Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

Deel

Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

Bericht van Nekotaku op do aug 15, 2013 8:00 pm

Net twee dingen opgehaald.

De speciale editie van Wild and Horned Hermit volume 3, met een mini Ibara Kasen figure.

Maar dan... Iets heel speciaals. Iets dat meestal zwaar overprijsd is, maar dankzij een gelukkige vondst eindelijk in m'n bezit.
    De originele Eastern and Little Nature Deity.

De reden dat het betaalbaar was, is omdat deze enige waterschade lijkt te hebben geleden. Het papier is een beetje "warped", en niet helemaal plat meer. Maar daar zal enige tijd onder zware boeken wel beterschap in brengen. Er is echter visueel niets van te merken op de pagina's, dus al bij al toch een degelijke staat.
    Jammer genoeg wel zonder de CD, maar die weet ik ooit nog wel eens apart te bemachtigen.

Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Leeftijd : 20
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Bericht van Reym op za sep 28, 2013 4:04 pm

Ik ben een arme luis (lees: ik kan niks kopen via internet) dus ik heb niet zo veel Touhouspullen.

Dit is mijn collectie Touhou-arrange-albums. (groot plaatje)
    Ik heb deze übervette Touhou-albums gekregen van mijn lieve vriendje Kogasa54~
    Reym's collectie albums:

Toelichting: Rij 1: Sulfuric Acid Product - Eastland Freakerz, Sulfuric Acid Product - Lunatic Jukebox, Login Records - Aggressive Maidens Rij 2: KINZOK ON - Gensou Hardsound #002, #006, #007 en #008. Rij 3: (geen Touhou-albums) KINZOK ON - Winter 2012, Hugayaku Hardcore (weet niet zeker hoe het album en de circle heten), The Psycho Filth - Segregated Screams.

Ik heb van de hele lieve iAozora (ze is een klasgenootje van mij) twee gave Touhou posters/affiches gekregen, die nu op mijn deur hangen. Het is een soort reclame voor een Touhou-kaartspel.
    posters:

De voorkant:

De achterkant:

iAozora heeft mij ook een mapje geleend met daarop de Grote Kleine Paraplu~
    Kogasa mapje:

Op de achterkant staat Slobberplu~

Je raadt wel wat ik zou doen als ik de loterij zou winnen. Naar Japan gaan en daar de boel leegkopen. En Scarlet Devil Mansion bouwen als villa.

Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku op zo okt 20, 2013 1:05 am

Vandaag op F.A.C.T.S. hoorde ik van een medewerken van Atsusacon dat er bij een bepaald standje Touhou CD's waren. Ik had al gemerkt dat ze een mooi aantal Touhou figures hadden, maar de albums had ik over het hoofd gezien. Het was geen slecht selectie! Elk album aan €15. De meeste zou ik op Rakuten goedkoper kunnen vinden, maar er zat een O-Life Japan album tussen dat me best een goeie deal leek, aangezien met dit geen verzendingskosten opleverde.

Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Leeftijd : 20
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Bericht van Reym op ma okt 21, 2013 10:19 am

Parseeeeee Uwaaah, ik ben jaloers.

Het wordt tijd dat ik zelf Touhou-spulletjes ga maken. (dan wel na de tentamenweek.)

edit:
    Of de loterij winnen. En dan naar alle conventies gaan en Touhou-spullen kopen. Ik ben bang dat ik met geld ga strooien als ik in japan kom.

draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Leeftijd : 17
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

Bericht van draakedan op ma okt 28, 2013 3:03 pm

het enige touhou wat ik heb zijn: een papercraft okuu en een papercraft kanako (de templates zijn niet zelfgemaakt, maar ik ga het ooit wel proberen) en hopelijk duurt het niet lang meer voor ik mijn Kanako pruik binnen krijg, maar die hoeft niet meteen touhou te zijn omdat je hem ook voor non-touhou cosplays gebruiken ^^;

Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku op ma okt 28, 2013 3:24 pm

@Reym schreef:Of de loterij winnen. En dan naar alle conventies gaan en Touhou-spullen kopen. Ik ben bang dat ik met geld ga strooien als ik in japan kom.
    Bij shops die ook online verkopen via sites als Mandarake en Rakuten kan je heel goedkoop aan spullen komen. Touhou doujin en albums kosten daar maar een schijntje.
    @draakedan schreef:het enige touhou wat ik heb zijn: een papercraft okuu en een papercraft kanako (de templates zijn niet zelfgemaakt, maar ik ga het ooit wel proberen) en hopelijk duurt het niet lang meer voor ik mijn Kanako pruik binnen krijg, maar die hoeft niet meteen touhou te zijn omdat je hem ook voor non-touhou cosplays gebruiken ^^;
    Ooh, papercraft! Dat vind ik zelf ook heel leuk. Misschien kan je een topic maken in het Prismriver-factor gedeelte van het forum en ze laten zien?
    Om zelf papercrafts te maken, zal je een 3D-modeling programma moeten hebben (er bestaat gratis software die modellen in het nodige formaat kan opslaan) en Pepakura Designer. Die laatste is niet gratis, maar kost ook niet zo vreselijk veel.

Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker

Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

Bericht van Bakuhatsu op ma okt 28, 2013 4:50 pm

Oh? Was jij ook bij FACTS? Ik was er ook op zaterdag, maar het enige wat ik van Touhou zag waren 4 games, die overigens echt heel duur waren. 35 euro voor Double Spoiler bijvoorbeeld. Kost dat echt zo veel?
    Jammer dat ik je gemist heb toen!

Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku op ma okt 28, 2013 5:46 pm

Whoa, was je op FACTS? Darn, voortaan toch maar een topic maken.
    De Touhou games heb ik zelf niet gezien! En die prijs is inderdaad te duur. Kan ik veel goedkoper aan komen k;P

draakedan

Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

Bericht van draakedan op ma okt 28, 2013 6:28 pm

@nekotaku schreef:Om zelf papercrafts te maken, zal je een 3D-modeling programma moeten hebben (er bestaat gratis software die modellen in het nodige formaat kan opslaan) en Pepakura Designer. Die laatste is niet gratis, maar kost ook niet zo vreselijk veel.
    dat kilnkt best handig maar ik ben er beter in als ik het op papier doeal is de kans daar groter dat het mislukt maar ik heb zo een non-touhou papercraft gemaakt maar die was toch in de vorm van een handtas met vleugels

Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku op ma okt 28, 2013 7:45 pm

Voor complexe papercrafts kan het wel bijna niet anders dan beginnen met een 3D model. Dat lukt niet meer om het rechtstreeks op papier uit te werken. Voor eenvoudigere papercrafts die voornamelijk uit basisvormen bestaan kan het natuurlijk best. Maar nu ga ik ophouden met dit topic te hijacken met papercraft gebabbel. Ik ga er een apart topic voor aanmaken, want het is een leuk onderwerp.

Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker

Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

Bericht van Bakuhatsu op ma okt 28, 2013 8:08 pm

Mijn huidige doujinmuziekcollectie, en 't zal niet de laatste update zijn~

Musicz:

kermisfan112
    Onsterfelijk

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

Bericht van kermisfan112 op ma nov 04, 2013 5:11 pm

Het moest er vroeg of laat een keer van komen
    Spoiler:

Ik weet dat Madoka geen Touhou is, maar dat is ook een aankoop van afgelopen weekend, daarom staat die op de foto

Ze zit er leuk bij zo :)
    Spoiler:

Harro everynyan~

Een kermis moet je al van veraf kunnen horen, gillende jongens en meisjes en brullende HUSS motoren.

draakedan

Bericht van draakedan op zo feb 16, 2014 8:26 pm

deze kleine Kanako Figuur die ik tijdens tsuna heb gekocht
    kana-chan:

the (not so) active kanako Fangirl

Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku op ma feb 17, 2014 12:58 am

Wat cool! Dat is een Surfer's Paradise trading figure. Sterk dat je die hier hebt aangetroffen.

TH-chen

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

Bericht van TH-chen op ma feb 17, 2014 1:06 pm

Ligt het nu aa nmij of zijn er steeds meer Touhou dingen op Cons.

Eerst was er helemaal niks of je moest kei goed zoeken. Maar nu zie ik best wel veel Touhou op cons

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud Vandaag om 3:55 am

Het is nu di jan 24, 2017 3:55 am