Pokémon

Deel

Enquête

Wat is je favorieten type?

[ 0 ]
    0% [0%] 
    [ 6 ]
    12% [12%] 
    [ 4 ]
    8% [8%] 
    [ 2 ]
    4% [4%] 
    [ 2 ]
    4% [4%] 
    [ 3 ]
    6% [6%] 
    [ 0 ]
    0% [0%] 
    [ 1 ]
    2% [2%] 
    [ 1 ]
    2% [2%] 
    [ 1 ]
    2% [2%] 
    [ 5 ]
    10% [10%] 
    [ 3 ]
    6% [6%] 
    [ 0 ]
    0% [0%] 
    [ 7 ]
    13% [13%] 
    [ 7 ]
    13% [13%] 
    [ 6 ]
    12% [12%] 
    [ 4 ]
    8% [8%] 

Totaal aantal stemmen: 52
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 101
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Re: Pokémon

Bericht van Sophie op za okt 12, 2013 4:14 pm

Wahh, die battle lag had ik me dus niet ingebeeld?
    Ik merkte die vooral bij 3d.

Maar verder, WAT EEN GEWELDIG SPEL!!
    Ik heb een prachtig windows movie maker filmjpe gemaakt met mijn trainer, die iedereen in mijn friendlist moet zien!
    Verder ben ik dol op het kleren kopen en customizen en oh - er waren ook nog pokémon geloof ik?

Ik heb zojuist mijn tweede gymbadge gehaald, nu pauze en tijd voor wat huiswerk!

(En sorry Ura, ik wilde wel tegen je battelen, maar ik was steeds al in battle of andersom ;w;
    Ik spreek je later vandaag wel aan op skype!)
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya op za okt 12, 2013 4:51 pm

Skip schreef:(En sorry Ura, ik wilde wel tegen je battelen, maar ik was steeds al in battle of andersom ;w;
    Ik spreek je later vandaag wel aan op skype!)
    Ik vroeg me al af wat er nou misging! We proberen het later inderdaad nog wel!

Overigens moet ik me ook even aansluiten bij iedereen die het spel geweldig vindt. Ik heb al heel lang niet meer zo veel plezier aan Pokémon beleefd als nu. Ze hebben dit echt fantastisch gedaan. Het multiplayer/sociale aspect van het spel is ook echt verslavend goed in elkaar gezet. Ik ga hier waarschijnlijk veel meer uren aan kwijtraken dan ik ooit van plan geweest zou zijn. k=w=

(En dat doet me eraan denken! Graan, ben je online geweest toen je speelde? Ik zie je namelijk nog niet in m'n in-game friend list staan.)
    Chrono
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

Bericht van Chrono op za okt 12, 2013 4:56 pm

Ik heb het spel zelf nog niet (maar dat zal snel veranderen) maar wat ik heb gezien is echt geweldig!
    Het ziet er fantastisch uit en de nieuwe designs zijn erg mooi. Ook de battles zien er erg goed uit.
    Kortom, ik kan niet wachten totdat ik het spel in handen krijg.
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

Bericht van Toumyon op za okt 12, 2013 5:41 pm

Ik wacht wel tot Pokémon Z ofzo. XP

Graan
    Graan

Speciale vermogens : Groeien

Bericht van Graan op za okt 12, 2013 6:13 pm

@Urameshiya schreef:(En dat doet me eraan denken! Graan, ben je online geweest toen je speelde? Ik zie je namelijk nog niet in m'n in-game friend list staan.)
    Alleen om mijn Torchic op te pakken. Vanaf mijn kamer kan ik niet gemakkelijk via wireless connecten, dus ik heb nog niets meegekregen van de multiplayer functionaliteiten. Ik ben ook nog niet zo heel erg ver, want professor Barabas geeft me steeds Charmanders met slechte natures.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
    7 konten.
    Chrono

Bericht van Chrono op za okt 12, 2013 6:55 pm

@Graan schreef:
    @Urameshiya schreef:(En dat doet me eraan denken! Graan, ben je online geweest toen je speelde? Ik zie je namelijk nog niet in m'n in-game friend list staan.)
    Alleen om mijn Torchic op te pakken. Vanaf mijn kamer kan ik niet gemakkelijk via wireless connecten, dus ik heb nog niets meegekregen van de multiplayer functionaliteiten. Ik ben ook nog niet zo heel erg ver, want professor Barabas geeft me steeds Charmanders met slechte natures.
    Suske & Wiske en de Poëtische Pokemon
    wolfie559
    Paradijselijke poster

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

Bericht van wolfie559 op za okt 12, 2013 8:01 pm

OMG ik heb nu al een female ralts (en een male) te pakken gekregen (heb ik wel 4 uur moeten zoeken tot ik de female versie vond).... en ik heb een beedril... dus dat zijn er al 2 in mijn dream team.... alhoewel die combee eigenlijk ook ni slecht is maar ik weet ni of die in iets evolueert (ik hoop het want combee ziet er best wel dom uit)

ik zou nu voor mijn 2de starter kunnen gaan maar ik heb profferssor sycamore der gewoon laten staan zodat ik mijn pokedex wat kon opvullen (de eerste keer dat ik een mentaliteit heb van GOTTA CATCH EM ALL)

en nu moet ik die ralts (ze noemt Alice btw) op lvl krijgen met de rest van mijn team...

PS: als er iemand ooit de dawn stone vind (die steen om male kirlia te laten evolueren) meld het me dan eventjes (ik ben aan het overwegen om een gallade in mijn team te verwerken)

also beedril is nu met generatie 6 in waarde gestegen aangezien hij poison (en bug) type is en poison is sterk tegen fairy

ik denk wel dat de zone waar ik nu zit beetje underleveld zit aangezien ik hier al een aantal uur zit zonder naar een pokecenter te moeten gaan....

komodostache

Leeftijd : 18
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

Bericht van komodostache op za okt 12, 2013 10:14 pm

@wolfie559 schreef:OMG ik heb nu al een female ralts (en een male) te pakken gekregen (heb ik wel 4 uur moeten zoeken tot ik de female versie vond).... en ik heb een beedril... dus dat zijn er al 2 in mijn dream team.... alhoewel die combee eigenlijk ook ni slecht is maar ik weet ni of die in iets evolueert (ik hoop het want combee ziet er best wel dom uit)

ik zou nu voor mijn 2de starter kunnen gaan maar ik heb profferssor sycamore der gewoon laten staan zodat ik mijn pokedex wat kon opvullen (de eerste keer dat ik een mentaliteit heb van GOTTA CATCH EM ALL)

en nu moet ik die ralts (ze noemt Alice btw) op lvl krijgen met de rest van mijn team...

PS: als er iemand ooit de dawn stone vind (die steen om male kirlia te laten evolueren) meld het me dan eventjes (ik ben aan het overwegen om een gallade in mijn team te verwerken)

also beedril is nu met generatie 6 in waarde gestegen aangezien hij poison (en bug) type is en poison is sterk tegen fairy

ik denk wel dat de zone waar ik nu zit beetje underleveld zit aangezien ik hier al een aantal uur zit zonder naar een pokecenter te moeten gaan....
    als je een manelijke combee hebt is hij nutteloos maar als je een vrouw hebt verandert zij naar vespiquen en die is pitig bad ass

Hotseflots.
    Princess Sylvysprit
    Passagier van het interdimensionale quizschip

Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Bericht van Princess Sylvysprit op za okt 12, 2013 10:44 pm

Hallo iedereen en welkom op TvH! Het Nederlandstalige forum voor Pokemon, trainers en liefhebbers van Touhou Project Pokemon!

Your fortune: キタ━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━ !!!!

"You need the player to level up, not the character." -ZUN

Formerly known as Eeveesprit
    Chrono

Bericht van Chrono op za okt 12, 2013 10:49 pm

eeveesprit schreef:Hallo iedereen en welkom op TvH! Het Nederlandstalige forum voor Pokemon, trainers en liefhebbers van Touhou Project Pokemon!
    Eevee, you make take our land, but you never take our FREEDOM!!
    FOR GENSOKYO!!

(No seriously, praten over Pokemon is goed, ik ben zelf ook een fan. Maar als je van het forum een Pokemon-forum wil maken verliest de titel van het forum en de banner zijn betekenis).

Voetnoot: Ik weet wel dat je het spottend bedoelt hoor. Maar ach ja, voor een grapje ben ik wel in.
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester

Leeftijd : 20
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

Bericht van Cryogenic Cereal op za okt 12, 2013 11:12 pm

Holy crap, ik ben een shiny Fletchling tegengekomen in de eerste twintig minuten dat ik het spel had. Natuurlijk heb ik hem gevangen.

Ik post later wel wat plaatjes als bewijs.
    Princess Sylvysprit

Bericht van Princess Sylvysprit op za okt 12, 2013 11:14 pm

ChronoSchizoShiki schreef:
    eeveesprit schreef:Hallo iedereen en welkom op TvH! Het Nederlandstalige forum voor Pokemon, trainers en liefhebbers van Touhou Project Pokemon!
    Eevee, you make take our land, but you never take our FREEDOM!!
    FOR GENSOKYO!!

(No seriously, praten over Pokemon is goed, ik ben zelf ook een fan. Maar als je van het forum een Pokemon-forum wil maken verliest de titel van het forum en de banner zijn betekenis).

Voetnoot: Ik weet wel dat je het spottend bedoelt hoor. Maar ach ja, voor een grapje ben ik wel in.
    Ja het was maar een grapje ja, maar echt iedereen zit er hellemaal vol mee, vooral op Skype ook
    En dat was een geniaale oude film quote waarvan ik bang ben dat ik de verkeerde titel van opnoem en dan hellemaal voor paal sta

wolfie559
    Paradijselijke poster

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

Bericht van wolfie559 op za okt 12, 2013 11:47 pm

wat zijn "shiny" pokemon??

Princess Sylvysprit

Bericht van Princess Sylvysprit op zo okt 13, 2013 9:27 am

@wolfie559 schreef:wat zijn "shiny" pokemon??
    Dat zijn Pokemon met een alternatieve kleur, ze zijn HEEL zeldzaam, maar als je geluk hebt dan kun je er een in het wild tegenkomen, ze hebben een alternatieve kleur en ze hebben een klein effectje als de battle begint

Graan
    Graan

Speciale vermogens : Groeien

Bericht van Graan op zo okt 13, 2013 1:58 pm

@Cryogenic Cereal schreef:Holy crap, ik ben een shiny Fletchling tegengekomen in de eerste twintig minuten dat ik het spel had. Natuurlijk heb ik hem gevangen.

Ik post later wel wat plaatjes als bewijs.
    Wow, nice! Ik ben in 14 jaar maar één shiny tegen gekomen. Hopelijk brengt Y daar verandering in.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
    7 konten.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za jul 21, 2018 12:04 am