Preorder cosplay costuums en pruiken

Deel

Manfred
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

Preorder cosplay costuums en pruiken

Bericht van Manfred op za maa 19, 2016 11:25 am

Op Amiami.com is een massieve collectie Touhou Project cosplay costuums verschenen, alsmede enkele pruiken voor Touhou personages. De selectie begint op de onderste helft van deze pagina: http://slist.amiami.com/top/search/list?s_keywords=Touhou&pagemax=40&getcnt=0&pagecnt=3 en loopt door tot het begin van pagina 7

Snakke
    Shmupping and Skiing

Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

Re: Preorder cosplay costuums en pruiken

Bericht van Snakke op za maa 19, 2016 8:13 pm

@Manfred schreef: pagina 7

Dat zijn veel kleren... Zou het zelfs mogelijk zijn om al die kleren tegelijkertijd aan te doen? Kunnen we daardoor de legendarische super2hu creëren? e:O

redtails
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Dagelijks het woord "Pruts" gebruiken

Bericht van redtails op za maa 19, 2016 8:14 pm

Ik zag de kostuums een tijd terug inderdaad staan, maar ik vraag me af waarom amiami zich hiermee bezig houdt. De prijs wat ze vragen is ten minste het dubbele wat je op andere sites zoals ebay en cosplayfu betaalt, en ik zie eigenlijk geen optie staan voor custom size of custom order. De vorige 2 keer toen ik een cosplay bestelde kon ik een custom size opgeven (want ik ben dun en wil niet dat kleren ruim zitten).

Het is wel hardstikke leuk dat ze zich met cosplay bezig houden <3 , en ik hoop nog heel vaak en lang mensjes als touhou te zien op conventies!

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu di feb 28, 2017 3:45 pm