaar wil.  

Wulfgar schreef:Maar wat is het?... o_____o;;;
    Een multi-player kaartspel met een Touhou thema. Exacte spelregels moet je op hun eigen website kijken: http://danmaku.mysteryparfait.com/ Delen in je (online) netwerk is natuurlijk altijd welkom voor Moogs.

Edit
    Excuses voor de vertraging, maar Danmaku!! is op de brievenbus gedaan vandaag. Hope dat Ura het dinsdag in zijn bezit heeft.
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya op di maa 08, 2016 6:37 pm

De super-exclusieve Danmaku!! Preview Version is geheel volgens dienstregeling aangekomen op dinsdag. Nogmaals hartstikke bedankt, Helepolis! (Dit komt bovenaan de lijst van dingen die ik mee moet nemen naar Yuyukamp!)

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku op di maa 08, 2016 8:09 pm

Prachtig nieuws! Het ziet er bijzonder mooi uit in z'n flashy verpakking. Veel dank, Helepolis en Moogs, om ons een exemplaar te bezorgen. Op Yuyukamp is er lekker veel tijd in vergelijking met Yuyucon, dus ik zou het graag eens uitproberen.

HecatiaLapislazuliaSama
    Urban Legend in Yuyucon

Leeftijd : 17
    Speciale vermogens : Niet lukken om een speciale vermogen te bedenken

Bericht van HecatiaLapislazuliaSama op wo maa 09, 2016 9:21 pm

Ow het spel ziet er zo awesome uit, ben benieuwd of het iets is, waarschijnlijk wel,toch?
    Helepolis

Bericht van Helepolis op vr maa 11, 2016 6:03 pm

Geen probleem! Het maakt mij blij als anderen blij zijn. Gezien ik op een Yuyucon heb gezien hoe hecht de groep is en ook gezellig heb meegedaan met andere kaart/bordspellen, was dit een geschikt cadeau.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu ma okt 23, 2017 8:15 am