Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

Deel
    Pimutje
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨

Speciale vermogens : Extreem lage alcohol tolerantie

Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

Bericht van Pimutje op vr maa 08, 2013 11:18 pm

OEPS! burgemeester stem vergeten! ik stem mezelf als burgemeester :) Ik vind mezelf wel een goede leidinggevende :)
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 20

Bericht van Shiro op vr maa 08, 2013 11:20 pm

Ik stem op Rockpad.
    Dit omdat ik op iemand stemmen omdat hij actief is geen goed argument vind.

Als burgemeester stem ik op Faolinn, dit omdat ik de stemmen tegen hem (omdat hij actief is?) nogal vreemd vond, en die personen dus afvallen, ik heb geen idee wat Yuki gaat doen en of hij nog online komt, en ik kan nu wel op mezelf gaan stemmen maar daar schieten we ook niets mee op.

“I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.”
    ― Douglas Adams, The Salmon of Doubt
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai

Leeftijd : 18
    Speciale vermogens : logisch redeneren

Bericht van MR.Kriesebo op vr maa 08, 2013 11:56 pm

Galg:Faolinn
    Burgemeester: YukiKuro

Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)

Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

Bericht van Yuki Kuro op za maa 09, 2013 12:29 am

DAMNIT, stom gedoe vandaag...
    Nu ben ik 23 minuten te laat met mijn stem...
    Pyon en Skip, sorry hiervoor.

Bij deze mijn stemmen, hopelijk mag het nog meetellen:
    Sorry Faolinn, maar ik stem toch echt op jou. Kries lijkt me nog steeds niet verdacht, en het is jij of hij, dus dan stem ik maar op jou.

Voor burgemeester stem ik op mezelf. Ik heb er niet echt een reden voor behalve dat ik blijkbaar al meerdere stemmen heb gekregen, en ik moet toch op iemand stemmen...

Nogmaals sorry voor de late post, en hopelijk verliezen we niet weer een belangrijke rol in de nacht...

"You can't fix stupid. There's not a pill you can take. There's not a class you can go to. Stupid is forever." - Ron White

"I'm not stupid at all!!!" -Cirno
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 100
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie op za maa 09, 2013 1:10 am

- Game over! -

Rockpad en Yuki Kuro hebben een tweede kruisje achter hun naam, dus zijn zij geëlimineerd.
    (Sorry Yuki, te laat is te laat.)

Dat houdt de volgende spelers over: pimutje, faolinn, olly, mokou, shiro en kriesbo.
    Tussen deze spelers bevinden zich vier wolven en twee spelers aan de kant van de burgers, dus, de burgers hebben verloren.
    De wolven winnen!
    Geen rol zou de burgers overdag nog van vier wolven kunnen redden.

Q: Beindigen we dit spel te vroeg?
    A: Het spijt ons voor de wolven, maar er is niks meer aan weerwolven als er vier wolven op twee burgers zitten, de burgers maken dan geen kans meer.
    Daarnaast heb ik uit veel inactiviteit en ook opmerkingen vernomen dat een groot deel geen zin meer heeft om te spelen, wat mijn keuze versterkt.

Q: Balance, waar?
    A: Op zich leken 4 wolven op 12 spelers ons niet zo overpowered, zeker niet omdat de volgende rollen in het spel zaten:
    Ziener, Heks, Wraakengel, Beschermengel, Slet, Jager.
    Die vervolgens bijna allemaal meteen uit het spel lagen... (ouch).
    En toen we gingen randomen voor de rollen kwamen we uit op een vreselijk eng, sterk wolventeam (hulde aan jullie, goed gespeeld!).
    Tel daar de inactiviteit (twee eliminaties) van de burgers bij op, en 4 wolven is wel errug sterk, maar ja, achteraf kun je makkelijk klagen.

Ik ga geen bijbel aan tekst schrijven over hoe jammer ik het vind dat dit potje is verlopen, ik heb het gevoel dat de meerderheid toch nog niet toe was aan een nieuwe ronde.
    Bedankt, spelers die wél actief meededen, (ja, ook jullie die er de eerste rondes uitlagen), en bedankt wolven, jullie strategie was té sterk! m:p

Ik kijk iniedergeval uit naar Ura's potje, hij heeft sowieso een actieve speler aan mij (Skip).

Ps: ik update de eerste pagina met álle rollen, voor wie het terug wilt zien.
    Pyonta-kun
    Moderator

Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

Bericht van Pyonta-kun op za maa 09, 2013 1:13 am

Tja, persoonlijk vond ik dit toch wel het dramatischte potje weerwolven ooit. Sommigen van jullie weten dat ik het leuk vind als iedereen dood gaat (vandaar dat ik vond dat Ura iemand MOEST doodschieten), maar dit was wel erg bond.

Hoe dan ook, als jullie benieuwd zijn hoe dingen 'snachts zijn gelopen dan wil ik daar wel uitleg over geven. Ook ben ik bereid om eventuele discussies over balance of regels aan te gaan.

In ieder geval, goed gespeeld wolven, minder geluk voor de burgers. Volgende keer beter. Bedankt voor het spelen.

ケロです
    Remilia~

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

Bericht van Remilia~ op za maa 09, 2013 1:17 am

Wat een dramatische ronde..
    Anyways, goed gespeeld iedereen. Waar ik zelf het MEEST van baalde is dat ik meteen in de 1e nacht een wolf gezien had en daarna direct stierf.
    Dus telkens wanneer de wolf een bericht plaatste op het forum, ja nou..ergh ;A;

Wat ik ook jammer vind, is dat de spelleiders zich duidelijk niet zo vermaakt hebben in hun ronde.
    Ja, heel jammer.. Ook de inzet van sommigen waren heel matig.
    Mensen, het spel is voor iedereen, maar weet wel dat wanneer je je aanmeldt voor een ronde, er ene bepaalde inzet van je verwacht wordt.

Don't think of yourself as an ugly person. Think of yourself as a beautiful monkey!

Sophie

Leeftijd : 100
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie op za maa 09, 2013 1:24 am

@Remilia~ schreef:
    Wat ik ook jammer vind, is dat de spelleiders zich duidelijk niet zo vermaakt hebben in hun ronde.
    Ja, heel jammer.. Ook de inzet van sommigen waren heel matig.
    Mensen, het spel is voor iedereen, maar weet wel dat wanneer je je aanmeldt voor een ronde, er ene bepaalde inzet van je verwacht wordt.

Oh, begrijp ons niet verkeerd, we vonden het leuk om het te organiseren!
    Alleen inderdaad jammer dat het zo geindigd is, nog voor de events uberhaupt konden komen.
    Maar verder hebben we nergens echt spijt van.

Met je stelling over dat we enige inzet verwachten ben ik het persoonlijk wel mee eens, dus ik wil iedereen oproepen dat nog eens te overwegen voordat je je inschrijft voor Ura's potje. Het is leuker voor iedereen als er wat meer discussies in het spel zitten, denk ik.

Heb iniedergeval zin in het volgende potje!
    Pyonta-kun
    Moderator

Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

Bericht van Pyonta-kun op za maa 09, 2013 1:26 am

@Remilia~ schreef:Wat ik ook jammer vind, is dat de spelleiders zich duidelijk niet zo vermaakt hebben in hun ronde.

Zoals mijn wederhelft al zei, het was nog best vermakelijk eigenlijk. Naast het feit dat dit een naar mijn mening uniek potje weerwolven was, heb ik een rood hoofd van het gefacepalm. Het was bijna hilarisch.

ケロです
    Remilia~

Bericht van Remilia~ op za maa 09, 2013 1:31 am

Oh, gelukkig maar! Ik geef jullie trouwens ook nog m'n complimenten want jullie hebben het geweldig gedaan.
    Leuke verhaaltjes, heel leuk bedacht en in mekaar gezet. In de vorige rondes nam mijn motivatie voor Weerwolven wat af, maar deze ronde leek me zo leuk, met al die events, dat ik weer wilde gaan vlammen. Kudos to you both!

Don't think of yourself as an ugly person. Think of yourself as a beautiful monkey!

TheEternalMokou

Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

Bericht van TheEternalMokou op za maa 09, 2013 1:42 am

Ik ben zo dramatisch slecht in dit spel...

Maarja goed. Fijn dat de spelleiders het toch nog naar hun zin hebben gehad, want ik voel me anders echt enorm schuldig nu xD
    Goed gespeeld wolven!
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku op za maa 09, 2013 2:07 am

Goed gespeeld, allen. Ik was dus slet, en de eerste nacht bracht ik door bij Yuki Kuro. De tweede nacht bij Pimutje. Eén ding dat me eigenlijk niet heel duidelijk is en ik nog bij kan leren: wat gebeurt er met de slet als ze bij een wolf slaapt? Kan ze dan alsnog lunch worden?

Het was een kort potje, en een waarlijke slachting onder de burgers, maar zo loopt het nu eenmaal soms. De rollen waren interessant en de verhaaltjes leuk. Goed gedaan, Pyon en Skip! Volgens mij heeft dit alleen maar de motivatie aangewakkerd om de volgende ronde extra stevig te spelen.

Remilia~

Bericht van Remilia~ op za maa 09, 2013 2:20 am

@Nekotaku schreef:Goed gespeeld, allen. Ik was dus slet, en de eerste nacht bracht ik door bij Yuki Kuro. De tweede nacht bij Pimutje. Eén ding dat me eigenlijk niet heel duidelijk is en ik nog bij kan leren: wat gebeurt er met de slet als ze bij een wolf slaapt? Kan ze dan alsnog lunch worden?

Als slet target is, dan wel. Kiezen de wolven een ander hapje uit, dan blijft de slet gewoon leven.

Olly
    Moeder aller Yuyukamp

Speciale vermogens : Queen of clumsiness

Bericht van Olly op za maa 09, 2013 9:56 am

Faolinn: Nee als de slet twee wolven weet en daar netjes tussen rouleert iedere nacht is ze in feite onaantastbaar voor de wolven. Dat neemt het gevaar voor over dag niet weg echter.

Wat betreft het verloop van het potje. Tsja ik ben echt teleurgesteld in Rockkil EN Yuki wat dat betreft. Yuki had zelfs nog plechtig beloofd dat hij echt zou stemmen... Als je geen inzet op kan brengen dat te doen, doe dan gewoon niet mee verdikkie. Ik wil graag weten wat er is gebeurd in de nachten. Wie was heks? Heeft de heks serieus de slet nog eens vermoord? Ja, ons wolventeam had echt alle winden in de rug die we in de rug konden krijgen. Wat dat betreft is het einde van dit potje voor ons wellicht het minst teleurstellend. We stevenden toch al af op een perfect victory die niets ons meer af kon pakken. Kort potje, teleurgesteld in sommige spelers, maar verder zeker niet ontevreden over de gang van zaken en al helemaal niet over de spelleiders. Volgend potje ben ik zeker van de partij. Ik geef het woord aan mijn harige vriendin:

Skip, Pyonta, jammer dat jullie niet aan de events toekwamen door de voor ons wel erg fortuinlijke loop van zaken. Daar keek ik nou net wel naar uit. Verder mijn excuses voor de geringe inzet van mijn kant, iets wat jullie niet echt van mij gewend zijn. Ik denk dat het nog te vroeg was voor mij om weer te wolven en toen het ons toch al zo gemakkelijk afging heb ik er niet zo veel van gemaakt als zou kunnen.
    Volgende keer beter? Ik hoop het. Ik heb in ieder geval wel genoten van de touhou-thema verhaaltjes, wat mij betreft iets wat we erin kunnen houden.
    RemiliaxScarlet

Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : Thwomps.

Bericht van RemiliaxScarlet op za maa 09, 2013 12:07 pm

Goed gespeeld, wolven. Wel jammer dat het al zo snel game over was.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu zo jun 24, 2018 5:33 am