Wat zou jij verwachten op een Touhou conventie?

Deel
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Re: Wat zou jij verwachten op een Touhou conventie?

Bericht van Nekotaku op za dec 03, 2011 12:31 am

Oh neeeeee! Hoe kan ik dat gemist hebben? Ik zou de CD onmiddellijk hebben gekocht, uit enthousiasme dat er zo iemand hier te vinden is!

In elk geval is dat goed nieuws!

Rage
    Über-Senpai

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

Bericht van Rage op di dec 06, 2011 1:02 pm

van een Touhou conventie verwacht ik heel veel Meiling's, kunnen ze allemaal in koor Jaooo zingen. XD

"Time to [Censored] some face!"
    -Random Namekian
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya op di dec 06, 2011 1:51 pm

Neko schreef:Het probleem begint eigenlijk met een iets of wat bekende doujin artiest vast te krijgen. Ik denk niet dat er zo een group/persoon is in België of Nederland inzake Touhou. Dus om iemand anders te vinden hangen daar al reiskosten aan vast.
    Sssj, daarom begon het idee ook met 'als de con heel veel budget zou hebben'. ///

Wat de combinatie met Vocaloid betreft, ik had de indruk dat dat juist bedoeld was om genoeg mensen te trekken voor een behoorlijke con, toch? Dus als er relatief veel Vocaloid-fans komen ten opzichte van Touhou fans hoeft dat nog geen probleem te zijn, zolang er genoeg Touhou-gerelateerde dingen op de con zijn om die minderheid aan Touhoufans ook daadwerkelijk te laten komen. Want de aanwezigheid van veel andere Touhoufans - waarschijnlijk ook mensen die naar andere cons niet komen - zou ook een deel van de aantrekkingskracht van zo'n con moeten zijn. En ik denk dat Neko gelijk heeft dat veel mensen die het een kennen, ook in elk geval een beetje op de hoogte zijn van de ander.

Qua dealerroom/doujincircles, wie weet zijn er wel tekenaars die juist ter gelegenheid van zo'n con op zouden durven staan en actief zouden willen worden in dat wereldje. Er is talent genoeg onder Touhoufans in de regio, als je alleen al kijkt naar wat we op dit forum hebben. =3

Om nog even terug te komen op eten: ik dacht net weer terug aan wat ze gedaan hadden bij de Touhoudoujinmarkt waar ik een tijdje terug was. Daar hadden ze een plaatselijke cateraar neergezet die twee verschillende soorten koude bentou-lunch verkocht. Het zat in Touhou-themed-verpakkingen en had Touhou-themed-namen, waardoor het een instant bestseller werd. Door die simpele opzet - tenminste, ik neem aan dat het daardoor kwam - kon de prijs ook heel redelijk blijven. Zoiets is misschien wel de beste oplossing voor zo'n con.

Skip schreef:Zodra je er serieus van plan mee bent door te gaan kun je me gerust PMen, het lijkt me een leuk iniatief om aan mee te werken!
    Daar sluit ik me trouwens ook nederig bij aan.

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu do jul 27, 2017 6:29 am