Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

Deel
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

Bericht van Olly op zo apr 28, 2013 11:57 pm

Het pleziert mij te lezen dat de wolven allen actieve spelers waren, goed gedaan jullie!
    Ik heb alles helemaal gelezen en moest me inhouden om niets te roepen of posten.
    Ook complimenten aan Ura voor de vermakelijke verhaaltjes met leuk thema.
    XavC
    Hemelbewoner

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Robotics

Bericht van XavC op ma apr 29, 2013 12:11 am

OMNOMNOM.
    Wat waren jullie een stel heerlijke hapjes.
    Vooral bij deze een grote blijk van respect naar onze man Nekotaku. Zijn intellect is onovertroffen. Meesterbrein.

Overigens : LATEN WE ALLE INACTIEVELINGEN OPHANGEN! JAA! DAAR ZIT EEN WOLF TUSSEN! Nee...
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

Bericht van TheEternalMokou op ma apr 29, 2013 12:19 am

@XavC schreef:Overigens : LATEN WE ALLE INACTIEVELINGEN OPHANGEN! JAA! DAAR ZIT EEN WOLF TUSSEN! Nee...
    Hahaha ja, dan hadden ze alleen mij opgehangen :')

Ura bedankt voor het geweldig originele potje!
    Neko bedankt voor grotendeels ons de winst bezorgen, je was echt onovertreffelijk. (En bedankt voor alle nieuwe marteltechnieken die Shiro en ik van je geleerd hebben :'D)
    En de rest natuurlijk. :D

Remix zegt: Jammer dat we niet gewonnen hebben jongens XD En Ura, mooi verhaal!
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai

Leeftijd : 18
    Speciale vermogens : logisch redeneren

Bericht van MR.Kriesebo op ma apr 29, 2013 12:36 am

XD Ik zit hier nu in Amerika een beetje alles door te lezen en ik kan maar een ding zeggen: GG iedereen, vooral de mad scientists. Nog een compliment aan ura, je verhalen zijn hilarisch!

PS:
    @Urameshiya schreef:"Ik. Ben. Mad. Scientist. Het. Is. Zo. Cool."

XXDD

Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame

Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

Bericht van Remilia~ op ma apr 29, 2013 12:57 am

Well played all! Ik heb het topic sinds mijn dood bijgehouden. Ik weet dat er mensen zijn die benieuwd waren naar wat ik dacht tijdens het spel en dat zal ik zo even in het kort opschrijven.

Eerst wil ik jullie nog vragen of er mensen zijn die het spel weer een keer willen leiden?

Bericht me, pm me w/e en ik zet je op de lijst.

Over wat ik dacht:
    Vanaf het moment dat Omekeki stierf, is Nekotaku mijn top 1 verdachte geweest. Het eerste wolvenslachtoffer was Yuki en na Yuki moest ook ik eraan geloven. Yuki heeft zichzelf bewezen een goede speler te zijn, net zo goed er spelers zijn die mij ook wel een toffe peer vinden. Dat Omekeki het volgende slachtoffer werd, verbaasde mij. Keki, I love you dushi no offence hoor, heeft vrijwel niks gezegd en was dus ook van geen enkele waarde voor de burgers. Dus waarom hebben de wolven juist Omekeki uitgekozen en niet opnieuw een actieve(re) speler? Ik denk dat het komt door de stemming die er de dag vóór Omekeki's dood gehouden werd. Iedereen stemde op Faolinn voor de galg en voor burgemeester stemde men voor Neko of Lyari. Omekeki, hoewel, deed totaal het tegenovergestelde, zonder énige verklaring. Ik denk dat deze plotselinge random stem, de wolven heeft doen schrikken en de indruk gekregen hadden, dat Omekeki de ziener was die Neko gezien had. Dus werd hij gelijk die nacht verslonden :'(

Daarna kwam de discussie tussen Skip en Nekotaku. Skip kwam bij mij veel overtuigender over. Geen idee waarom, maar Nekotaku werd cynisch, feller en sarcastischer. Dat gaf bij mij de indruk dat hij wat te verbergen had.
    Uiteindelijk claimden zowel Nekotaku als Remix de ziener te zijn. Voor mij was het overduidelijk dat Remix de waarheid sprak. Want: Waarom zou Remix als wolf zijnde achteraf nog zeggen dat zij de ziener is, terwijl de zogenaamde echte ziener,Nekotaku, zichzelf al geopenbaard heeft? Dan neem je toch véél te veel risico als wolf zijnde? En dat weten jullie allemaal ook! Daarom werden de mensen die alsnog met Nekotaku meegingen, in mijn ogen onmiddellijk verdacht. Dit ging om Pyonta-Kun en Toumyon, daarvan bleek uiteindelijk alleen Toumyon een wolf te zijn. Ik hoorde ook argumenten heen-en-weer gaan als “ Remix' argumenten waren niet sterk en niet net zo goed of sterk onderbouwd als die van Neko.” Ik zeg het jullie, niet iedereen kan zo net en uitgebreid schrijven als sommigen hier. Maar dat wilt niet betekenen dat hij/zij ongelijk heeft en/of daardoor minder te vertrouwen is. Laat je dus niet inpalmen door mooie, keurige, lange zinnen.

De volgende spelleider is niemand minder...dan IKZELF HUE~<3! Ik zal binnenkort een topic openen MITS er behoefte is aan een pauze? Iemand?

Oh en Ura, geweldig gedaan! Aantal keer hardop moeten lachen van het lezen van je verhaaltjes!

@Olly schreef:
    Ik heb alles helemaal gelezen en moest me inhouden om niets te roepen of posten.

Ja. :'( Gewoon ja.

Laatst aangepast door Remilia~ op ma apr 29, 2013 1:00 am; in totaal 1 keer bewerkt

Don't think of yourself as an ugly person. Think of yourself as a beautiful monkey!

XavC
    Hemelbewoner

Bericht van XavC op ma apr 29, 2013 1:00 am

@Remilia~ schreef:Well played all! Ik heb het topic sinds mijn dood bijgehouden. Ik weet dat er mensen zijn die benieuwd waren naar wat ik dacht tijdens het spel en dat zal ik zo even in het kort opschrijven.

Eerst wil ik jullie nog vragen of er mensen zijn die het spel weer een keer willen leiden?

Bericht me, pm me w/e en ik zet je op de lijst.

Over wat ik dacht:
    Vanaf het moment dat Omekeki stierf, is Nekotaku mijn top 1 verdachte geweest. Het eerste wolvenslachtoffer was Yuki en na Yuki moest ook ik eraan geloven. Yuki heeft zichzelf bewezen een goede speler te zijn, net zo goed er spelers zijn die mij ook wel een toffe peer vinden. Dat Omekeki het volgende slachtoffer werd, verbaasde mij. Keki, I love you dushi no offence hoor, heeft vrijwel niks gezegd en was dus ook van geen enkele waarde voor de burgers. Dus waarom hebben de wolven juist Omekeki uitgekozen en niet opnieuw een actieve(re) speler? Ik denk dat het komt door de stemming die er de dag vóór Omekeki's dood gehouden werd. Iedereen stemde op Faolinn voor de galg en voor burgemeester stemde men voor Neko of Lyari. Omekeki, hoewel, deed totaal het tegenovergestelde, zonder énige verklaring. Ik denk dat deze plotselinge random stem, de wolven heeft doen schrikken en de indruk gekregen hadden, dat Omekeki de ziener was die Neko gezien had. Dus werd hij gelijk die nacht verslonden :'(

Daarna kwam de discussie tussen Skip en Nekotaku. Skip kwam bij mij veel overtuigender over. Geen idee waarom, maar Nekotaku werd cynisch, feller en sarcastischer. Dat gaf bij mij de indruk dat hij wat te verbergen had.
    Uiteindelijk claimden zowel Nekotaku als Remix de ziener te zijn. Voor mij was het overduidelijk dat Remix de waarheid sprak. Want: Waarom zou Remix als wolf zijnde achteraf nog zeggen dat zij de ziener is, terwijl de zogenaamde echte ziener,Nekotaku, zichzelf al geopenbaard heeft? Dan neem je toch véél te veel risico als wolf zijnde? En dat weten jullie allemaal ook! Daarom werden de mensen die alsnog met Nekotaku meegingen, in mijn ogen onmiddellijk verdacht. Dit ging om Pyonta-Kun en Toumyon, daarvan bleek uiteindelijk alleen Toumyon een wolf te zijn. Ik hoorde ook argumenten heen-en-weer gaan als “ Remix' argumenten waren niet sterk en niet net zo goed of sterk onderbouwd als die van Neko.” Ik zeg het jullie, niet iedereen kan zo net en uitgebreid schrijven als sommigen hier. Maar dat wilt niet betekenen dat hij/zij ongelijk heeft en/of daardoor minder te vertrouwen is. Laat je dus niet inpalmen door mooie, keurige, lange zinnen.

De volgende spelleider is niemand minder...dan IKZELF HUE~<3! Ik zal binnenkort een topic openen MITS er behoefte is aan een pauze? Iemand?

Oh en Ura, geweldig gedaan! Aantal keer hardop moeten lachen van het lezen van je verhaaltjes!
    Dat heb je scherp gezien. Heel scherp.
    Oh, ik stel mezelf beschikbaar om het spel ook een keertje te leiden.
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)

Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

Bericht van Toumyon op ma apr 29, 2013 11:31 am

Mehahahaha!
    Oh heerlijk dit...een tweede perfect win met mijn mede wolven/scientists.
    Natuurlijk hartstikke bedankt aan de goede medewerking van onze team.
    En ook een speciaal bedankje aan ons meesterbrein Nekotaku.
    Zonder hem, kan ik jullie verzekeren dat deze ronde nog niet voorbij zou zijn.
    Petje af...baas! Yukkuri R

Ura bedankt voor het leiden, ik heb er zeker van genoten.
    Wel jammer van sommigen burgers hun inzet.

Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

Bericht van Lyari op ma apr 29, 2013 12:33 pm

Dammm it... Ik nog proberen om er voor te zorgen dat de wolfen denken dat ik vaandeldraager ben.

Ik moet het toegeven, heel goed gespeeld. De enigste wolven die ik verdacht vond/wist waren neko en XavC. Shiro had ik echt nooit verwacht..

En dit: "
    Oh, en ik hoop dat je een sterke maag hebt," voegde XavC op een onheilspellende toon toe, "want zodra we in het lab aankomen gaan we die wiskundeknobbel van je eens fijn ontleden."

Briljant gevonden :)
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 20

Bericht van Shiro op ma apr 29, 2013 12:55 pm

Yay~

Bedankt iedereen voor een geweldige ronde, vooral Ura voor de leuke verhalen, en natuurlijk ons gezellige wolventeam. ^^

Laten we de volgende ronde heel moeilijk maken voor de wolven, ik zal zeker meedoen!

“I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.”
    ― Douglas Adams, The Salmon of Doubt
    XavC
    Hemelbewoner

Bericht van XavC op ma apr 29, 2013 1:11 pm

@Lyari schreef:Dammm it... Ik nog proberen om er voor te zorgen dat de wolfen denken dat ik vaandeldraager ben.

Ik moet het toegeven, heel goed gespeeld. De enigste wolven die ik verdacht vond/wist waren neko en XavC. Shiro had ik echt nooit verwacht..

En dit: "
    Oh, en ik hoop dat je een sterke maag hebt," voegde XavC op een onheilspellende toon toe, "want zodra we in het lab aankomen gaan we die wiskundeknobbel van je eens fijn ontleden."

Briljant gevonden :)
    Hoezo vond je me verdacht :p?
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku op ma apr 29, 2013 1:57 pm

Allereerst bedankt aan werkelijk iedereen hier om met zo een groot aantal mee te doen aan deze ronde. Zelfs al was niet iedereen even actief, door deze hoeveelheid spelers werd het mogelijk om veel speciale rollen er in te brengen en het concept van de derde partij, de baksteencommunisten, toe te laten. Met een kleiner aantal spelers had deze ronde volgens mij echt niet z'n potentiëel kunnen bereiken zoals dit nu het geval was.

Dan een speciaal bedankje aan m'n teamgenoten. Jullie waren geweldig om mee samen te spelen! Bijzonder actief, altijd klaar voor discussie en de boel mee uit te denken, nergens fouten gemaakt, goede posts neergezet... Een waar genoegen om met zo'n team te spelen!
    Bovendien realiseerde ik me dankzij jullie hoe waardevol dit spel eigenlijk kan zijn. In de wolvenchat ging het niet altijd over de thread. Soms gingen we wat off-topic, waar zowel grappige, interessante als serieuze gesprekken uit kwamen. Ik heb het gevoel dat ik jullie allen wat beter heb leren kennen. Doordat je zonder eigen keuze in een team met andere forumleden gestoken wordt, ben je gedwongen om met die personen te praten. Dit levert een interessante dynamiek op. Vooral XavC, die nog redelijk nieuw was hier toen de ronde begon, heb ik nu beter kunnen leren kennen. Ik hoop in de toekomst nog vaker in een wolventeam te zitten met leden waar ik nog niet genoeg mee heb gebabbeld.

Heel erg bedankt aan Urameshiya om deze ronde te leiden. Naar mijn gevoel heb je dit absoluut perfect gedaan. In elk opzicht! De rollen, regels en het idee van een derde partij waren subliem uitgedacht. Niets in het spel leek de balans te verstoren, maar wel altijd de spanning er in te houden. Zelfs al was de EK er als tweede uitgestemd, dan nog bleef zijn schaduw over het spel hangen en was het iets dat zowel burgers als wolven op hun hoede kon houden. Bovendien was je altijd erg tijdig met je uitstekend geschreven verhalen, en volgde je de chat nauwgezet op, hier en daar vrolijk meepratend maar nooit ook maar één keer in de buurt komend van partijdigheid of per ongeluk informatie lekkend.

Ik ben pas beginnen meedoen in ronde 13, dus ik weet niet hoe de spellen voorheen verliepen, maar naar mijn gevoel was dit echt wel één van de spannendste rondes tot nu toe. Zelfs al is het uiteindelijk een perfecte overwinning geworden voor ons team, nu en dan brak het zweet ons wel uit. Ik denk dat enkele ideeën uit deze ronde zeker en vast een plaats kunnen krijgen in toekomstige spellen.

Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 100
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie op di apr 30, 2013 5:29 pm

Was een leuk potje!

Goed gespeeld iedereen, en vooral Neko of course!

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu zo jun 24, 2018 5:39 am