Touhou Fanfiction

Deel

Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

Touhou Fanfiction

Bericht van Pshycho Maniac op di sep 06, 2011 6:29 pm

Ik heb gemerkt dat er niet echt veel goede Touhou fanfiction te vinden is.
    Dus ik dacht; laat ik wat goede links posten.

Als je wat goede fanfiction weet, dan wil ik het wel weten.

Links (Ze Zijn allemaal in het Engels.):

What Winter Left Behind
    The relationship between Letty and Cirno, over 6 winters and a spring.
    Touhou Project - Rated: T - English - Chapters: 1 - Words: 5,044 - Reviews: 6 - Published: 8-7-09 - Cirno & Letty W. - Complete

Three Days Bright
    All stories end in death. Except for one story. The story of the immortals Fujiwara no Mokou and Kaguya Houraisan. As the world changes around them they must decide if they will change with it, and how.
    Touhou Project - Rated: T - English - Chapters: 6 - Words: 17,779 - Reviews: 9 - Updated: 2-15-10 - Published: 8-7-09 - F. n. Mokou & Kaguya H.

A New World Book 1
    Maribel and Renko's unexpected trip to the moon turns into an exile in Gensoukyo. How has the world of illusions evolved while cut off from humanity, and where do two girls from the scientific world fit in?
    Touhou Project - Rated: T - English - Fantasy - Chapters: 11 - Words: 33,968 - Reviews: 24 - Updated: 11-25-10 - Published: 10-16-10 - Maribel H. & Renko U. - Complete

A New World Book 2
    Maribel and Renko are living well in a steadily reviving Gensoukyo, but other realms are not doing as well. 300 years of technological progress have left the moon open to the inhabitants of Earth. And some people are very unhappy about that.
    Touhou Project - Rated: T - English - Fantasy - Chapters: 13 - Words: 50,336 - Reviews: 13 - Updated: 2-4-11 - Published: 12-17-10 - Complete

A New World Book 3
    The third Lunar War has begun. Plans sent into motion centuries ago are about to reach their conclusion. And the fate of the world, and of two young women, will soon be decided.
    Touhou Project - Rated: T - English - Chapters: 5 - Words: 35,122 - Reviews: 3 - Updated: 9-4-11 - Published: 7-26-11

Alice Glorious Homestead Defense
    The Hakurei Miko's job is just as much about preventing incidents as it is solving them. For instance, here she tries to pry Alice out of isolation by dropping a certain kleptomaniacal witch on her head. What could possibly go wrong?
    Touhou Project - Rated: T - English - Humor - Chapters: 4 - Words: 22,384 - Reviews: 42 - Updated: 2-16-11 - Published: 9-11-10 - Alice M. & Marisa K. - Complete

Burning Obsession
    Remembering the oath that she swore centuries ago, Mokou has finally decided to end the conflict once and for all.
    Touhou Project - Rated: T - English - Adventure - Chapters: 24 - Words: 37,195 - Reviews: 31 - Updated: 6-8-10 - Published: 4-29-10 - F. n. Mokou & Keine K. - Complete

⑨⑨⑨  ⑨⑨⑨

OkashiiKisei
    Vaste forumganger (Easy Mode)

Leeftijd : 24

Re: Touhou Fanfiction

Bericht van OkashiiKisei op za nov 05, 2011 12:12 am

Imperfect Metamorphosis
    It's the first day of spring, and Cirno and her friends are once again up to no good! But after stealing a strange box from Marisa's house, they soon find themselves over their heads as they discover some things are meant to remain locked up.
    Touhou Project - Rated: T - English - Adventure/Drama - Chapters: 32 - Words: 486,435 - Reviews: 362 - Updated: 8-28-11 - Published: 3-19-10

Een meesterlijke fanfic. Deze auteur weet de figuren perfect passende persoonlijkheden te geven, en heel wat van de fanon gedachtes op hun kop te draaien. Geweldige humor ook nog. Maar pas op: dit verhaal wordt al heel snel heel duister. HEEL duister. Gelukkig niet overdreven GRIIIIIMDARK, maar ik het is niet zo fleurig als je standaard Touhou verhaal. Gelukkig weet de humor en leuke interacties tussen figuren de stemming wat op te beuren. Ik ben zelf nogmaar halverwege, maar er zijn wat onverwachte twists in dit verhaal!

Pshycho Maniac

Bericht van Pshycho Maniac op za nov 05, 2011 12:35 pm

@OkashiiKisei schreef: Imperfect Metamorphosis
    It's the first day of spring, and Cirno and her friends are once again up to no good! But after stealing a strange box from Marisa's house, they soon find themselves over their heads as they discover some things are meant to remain locked up.
    Touhou Project - Rated: T - English - Adventure/Drama - Chapters: 32 - Words: 486,435 - Reviews: 362 - Updated: 8-28-11 - Published: 3-19-10

Een meesterlijke fanfic. Deze auteur weet de figuren perfect passende persoonlijkheden te geven, en heel wat van de fanon gedachtes op hun kop te draaien. Geweldige humor ook nog. Maar pas op: dit verhaal wordt al heel snel heel duister. HEEL duister. Gelukkig niet overdreven GRIIIIIMDARK, maar ik het is niet zo fleurig als je standaard Touhou verhaal. Gelukkig weet de humor en leuke interacties tussen figuren de stemming wat op te beuren. Ik ben zelf nogmaar halverwege, maar er zijn wat onverwachte twists in dit verhaal!
    Man, ik probeerde dat een paar maanden geleden te lezen...
    Maar ik kan niet echt tegen zulke duistere verhalen.

Plus Yuyuko at Mystia LEVEND op.

Man, deze topic is al best oud.

⑨⑨⑨  ⑨⑨⑨

Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Als het voor Yuu-chan is kan ik alles.

Bericht van Urameshiya op za nov 05, 2011 1:18 pm

@OkashiiKisei schreef:Een meesterlijke fanfic. Deze auteur weet de figuren perfect passende persoonlijkheden te geven, en heel wat van de fanon gedachtes op hun kop te draaien. Geweldige humor ook nog. Maar pas op: dit verhaal wordt al heel snel heel duister. HEEL duister. Gelukkig niet overdreven GRIIIIIMDARK, maar ik het is niet zo fleurig als je standaard Touhou verhaal. Gelukkig weet de humor en leuke interacties tussen figuren de stemming wat op te beuren. Ik ben zelf nogmaar halverwege, maar er zijn wat onverwachte twists in dit verhaal!
    Ik moet zeggen, dat klinkt helemaal niet slecht. Zou ik ook wel een keer willen lezen, of het in elk geval een kans geven. De lengte is alleen een beetje afschrikwekkend. ^^;

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR

OkashiiKisei
    Vaste forumganger (Easy Mode)

Leeftijd : 24

Bericht van OkashiiKisei op za nov 05, 2011 1:45 pm

@Pshycho Maniac schreef:

Man, ik probeerde dat een paar maanden geleden te lezen...
    Maar ik kan niet echt tegen zulke duistere verhalen.

Plus Yuyuko at Mystia LEVEND op.

Man, deze topic is al best oud.

Ach, Mystia kwam er weer boven op. Lang leve youkai regeneratie!

Ik moet zeggen, dat klinkt helemaal niet slecht. Zou ik ook wel een keer willen lezen, of het in elk geval een kans geven. De lengte is alleen een beetje afschrikwekkend. ^^;

Het is inderdaad best lang, maar zodra je eraan begint vreet je het op. Dan gaat het relatief snel.

Pshycho Maniac

Bericht van Pshycho Maniac op za nov 05, 2011 2:11 pm

Ik dat over Mystia waarschijnelijk inspoilers moeten zetten.

Wat fanfics:

Zijn eigenlijk Cyoa's:

Doll's Quest

Hoofdpersoon is een Pop.
    Je komt terecht in een Fairy oorlog en je wordt de generaal van de Onderwereld.
    Best leuk.

Eerste thread:
    http://www.touhou-project.com/th/res/139185.html
    De threads hebben een link naar de volgende thread.

Patchy Quest

Hele leuke.
    Patchy wordt gevraagd om een leraar te worden op Zweinstein.
    (Leuker dan het klinkt.)
    En ze is nog niet op Zweinstein...
    Nog aan het voorbereiden.

Eerste Thread:
    http://www.touhou-project.com/sdm/res/46379.html

I, Youkai

Je bent een pastgeboren Youkai.
    Gewoon slice of life.
    En deze is al af.

Eerste Thread:
    http://www.touhou-project.com/forest/res/11588.html

⑨⑨⑨  ⑨⑨⑨