Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

Deel

Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 99
    Speciale vermogens : 126 woorden per minuut typen

Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

Bericht van Sophie op wo mei 02, 2012 7:35 pm

@Nickolas, ik heb zelf twee figures en een plush van Cirno van amiami.
    Die Nederlandse site is inderdaad 2x zo duur. ^^;

Wil nog wel misschien de Cirno nendroid een keer~

Een plaatje van mijn Cirno figure die ik van Pyonta heb gehad voor Valentijn <3333 :

Spoiler:

Shiori Cosplay

BaksteenComrade
    Opperbevelhebber op de Oceaan van Hakugyokuro

Bericht van BaksteenComrade op do mei 03, 2012 10:41 pm

Ben er weer :3

bij thuiskomst een pakketje op mn bureau :D

Spoiler:
    RIN!!!!!!!!!!!

Quwanti
    Moderator

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

Bericht van Quwanti op di jun 05, 2012 3:59 pm

Dit viel er een half uur geleden op de deurmat!!!!!!!!!!!!!!!
    Spoiler:

Het is de CD 実は繊細な貴女とたまに勇敢な私のなんだか騒いでるって話。 van Buta-Otome!!

Urameshiya、ありがとうございました!

Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku op do jun 07, 2012 10:24 pm

Weeral een hele tijd geleden dat ik nog eens heb geupdate... Ondertussen zijn alle bestellingen die ik nog had binnen gekomen, dus het is het moment om de vangsten te catalogiseren.

Een Mandarake bestelling, bestaande uit de soundtracks van IaMP en Soku, Cradle 2 van Sound Sepher en Escalation van Yellow Zebra.

Nou had ik eigenlijk Cradle 2 al, maar hij was erg goedkoop. Het is een prima album, dus misschien kan ik er iemand eens blij mee maken.

Nog eentje van Mandarake: de eerste 4 Touhou M-1 Grand Prix's, en 永き夜のロンドⅡ van Silver Forest.

Vervolgens de eerste bestelling die ik bij Rakuten heb geplaatst, met mooie resultaten... Touhou Tempest 2 tot 5 van Sonic HiSpeed Omega / Sonic Hybrid Orchestra (ze zijn op zeker moment van naam veranderd). De eerste blijft moeilijk vindbaar, dus heb ik ook een "best of" besteld waar veel nummers van Tempest 1 op staan. Rebirth van Sound Sepher. 東方真華神祭 van IOSYS, die ik al heel lang wilde. Een album van K-Waves LAB (kan ik nooit aan weerstaan). En ook nog de M-1 Grand Prix volumes 5 en 6.

Dan een bestelling die ik van doujin webshop D-Stage heb laten komen. Aangezien ze niet internationaal shippen (of tenminste niet voor zover m'n beperkt Japans toelaat te zien) heb ik dit via een proxy service geregeld. Ik ben tevreden over hun diensten, dus ga ik het vast nog wel doen. Deze kans heb ik benut om m'n Sound Sepher verslaving te voeden.

Eh... die IOSYS zit er ook weer bij. Ik weet niet goed hoe dat gebeurd is. Waarschijnlijk iets te blij dat ik 'm eindelijk te pakken kon krijgen. Er staan leuke vocals op, dus die dubbel mag Uno van me hebben. Als hij naar AtsusaCon komt! (haha, blackmail!)

En dan de nieuwste trots in m'n collectie. Een Kagiyama Hina figure van Griffon!

Ik was al erg tevreden over m'n Ran, maar het moet gezegd worden dat de naden op 'r staarten nogal zichtbaar zijn. Hina is echter tot in de puntjes afgewerkt.

Ook Ran haar gezicht, mooi als het mag zijn, is net een beetje minder uitdrukkingsvol dan op de foto's van het prototype. Hina lijkt echter echt als twee druppels water op de afbeeldingen die Griffon toonde.

Pfoe, bijna klaar. Tenslotte iets dat ik daarnet tussen twee regenbuien heb weten te gaan halen op het postpunt. Het heeft lang bij de douane gelegen, maar hier is het dan...

Touhou Ibarakasen volume 2, en 3 exemplaren van Symposium of Post-Mysticism. Daar zit er een voor Tanshu en een voor Michi bij.

Nu dat ik geen open bestellingen meer heb, en ik de voorbije maand het rustig aan heb gedaan (aangezien ik niets nieuws wilde bestellen tot de boekjes binnen waren), kan ik er weer tegenaan. Ik zet m'n vizier op... Foxtail-Grass Studios!

Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Als het voor Yuu-chan is kan ik alles.

Bericht van Urameshiya op vr jun 08, 2012 12:39 am

Wauw Neko, prachtige vangst!

Neko schreef:(aangezien ik niets nieuws wilde bestellen tot de boekjes binnen waren), kan ik er weer tegenaan.
    Als ik het goed begrijp was de sloomheid van de douane dus eigenlijk heel goed voor je portomonnee? XD

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR

RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

Bericht van RakeStriver op vr jun 08, 2012 3:16 pm

OH MY GOD! Look at all that goodness!

Dat is een doos met zoveel watertandend-worthy spullen! Neko met zijn infinite geld-cheat! :D Hoeveel heb je wel niet voor douanerechten en al die onkosten betaald? Tenzij er "Gift" op je doos stond, maar dat betwijfel ik.

"Like the Fist of Stalin......... up your ass." Nikolai Belinski, Kino der Toten

Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku op vr jun 08, 2012 4:51 pm

Nou, die van de proxy service waren zo vriendelijk geweest van de zending te markeren als gift, hoewel ze dat volgens hun site niet doen (sneaky!). Niet dat het iets uitmaakte, want het zat toch over die limiet.

Wat betreft douanerechten, ik zou m'n budget applicatie het kunnen laten tonen, maar ik weet het liever niet.

RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

Bericht van RakeStriver op vr jun 08, 2012 4:58 pm

Laat me raden... die onkosten zijn net zo duur als de goederen zelf?

"Like the Fist of Stalin......... up your ass." Nikolai Belinski, Kino der Toten

Quwanti
    Moderator

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

Bericht van Quwanti op vr jun 08, 2012 5:00 pm

Die Hina is echt GEWELDIG!!!!!! :D

Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Als het voor Yuu-chan is kan ik alles.

Bericht van Urameshiya op ma jun 11, 2012 7:44 am

Kijk nu toch eens wat de pakketbezorger vanochtend voor mij had. :D

Je kunt het op de foto niet goed zien, maar dat is een ticket voor Yuuhei Gakusai, een groot Touhouconcert komende zomer. :) (Van een stuk of tien verschillende circles, waaronder Yuuhei Satellite!) Het blauwe handdoek-ding hoort trouwens ook bij bij het ticket. En gewoon omdat ze houden van mensen die vroeg kaartjes kopen, krijg ik er ook nog gratis een best-of album van Yuuhei Satellite bij, op de dag van het optreden zelf. :D

E~n, een Kogasa-doujinshi. ^_^ Deze had ik achteraf gezien eigenlijk op Reitaisai moeten kopen, maar toen wist ik dat nog niet.

Nickolas⑨
    Doodgewone heks (m/v)

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : De simpelste dingen te vergeten

Bericht van Nickolas⑨ op wo jun 13, 2012 11:12 am

Skip schreef:Een plaatje van mijn Cirno figure die ik van Pyonta heb gehad voor Valentijn <3333 :

Spoiler:
    Hey, die wil ik nou net XD
    Tenminste, ik zag er een plaatje van en dacht dat ik het hier wel zou kunnen zetten :)
    Hoeveel koste die eigenlijk

"Wie noemt hun kind nou weer Cirno?" -Kind van het kompas tijdens mijn stage

Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : KeroPero

Bericht van Michiresu op ma jun 18, 2012 11:04 pm

niet echt zo heel touhou related, maar ik kwam dit spiegeltje tegen in een chinees winkeltje en ik moest het gewoon hebben!

Spoiler:

Ik ga het nog oppimpen zodat het marisa's master spark dingetje word (hoe dat ding ook mag heten, ik ben even te lui dit op te zoeken XD)

Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : kwarktaart

Bericht van Tanshu op ma jun 18, 2012 11:22 pm

@Michiresu schreef:niet echt zo heel touhou related, maar ik kwam dit spiegeltje tegen in een chinees winkeltje en ik moest het gewoon hebben!

Spoiler:

Ik ga het nog oppimpen zodat het marisa's master spark dingetje word (hoe dat ding ook mag heten, ik ben even te lui dit op te zoeken XD)
    Mini-Hakkero! Maar wat awesome!

T
    Beheerder

Leeftijd : 20
    Speciale vermogens : Matcha

Bericht van T op ma jul 09, 2012 10:00 pm

Te lui om m'n camera te pakken; hoera voor zwaar onderbelichte webcamfotos.

Een doos.

De inhoud van de doos. (Ja het was laat, ja ik heb te weinig lampen in m'n kamer, ja ik heb de ingebouwde webcam van m'n laptop gebruikt.)

Betere foto's volgen.

T
    Beheerder

Leeftijd : 20
    Speciale vermogens : Matcha

Bericht van T op di jul 10, 2012 3:41 pm

Moar

Satori op m'n bureau.

Youmu: SOON.

Slordig bureau.

Voorkant.

Facebook.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud Vandaag om 4:07 pm

Het is nu di jan 24, 2017 4:07 pm