Mogelijk nieuw subforum

Deel
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Mogelijk nieuw subforum

Bericht van Urameshiya op di jul 10, 2012 12:35 pm

Een tijdje geleden kwam van een aantal mensen het idee om een nieuw subforum aan te maken voor alle topics over offline afspraken. Hier zouden (neem ik aan) dan ook de conventie-topics naartoe verhuisd kunnen worden, en zouden we eventuele toekomstige forum-meets kunnen plannen.

Wat denkt iedereen hiervan? Is het wel of geen goed idee, en waarom wel of niet?
    kermisfan112
    Onsterfelijk

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

Re: Mogelijk nieuw subforum

Bericht van kermisfan112 op di jul 10, 2012 12:37 pm

Tja, mijn mening hierover weet je al, het lijkt mij juist hartstikke tof om zo af en toe eens een meeting te organiseren met wat leden, en dan is zo'n subforum natuurlijk the place to be :)

En het is ook wat je zegt, conventie tips en dat soort dingen zouden evt ook daar terecht kunnen ja.

Kortom, ik vind het een heel goed idee ;)

Een kermis moet je al van veraf kunnen horen, gillende jongens en meisjes en brullende HUSS motoren.

T
    Beheerder

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Matcha

Bericht van T op di jul 10, 2012 12:38 pm

Lijkt me wel een goed idee, zeker omdat er wel regelmatig topics over dit onderwerp zijn.
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

Bericht van Olly op di jul 10, 2012 7:49 pm

Wat T zegt ja. Er zijn veel topics, dus een sub-forum zou het een stuk overzichtelijker maken. Hopelijk moedigt dit ook iedereen aan voor een forum-meet, want daar heb ik best wel zin in.
    Waarschijnlijk krijgen we met alle conventies door het jaar heen ook al een subforum vol, dus ik ben voor.
    Urameshiya
    Beheerder

Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya op za jul 28, 2012 6:35 pm

Het is een beetje jammer dat er niet meer reacties zijn, maar dit subforum bestaat nu.

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 100
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie op za jul 28, 2012 9:41 pm

Oke, maar ik vind wel dat dit het subforum de buitenwereld een beetje overbodig maakt.
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Speciale vermogens : kwarktaart

Bericht van Tanshu op za jul 28, 2012 9:46 pm

Skip schreef:Oke, maar ik vind wel dat dit het subforum de buitenwereld een beetje overbodig maakt.
    Ik denk het niet, aangezien er wel meer dingen in die categorie passen dan alleen meets en dergelijken. ・3・
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar

Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

Bericht van RakeStriver op za jul 28, 2012 11:42 pm

Ik vind het een goed idee, in de chat was er een tijd geleden al positief op gereageerd. En ik ben het met Tanshu eens. Een subforum als deze mag gescheiden worden van het forum 'Buitenwereld', het maakt dingen wel meer overzichtelijk en in het forum 'Buitenwereld' kunnen veel off-topic threads geplaatst worden over je dagelijks leven of nieuws wat ons beïnvloedt van de buitenwereld.

Volgens mij komen dan nu ook de evenementen van het subforum 'Cons & offline bijeenkomsten' nu ook automatisch op de kalender te staan. Corrigeer me als ik het verkeerd heb ・3・

"Like the Fist of Stalin......... up your ass." Nikolai Belinski, Kino der Toten

Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 100
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie op zo jul 29, 2012 12:55 am

Wat past er dan in de categorie van de buitenwereld wat nergens anders gaat?

Ik denk dat Gensokyo CS dit namelijk al opvangt met topics zoals wat-denk-je-nu, wat zijn je blunders, welke instrumenten bespeel je, stelling van de week en ga zo maar door. Gensokyo CS is al Touhou-unrelated genoeg voor een Touhou forum denk ik.

Sorry als ik zeurderig over kom, ik vind het nieuwe subforum wél een heel goed idee.
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Speciale vermogens : kwarktaart

Bericht van Tanshu op zo jul 29, 2012 1:00 am

Skip schreef:Wat past er dan in de categorie van de buitenwereld wat nergens anders gaat?

Ik denk dat Gensokyo CS dit namelijk al opvangt met topics zoals wat-denk-je-nu, wat zijn je blunders, welke instrumenten bespeel je, stelling van de week en ga zo maar door. Gensokyo CS is al Touhou-unrelated genoeg voor een Touhou forum denk ik.

Sorry als ik zeurderig over kom, ik vind het nieuwe subforum wél een heel goed idee.
    Discussies over zaken die zich in de buitenwereld voordoen. Er zijn bijvoorbeeld al een aantal topics over toenmalige actualiteiten. Die zou ik niet in Gensokyo CS zien, die zich meer voor lolligheden leent.
    Hakurei Ninja
    Moderator

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

Bericht van Hakurei Ninja op wo aug 01, 2012 9:15 pm

Skip schreef:Oke, maar ik vind wel dat dit het subforum de buitenwereld een beetje overbodig maakt.
    Ik vond juist dat de cons en meets etc. niet echt pasten bij het idee dat ik had van het Buitenwereld subforum toen het forum net begon. Zoals grotendeels al is aangehaald, naar mijn idee is CS voor de forumgames, onzinnigheden en spam, de Buitenwereld voor de serieuze discussies over actualiteiten, en Weg van Heroverweging voor het bespreken van persoonlijkere zaken. Eigenlijk vind ik "welke instrumenten speel je" en dagelijks leven ook beter bij Overweging passen dan bij CS.
    [/mijnmening]

ʜᴀᴋᴜʀᴇɪ☯ɴɪɴᴊᴀ

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu wo jun 20, 2018 3:30 am