groeten van de franse gemeenschap !

Deel
    Catablor
    Verdwaalde ⑨

Leeftijd : 19

groeten van de franse gemeenschap !

Bericht van Catablor op zo dec 04, 2016 12:42 pm

Dag iedereen !

Ik stel me voor: Catablor, administrateur van de vertalingen by Touhou-Online, ( de franstalige touhou gemeenschap, voor degene die het niet weten).

Ik kom jullie bezoeken omdat onze twee gemeenschappen normaal gesproken een partnerschap te samen hebben. Maar omdat het al zo lang is sinds we voor het laatst contact hebben gemaakt, dacht ik dat het een goed idee was om weer eens contact op te nemen.

Dus wou ik een beetje weten wat er gebeurde bij jullie, wat jullie projecten zijn en of we ook misschien op enkele gebieden kunnen samenwerken.

Wij doen hoofdzakelijk vertalings projecten waarbij een samenwerking mogenlijk zou zijn zoals doujins of bij vertalings patches of met het vertalen vanuit japans. Maar ik heb ook gehoord dat jullie dat soort dingen niet echt doen.

We hebben ook een europese conventie voor touhou, de HakureiCon, maar dat wisten jullie vast al. Tevens zoeken we mensen die ons daarbij zouden kunnen helpen.

Dat was het zo’n beetje voor nu. Ik hoop dat deze “heropening” van onze relaties positief zal zijn voor ons beide gemeenschappen. ^^

(bedankt Liam voor de vertaling)
    Kazatski
    Hemelbewoner

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Geen speciale vermogens hebben

Re: groeten van de franse gemeenschap !

Bericht van Kazatski op zo dec 04, 2016 7:21 pm

Aangenaam Catablor,

Het enige wat hier georganiseerd wordt, zijn wat bijeenkomsten. Verder worden hier geen projecten gedaan in welke vorm dan ook.

De algemene houding hier wat betreft vertalingen is dat ze niet bepaald nodig zijn. De meesten hier zijn al lang tevreden als er een Engelse vertaling is, gezien vrijwel iedereen hier dat op zijn minst kan lezen.

Als je op welke manier dan ook een samenwerking wil beginnen, zal dat waarschijnlijk van jullie kant moeten komen. Ik acht persoonlijk de kans niet groot dat er veel is waarbij er hier belangstelling zou zijn, maar het kan zeker geen kwaad om een voorstel te doen.
    Snakke
    Shmupping and Skiing

Leeftijd : 20
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

Bericht van Snakke op ma dec 05, 2016 10:56 pm

Yo Catablor!

Ik wil gewoon zeggen: hetzelfde wat Kazatski zei, alleen dat het hier ook niet zo heel actief is, dus de kans dat mensen zelfs dit bericht zien is redelijk klein. Er zijn veel mensen die heel getalenteerd zijn hier, maar of ze dit bericht zien en willen meedoen is iets anders.

"Ingenieurs zijn de pooiers van de wetenschappen."
    ~ Lieven Scheire

Quote kan uit context genomen zijn
    Manfred
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

Bericht van Manfred op wo dec 07, 2016 4:10 pm

Hallo Catablor,

Hartelijk welkom.

Ik ben een figure verzamelaar, en bezit momenteel 79 Touhou Project figurines. Twee jaar geleden, toen ik nog lang niet zoveel had, heb ik op een adere site een adventskaleder gemaakt rond de (meeste) toen al aanwezige Touhou figuren, met bij elke dag een kleine karakterschets van het uitgebeelde personage. Te lezen vanaf onderaan deze pagina: https://www.mangakissa.nl/nieuws?page=7 Een klik op de titel van het bericht laat de afbeelding in een groter formaar zien.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Soortgelijke onderwerpen

-

Het is nu do aug 17, 2017 1:46 am