Faiaribon's Voorstelling

Deel
    Faiaribon
    Verdwaalde ⑨

Leeftijd : 20

Faiaribon's Voorstelling

Bericht van Faiaribon op za mei 27, 2017 11:30 pm

Hey Faiaribon here, met een korte voorstelling.
    Laten we beginnen met wat ik leuk vind, ik hou van manga anime en japanse games. Wat voorbeelden van japanse games die ik leuk vind: Blazblue, Dark Souls 3, Steins;Gate, Nier Automata. Het bestaan van Touhou, ik leerde het bestaan van Touhou via een online vriend op een engelstalige forum (2014). Die persoon had een Marisa avatar ik was geintreseerd en dacht waarom geen gesprek startten met dit persoon. We bleven maar praten over Touhou, de persoon was aardig en chill om mee te praten. Funny or not, toen ik Marisa zag dacht ik dat Touhou een anime was. Het eindigde met een heleboel games in mijn computer en andere zaken zoals foto's en videos.
    Ik kan dit persoon nog steeds niet genoeg bedanken, ik kan me geen wereld voorstellen zonder Touhou.
    Dit was een korte introductie van hoe ik in de fanbase terecht kwam. Ter informatie ik heb nog steeds geen game uitgespeeld op normal. Yes I know such shame, maar dat gaat veranderen. Verder ben ik verbaasd en blij dat er een nederlandstalige forum bestaat over Touhou. Mijn excuses alvast voor de layout van de post, ik post niet zo vaak maar ik wil er wel nu aan beginnen. Dat was het dan aarzel niet om mij een vraag te stellen, ik kijk er naar uit om mensen te ontmoeten van de forum.
    Tritium
    Hemelbewoner

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

Re: Faiaribon's Voorstelling

Bericht van Tritium op zo mei 28, 2017 1:38 am

Als je een game op easy hebt uitgespeeld met minstens 1 continue over doe je het al beter dan ik.

Hoedanook, welkom hiero.

"They think I’m crazy. But I know better. It is not I who am crazy - it is I who am MAD!"
    "YOU FUCKING OFFSPRING OF A FEMALE DOG! I'LL HAVE INTERCOURSE WITH YOU!!
    Faiaribon
    Verdwaalde ⑨

Bericht van Faiaribon op zo mei 28, 2017 12:50 pm

Hey, bedankt voor de verwelkoming.
    Het is al een tijdje dat ik de games niet meer heb gespeeld, maar ik denk niet dat er een continue overbleef. Daarom heb ik me hier ook ingeschreven om vaker de officiële games te spelen en nieuwe fans van de franchise te ontmoeten. Maar voor nu hou ik me nog even bezig met Touhou fangames en anime.
    Princess Sylvysprit
    Passagier van het interdimensionale quizschip

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Bericht van Princess Sylvysprit op zo mei 28, 2017 2:18 pm

Wow wat leuk~! Een nieuw lid!
    Het was hier vroeger actiever, maar het is nog niet dood, leuk dat je er bent!
    Ik raad je aan om het topic over Yuyukamp te bekijken, we organiseren soms namelijk meets en kampen waar we samenkomen en leuke shit doen.
    En het is echt niet erg dat je normal nog niet kan hoor, ik moest er ook 3 jaar over doen voor mijn eerste normal 1cc, het is heus niet niks!
    Veel plezier op het forum!

Your fortune: キタ━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━ !!!!

"You need the player to level up, not the character." -ZUN

Formerly known as Eeveesprit
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya op zo mei 28, 2017 2:39 pm

Welkom, Faiaribon! Zoals Eevee al zei is het forum tegenwoordig niet meer zo actief als het vroeger was, maar laat dat je niet afschrikken. De community eromheen leeft absoluut nog - maar dan hoofdzakelijk op Skype, Facebook, WhatsApp, Discord en natuurlijk in het echt. Voor dat laatste raad ik je aan eens een blik te werpen op het 'Conventies en Meets' subforum, dat je als het goed is nu ook kunt zien. En als je graag in een van de groepschats (Skype/WhatsApp/Discord) wilt, geef gerust even een poke!

En gewoon nieuwsgierig: wat is je favoriete Touhou game? En heb je misschien favoriete personages? En geloof je in Kogasa?

Oh, en ga je toevallig wel eens naar Nederlandse anime-conventies of vergelijkbare evenementen?

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR
    Faiaribon
    Verdwaalde ⑨

Bericht van Faiaribon op zo mei 28, 2017 4:37 pm

Bedankt voor de warme verwelkoming.
    Voor YuYukamp ik ga zo een kijkje gaan nemen. Mijn favorite Touhou game is Touhou 6 Embodiment of Scarlet Devil, uit puur nostalgia het was men eerste Touhou game. De dag van vandaag krijg ik zelf de song Scarlet Beyond a Crimson Dream niet uit mijn hoofd. Die song opende een nieuwe wereld voor me. Favorite personages: Reimu, Kaguya, Sanae, ik heb iets met miko's probably because they are so hot. Ik ben nog niet naar een conventie geweest maar zal het zeker wel eens doen. Yes, I believe in Kogasa and all the other Touhou girls especially the miko's. Dit gaat een drukke week voor me zijn maar k ga men best doen om op de forum te komen tijdens men vrijetijd. Bedankt voor de interesse.
    Chrono
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Speciale vermogens : Zipper Man!

Bericht van Chrono op zo mei 28, 2017 7:20 pm

Van harte welkom op het forum Faiaribon!

Spoiler:
    Oeh, nog een Dark Souls fan!
    Faiaribon
    Verdwaalde ⑨

Bericht van Faiaribon op zo mei 28, 2017 8:38 pm

Bedankt voor de verwelkoming Chrono. Yup Dark Souls 3 is een tof spel ben vooral een fan van de graphics en de co-up het joinen van de werelden van je vrienden, invaders enzovoort. K vind het jammer dat ze geen sequel zullen maken maar bon.
    Snakke
    Shmupping and Skiing

Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

Bericht van Snakke op di mei 30, 2017 1:40 pm

Oh wow, welkom!

Wat iedereen hierboven zei. Het kan hier nogal dood zijn!

"Ingenieurs zijn de pooiers van de wetenschappen."
    ~ Lieven Scheire

Quote kan uit context genomen zijn
    Faiaribon
    Verdwaalde ⑨

Bericht van Faiaribon op di mei 30, 2017 8:21 pm

Hey, bedankt voor de verwelkoming Snakke.
    Geen probleem dat gaat me niet tegenhouden om in te loggen/posten tijdens men vrijetijd.
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku op ma jun 05, 2017 11:20 pm

Heyyyy, er komen nog steeds nieuwe mensen op Touhou af! Erg leuk om te zien. Welkom op TvH! Laat het "dode forum" gevoel je niet afschrikken, in feite is dat de perfecte gelegenheid om eens wat topics te posten (of oude topics op te graven, dat vinden we hier prima) en wat leven in de brouwerij te brengen.

Als je interesse krijgt in conventies, dan is Abunai van 25 tot 27 augustus wel een aanrader. Zonder twijfel één van de beste cons en eentje waar veel TvH-leden naartoe komen, dus Touhou is er gerepresenteerd. Er is ook Anime, maar da's al komend weekend dus misschien een beetje kort dag. In elk geval, als je eens naar zo'n events gaat, kom ons gedag zeggen!

Ranfox
    Plaatselijke yama

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

Bericht van Ranfox op ma jun 05, 2017 11:37 pm

Welkom en veel plezier! *mompelt iets over een dood forum waar iedereen hierboven al iets over gezegd heeft*

Misschien tot ooit op een meet of conventie? Als je er al vanaf wist, aankomend weekend is Animecon waar naar mijn weten ook een stel touhou luitjes rondlopen. :3

"I think it sounds good but it needs more *klunk-unk*..."

Seija can't stop to turn my image over~
    Faiaribon
    Verdwaalde ⑨

Bericht van Faiaribon op di jun 06, 2017 6:36 pm

Bedankt voor de verwelkomingen die zijn altijd welkom. Voor nu heb ik nog geen plannen voor conventies buiten Made In Asia 2018. Men vrienden zijn dit jaar geweest en zeiden dat het zot leuk was, ze zijn geen fan van Touhou maar wel van Anime. Hopelijk zijn ter daar veel Touhou standen, kan niet wachten om te gaan. Misschien zie ik jullie daar, het is vrij populair.
    HecatiaLapislazuliaSama
    Urban Legend in Yuyucon

Leeftijd : 17
    Speciale vermogens : Niet lukken om een speciale vermogen te bedenken

Bericht van HecatiaLapislazuliaSama op di jun 06, 2017 7:03 pm

Late but not to late, welkom op de forum. Even snel naar waar ik wel aandacht had: Blazblue
    Als je wilt kunnen we het een keer samen spelen, tenminste als ik met mijn ouderwetse PS3 kan connecten. Ik heb het wel over CF voor de zekerheid
    Faiaribon
    Verdwaalde ⑨

Bericht van Faiaribon op di jun 06, 2017 7:40 pm

Bedankt voor de verwelkoming, helaas heb alleen CP op de PS4. Ik zal waarschijnlijk van de zomer CF voor de PS4 kopen. Heb de andere eerste games gewoon gezien op LP voor het verhaal. Moest je nog geïnteresseerd zijn in PS3 online stuur gerust een PM dan kunnen we kijken wat we kunnen spelen. Je mag gerust je Discord via PM sturen als dat gemakkelijker is voor jou.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za dec 16, 2017 10:12 am