Corrupt-a-wish

Deel
    Maribel Hearn
    Passagier van het interdimensionale quizschip

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : EoSD Extra 502,276,420

Re: Corrupt-a-wish

Bericht van Maribel Hearn op do sep 03, 2015 10:37 am

De maand is snel om, maar de volgende maand heb je plotseling nog meer examens!

Ik wens dat ik een keer bewust Sagume's power kan gebruiken, oftewel dat er het omgekeerde gebeurt van wat ik zeg. :P

Who needs bombs?
    Maak je dromen werkelijkheid! :)
    Snakke
    Shmupping and Skiing

Leeftijd : 20
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

Bericht van Snakke op do sep 03, 2015 10:38 pm

Die krijg je ook, maar spijtig genoeg komt na de feiten Sagume erachter dat je haar krachten ge(mis)bruikt hebt. En omdat zij dit te weten komt, heeft Yukari het ook in de gaten! En die gaten gebruikt ze om je in één kamer te steken met Sagume.
    Sagume roept uit: "Ik ben pissed dat je mijn krachten gestolen hebt, maar ik zou je nooit martelen." sei:p

Ik wens dat die verdomde mug in mijn kamer dood is.
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

Bericht van Pshycho Maniac op vr sep 04, 2015 3:36 pm

Wens vervuld. Zijn familie hoort dat jij verantwoordelijk bent voor zijn dood en komen wraak nemen.

Ik wens een fiets te hebben

⑨⑨⑨  ⑨⑨⑨
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Bericht van Reym op wo sep 09, 2015 10:29 pm

Je hebt een fiets, maar helaas rij je over een pepernoot heen en gaat je band lek.

Ik wil een zak chocoladekruidnoten die heel lekker smaken!

Ranfox
    Plaatselijke yama

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

Bericht van Ranfox op wo sep 09, 2015 11:13 pm

Granted. Je word de volgende ochtend wakker en daar staat die dan. Die zak chocoladekruidnoten die zo lekker smaken! Je rent er naartoe en eenmaal dichterbij zie je dat de zak leeg is tot op de kruimel.

Ik wens dat ik meer tijd had voor touhou games.

"I think it sounds good but it needs more *klunk-unk*..."

Seija can't stop to turn my image over~
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

Bericht van Pshycho Maniac op do sep 10, 2015 8:19 pm

Wens vervuld. Je breekt beide benen en kan niet je bed uit. Tijd genoeg om Touhou te spelen!

Ik wens voor een maaltijd.

⑨⑨⑨  ⑨⑨⑨
    Kazatski
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : Geen speciale vermogens hebben

Bericht van Kazatski op do sep 10, 2015 8:41 pm

Je krijgt een heel culinaire maaltijd die bestaat uit een boontje, twee en een halve rijstkorrel en een gepeperde rekening.

Ik wens dubbelglas voor mijn raam.
    redtails
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Dagelijks het woord "Pruts" gebruiken

Bericht van redtails op zo sep 13, 2015 6:05 pm

Je krijgt daadwerkelijk dubbelglas geïnstalleerd in jouw woning, zonder dat je daar voor hoeft te betalen. Echter, halverwege tijdens het vervangen van de ruiten krijgt de klusjesman een telefoontje dat hij per direct ontslagen wordt vanwege het faillisement van het bedrijf. De klusjesman schrikt zich rot, laat alle ruiten vallen en breken, en verlaat per onmiddelijk zijn post. Aan het eind van de ochtend loop je eens door je huis heen om te kijken hoe ver de vervanging vorderd, en realiseerd je plotseling dat al je ruiten verwijderd zijn en het klusjesbedrijf hem gesmeerd heeft. Je doet vlug je kigurumi aan, en hoopt op een zachte winter.

Ik wens voor superkrachten waarmee ik water kan doen koken!
    Hakurei Ninja
    Moderator

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

Bericht van Hakurei Ninja op wo sep 16, 2015 12:38 am

Wens vervuld. Je kan water in een fractie van een seconde aan het koken brengen. Maar alleen als je hand onbeschermd in het water ondergedompeld is.

Ik wens een privé eiland.

ʜᴀᴋᴜʀᴇɪ☯ɴɪɴᴊᴀ
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

Bericht van Bakuhatsu op wo sep 16, 2015 11:20 am

Je hebt een eiland ergens in de Middellandse Zee gewonnen door de eerste plaats te halen in een tekenwedstrijd. Je verhuist er meteen naartoe en bouwt een huis. De eerste paar dagen geniet je van de ruimte, de palmbomen, het uitzicht, het weer, de stilte. Er is niets dat je rustige leventje kan verstoren nu je alle ruimte voor jezelf hebt en even nergens meer aan hoeft te denken. Je besluit om een boek te gaan schrijven terwijl je over de eindeloze zee uitkijkt en filosofeert over het leven.

Terwijl je over het water uitkijkt zie je een man op een klein bootje aanvaren. Of eigenlijk, het is een vrouw. Wanneer ze aanmeert stelt ze zich voor met een naam die je nog nooit gehoord hebt en die je niet begrijpt.
    "Gegroet! Ik ben M@3120U~ van (5@d0~! en ben gekomen om een eeuwenoud kwaad te vernietigen op dit eiland! En ik heb je hulp daarbij hard nodig! Kom met me mee de berg op!"
    Overdonderd door deze plotselinge vreemdeling en haar onzinnige verhaal probeer haar weg te jagen. Maar ze is vastberaden en neemt je mee aan de arm.
    "We moeten goed oppassen. Als we haar niet nu tegenhouden zal dit grote gevolgen hebben voor de hele wereld! Ze staat op het punt om te ontwakenuit haar eeuwige slaap...-"

Ze blijft nog een tijdje doorratelen terwijl je je probeert los te maken uit haar greep. Plotseling ontploft het zand een paar meter voor je en er schiet eenstofwolk hoog de lucht in! Je valt van de schrik naar achteren en ploft hard op het zand neer. De vreemdeling heeft je echter losgelaten! Dit is je kans om terug te vluchten naar je huis! Maar voordat je een stap kan zetten schieten er gouden, blauwe en rode flitsen voor je langs! Ze gaan alle kanten uit in betoverende patronen! De vreedeling begint weer onzin te ratelen:
    "We waren te laat! Ze is ontwaakt! We hadden haar moeten vernietigen toen we de kans hadden!! Maar we kunnen het tij nog keren! Ontwaak je innerlijke krachten en richt ze op haar!!!"

Je hebt geen idee wat het betekent en wat je zou moeten doen, maar plotseling voel je energie opwellen in je lichaam! Het is vreemd, maar tegelijkertijd komt het je heel bekend voor. Je verzamelt alle energie die je op kan roepen en richt het op de donkere figuur die nog in de stofwolk staat! In het korte moment dat je de aanval richt en afschiet kun je nog net een blik werpen op de vijandige dame. Ze lijkt een soort konijnenoren te hebben en een cape te dragen. Nog zo'n mafkees...
    Een gigantische explosie volgt, en het lijkt erop dat je aanval raak is. De wereld om je heen is een en al stof. Er is geen teken meer van de vijand. De vreemdeling ligt met haar handen op haar hoofd op het zand. Terwijl het stof neerdwarrelt staat ze op en veegt ze haar shirt en rok schoon.

"Goed gedaan! Wie had gedacht dat je zo veel energie in je had! We hebben het gered! De onheilige Taoist is verslagen! Ik zal nu weer wederkeren naar mijn geboorteland! Vaarwel!"

Je hebt geen idee waar ze het nu weer over heeft, maar je bent blij dat dit eindelijk voorbij is. Terwijl het stof gaat liggen kijk je uit over de zee. Prachtig! Je kan weer genieten van je rust en verder gaan schrijven aan je boek! Als je je omdraait zie je echter ook zee.

Van je huis en de rest van het eiland is niks meer over.

Ik wens een ijsje
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Leeftijd : 17
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

Bericht van draakedan op zo sep 20, 2015 3:40 pm

Je gaat naar de winkel om een ijsje te kopen. Na dat je hebt betaalt en op het punt staat om je ijsje op te eten, komt er een vogel langs die het ijsje uit je handen pakt en er mee wegvliegt, waardoor je er dus niet van kunt genieten.

Ik wens dat mijn koptelefoon nooit meer stuk gaat.

the (not so) active kanako Fangirl
    Maribel Hearn

Bericht van Maribel Hearn op di sep 29, 2015 10:36 pm

Hij gaat niet meer stuk, maar je raakt hem kwijt!

Ik wens dat Shou's curvy lasers makkelijk worden om te readen.

Who needs bombs?
    Ranfox
    Plaatselijke yama

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

Bericht van Ranfox op di sep 29, 2015 10:41 pm

Granted, je went helemaal aan de curvy lazers waardoor je ze veel makkelijker kan lezen. Maar door deze gewenning kun je geen normale lazers meer dodgen.

Ik wens voor een rustige werkdag morgen.

"I think it sounds good but it needs more *klunk-unk*..."

Seija can't stop to turn my image over~
    Kazatski
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : Geen speciale vermogens hebben

Bericht van Kazatski op wo sep 30, 2015 11:56 pm

Je hebt een rustige werkdag, gezien je werkfunctie is opgeheven en je nu boventallig bent.

Ik wens een werkend horloge
    Maribel Hearn

Bericht van Maribel Hearn op wo sep 30, 2015 11:58 pm

Die krijg je, maar je laat hem vallen en hij is opnieuw stuk! D:

Ik wens meer dan 1000 Renaissance-punten.

Who needs bombs?

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu ma aug 21, 2017 2:07 pm