Het weer

Deel
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

Re: Het weer

Bericht van Remilia~ op do mei 24, 2012 10:31 pm

Ghehhe.
    Wanneer het winter is verlang ik naar de zomer en wanneer het zomer is verlang ik naar de winter.
    Ik vind de winter echt prachtig, maar alleen, wanneer er sneeuw valt/ligt.
    Verder vind ik het een behoorlijk sombere periode alhoewel de winters in Noord-Europa geweldig zijn!
    Ik vind denk ik de zomer toch het lekkerste seizoen. M'n hele stemming wordt er beter van!
    Ik vind de lente ook prachtig! Alles komt weer tot leven...net als m'n hooikoorts...(Wat gelukkig niet zo heftig is)
    Als het herfst is, ga ik vaak naar de bossen/duinen of als het stormt naar de zee toe.
    Ik kan slecht tegen de kou, maar kan goed tegen tropische temperaturen (Ik ben zelf opgegroeid in een tropisch land, dus heel raar is het niet)

Don't think of yourself as an ugly person. Think of yourself as a beautiful monkey!

Pyonta-kun
    Moderator

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

Bericht van Pyonta-kun op vr mei 25, 2012 1:27 am

Helaas is er hier in Baarn geen spatje regen gevallen, laat staan onweer. Blijkbaar was het ons net voorbij gegaan omdat het in Hilversum flink tekeer ging.

Anyway, ik ben dol op regen. Onder een paraplu lopen of binnen/onder een afdak staan en naar de regen kijken is leuk. Geen idee waarom.

ケロです
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

Bericht van Olly op vr mei 25, 2012 1:57 am

Het weer in Berlijn, het was zo warm! En raad eens wie daar niet op gerekend had? Nou ja, mijn nieuwe jurkje is wel lief.

Ik ben gek op regen, het is mooi en kalmerend en ergens troostend. Ik heb ooit buiten gestaan met een ontzettend mooie regenbui, waarbij ik wel droog stond door een combinatie van wind, een grote schotel als beschutting en een jas, het zag er toen zo prachtig uit.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu zo okt 22, 2017 7:08 pm