Meld hier (grafische) fouten in het forum!

Deel
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

Bericht van Urameshiya op di nov 15, 2016 10:15 pm

Het leek me al een redelijke tegemoetkoming dat de robot die 'figurine' veranderde in 'afgodsbeeld' weer weggehaald was...

...maar vooruit, je hebt wel een punt. k;P Ik heb het Yukari-Bicky Royal verwijderd. En geen zorgen, Shizuku, Shizuku-chan wordt wel nog altijd ge-Bicky Royal't naar Shizuku-chan.
    Snakke
    Shmupping and Skiing

Leeftijd : 20
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

Bericht van Snakke op di nov 15, 2016 11:14 pm

[i]Haruka-onee-sama[/i] schreef:Ik ook, maar al die mensen die hier eigenlijk toch nooit meer over Touhou posten willen graag dat het een Touhou forum blijft...

Nou ja om eerlijk te zijn is het nu ook weer niet zo dat sakura trick een vaker besproken onderwerp was dan touhou niet? Er werd überhaupt nooit meer iets gepost. Nou ja, het is jouw forum en je doet wat je wilt en denkt wat het beste/tofste is, maar ik zou het enigszins toch wel een beetje spijtig vinden zou het afwijken van touhou.

"Ingenieurs zijn de pooiers van de wetenschappen."
    ~ Lieven Scheire

Quote kan uit context genomen zijn
    Princess Sylvysprit
    Passagier van het interdimensionale quizschip

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Bericht van Princess Sylvysprit op wo nov 16, 2016 9:00 am

Ik vind het wel een goed idee om alle oude posts over Touhou zichtbaar te houden als archief, maar ik vind het een nog beter idee om gewoon af en toe een grappig ding zoals dit te hebben, want het forum word toch niet meer zoveel serieus gebruikt, dus als er zo nog een beetje lel (bicky's slaan terug) uit gehaald kan worden is dat mooi vind ik.

Your fortune: キタ━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━ !!!!

"You need the player to level up, not the character." -ZUN

Formerly known as Eeveesprit
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya op wo nov 16, 2016 9:31 pm

Snakke schreef:
    [i]Haruka-onee-sama[/i] schreef:Ik ook, maar al die mensen die hier eigenlijk toch nooit meer over Touhou posten willen graag dat het een Touhou forum blijft...

Nou ja om eerlijk te zijn is het nu ook weer niet zo dat sakura trick een vaker besproken onderwerp was dan touhou niet? Er werd überhaupt nooit meer iets gepost. Nou ja, het is jouw forum en je doet wat je wilt en denkt wat het beste/tofste is, maar ik zou het enigszins toch wel een beetje spijtig vinden zou het afwijken van touhou.
    Sorry als het voor een misverstand gezorgd heeft, maar zowel de Sakura Trick banner als de icoontjes waren een tijdelijke grap, en mijn opmerking over mensen die hier nooit posten over Touhou was ook niet serieus bedoeld. Naar mijn idee was het niet zo erg om een grapje met het forum uit te halen, omdat het toch niet erg druk is, en dit op z'n minst weer eens wat leven in de brouwerij zou brengen, maar het is nooit de bedoeling geweest om het onderwerp van het forum echt naar Sakura Trick te veranderen. Want ja, dat er altijd nog meer over Touhou wordt gepost dan over Sakura Trick is natuurlijk duidelijk.
    Snakke
    Shmupping and Skiing

Leeftijd : 20
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

Bericht van Snakke op zo nov 20, 2016 4:30 am

[i]Haruka-onee-sama[/i] schreef:
    Snakke schreef:
    [i]Haruka-onee-sama[/i] schreef: Zei stuff

Zei meer stuff

Sorry als het voor een misverstand gezorgd heeft, maar zowel de Sakura Trick banner als de icoontjes waren een tijdelijke grap, en mijn opmerking over mensen die hier nooit posten over Touhou was ook niet serieus bedoeld. Naar mijn idee was het niet zo erg om een grapje met het forum uit te halen, omdat het toch niet erg druk is, en dit op z'n minst weer eens wat leven in de brouwerij zou brengen, maar het is nooit de bedoeling geweest om het onderwerp van het forum echt naar Sakura Trick te veranderen. Want ja, dat er altijd nog meer over Touhou wordt gepost dan over Sakura Trick is natuurlijk duidelijk.

Oh sorry, dat was mijn fout dan, ik was er niet echt tijdens de overgang en had wel een vermoeden dat dit een grap was maar echt zeker was ik niet want ineens was er zoveel activiteit enzo. Maar van deze evenementen zijn inderdaad wel tof, ook al had ik absoluut geen idee waarover het ging hier :)

"Ingenieurs zijn de pooiers van de wetenschappen."
    ~ Lieven Scheire

Quote kan uit context genomen zijn

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr okt 20, 2017 2:35 pm