Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

Deel
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

Bericht van Remilia~ op ma apr 29, 2013 6:33 pm

Wat je moet weten voordat je je inschrijft: Ik heb besloten de regels wat betreft inactiviteit wat strakker te maken. Ik had destijds ingevoerd dat als mensen na 2x niet gestemd hadden, eruit lagen. Nu ben ik van plan mensen die na 1x niet gestemd hebben, vervroegd het spel uit te gooien, als ik merk dat ze daarna alsnog niet meespelen. Als het telkens om dezelfde mensen gaan, laat ik ze misschien zelfs een ronde niet meedoen. Eerst vraag ik naar wat jullie ervan vinden. Zodra je je inschrijft voor het spel, verwacht ik van jullie een bepaalde inzet en bijdrage. Praat mee, denk mee. Dit is een spel waarin gesproken moet worden om het spel te kunnen spelen.

Vorken van Hakuro

PROLOOG:

Lang, lang, héél lang geleden was er een meisje die zich hopeloos verveelde. De enige vriend die ze had was haar trouwe onderdaan Toumyonus. Jammer genoeg sprak Toumyonus niet veel en bestond er verder naast haar en Toumyonus helemaal niemand, behalve op één persoon na, maar jaloezie-zelve was. Ook van voorwerpen was geen sprake van. De wereld waarin Toumyonus en het meisje Remilianes ~ woonden was duister en koud. Het was er nooit licht en tijd bestond niet. Remilianes~ bezat grote, magische krachten maar wist er nooit wat mee te doen. Totdat ze een geweldige ingeving kreeg. Wat nou..als ze een wereld zou maken vol met lepels? Van die kleine steeltjes met een grote ronde uiteinde eraan? Haar ogen glunderden bij die gedachten.
    Ze trok Toumyonus aan zijn arm en zei : ‘Wij hebben werk te doen.”

Dag 1:
    Remilianes~ scheidde licht en duisternis. Het licht noemde zij ’dag’, de duisternis ‘nacht’.
    Dag 2:
    Remilianes~ schiep het hemelgewelf
    Dag 3:
    Remilianes~ had brownies voor haarzelf gemaakt en er heel veel van gegeten.
    Dag 4:
    Remilianes~ liet het water samenvloeien. Het droge noemde zij aarde, het samengestroomde water noemde zij zee.
    Dag 5:
    Remilianes~ had Toumyonus een pak op zijn donder gegeven.
    Dag 6:
    Remilianes~ schiep de Lepel. Zij gaf hen bijzondere krachten.
    Dag 7:
    Remilianes~ is gaan uitrusten. Nee grapje, ze is gaan feesten.

Maar naast een trouwe slaaf had Remilianes~ ook een vijand. Het ging om de afschuwelijke Rakestriverus. Hij was gedreven door jaloezie en haat en besloot de krachten van de Lepels af te nemen. Vervolgens gaf hij die krachten door aan de Vorken. Zijn eigen en enige creatie. De Vorken lijken op Lepels, maar zijn stommer en lelijker. Rakestriverus was vastbesloten om de Lepels uit te roeien met zijn lelijke Vorken. Remilianes~ was woedend dat Rakestrivers de Lepels hun krachten afgenomen had, maar liet zich niet kennen. Ze gaf sommige van de Lepels nog een speciale kracht. Hiermee zou ze die nutteloze Vorken en Rakestriverus wel voorgoed mee uitschakelen!

DE LEGENDE VAN DE MOORDENAAR MET DE LEPEL.

Volgens de legende creëerde Remilianes~ later nog een persoon, genaamd Yuyuko. Zij werd net als Toumyonus een trouwe slaaf van haar. Jammer genoeg werd haar leven na enige tijd beëindigd door Rakestriverus. Sinds haar dood klagen de Vorken over dat ze telkens achtervolgd worden door de geest van Yuyuko. De Vorken beweren dat er al een Vork is overleden door de geest van Yuyuko. HAH. SERVES DEM RIGH' DOSE DAMN FORKS. Het slachtoffer zou vlak voor zijn dood gezegd hebben dat de geest hem met een lepel achtervolgde en hem er telkens mee sloeg. Inmiddels is er een film over de legende gemaakt, waarin ‘mensen’ de hoofdrol spelen. –Mensen zijn andere rare figuren van een andere rare wereld.-

Thanks to Cannibal

De rollen:

Lepel (Burger):
    De gewone Lepel is een vredige inwoner van Hakuro, de naam die Remilianes~ haar wereld gegeven heeft. Hij heeft geen kwaad in de zin, behalve dan de Vorken uit te roeien en zijn krachten te heroveren! Samen overlegt hij met andere Lepels om de Vorken, die zich ook voordoen als Lepels, te ontmaskeren en uit te schakelen.

Pollepel (Heks):
    In de mensenwereld worden Pollepels vaak geassocieerd met heksen, die daarmee hun soepjes en toverdranken zouden roeren. In de wereld van de lepels, is de Pollepel zelf een heks. De Pollepel bezit 2 krachten. De kracht om iemand te doden en de kracht om iemand weer tot leven te wekken. Jammer genoeg kan de Pollepel haar/zijn krachten slechts 1x gebruiken.

Theelepel(Ziener):
    Deze Lepel, klein van formaat, moet je zeker niet onderschatten. Elke nacht krijgt hij een visioen over een Lepel of een Vork die zich voordoet als Lepel. Met deze kracht, kan hij Vorken ontmaskeren. (De Theelepel krijgt de speciale rol niet te weten. Hij/zij krijgt slechts te weten of de persoon een Vork of Lepel is.

Lepelkoning(in)(Burgemeester):
    De Lepels hebben een leider nodig die hen helpen bij het maken van de juiste beslissing. Daarom stemmen ze allemaal op een Lepel waarvan zij denken dat die het meest te vertrouwen is. Hij/zij wordt de Lepelkoning(in)wiens stem voor de galg 1.5 x meetelt.

De Uri Geller(Cupido):
    En dan gaat het niet om Lepels die omgebogen worden, maar om liefde. Hoeveel haat er ook tussen de Lepel en Vork is, weet de Uri Geller die haat om te buigen en het te veranderen in liefde~<3
    Wanneer je in het koppel zit met iemand anders, kun je niet zonder mekaar overleven. Als de één sterft, sterft de ander ook. Het is toegestaan met je geliefde te communiceren. Uri Geller kan éénmaal in het begin van het spel bestek bij elkaar buigen.

Lepelslaaf(Beschermengel):
    De trouwe onderdaan van de Lepel! Hij beschermt hen met hart en ziel. Elke nacht kan hij één Lepel uitkiezen en hem/haar behoeden voor de Vorken. Jammer genoeg kan de Lepelslaaf zichzelf niet beschermen.

Lepeldief:
    De lepeldief kan in het begin van het spel, wanneer de rollen net zijn uitgedeeld, nog 1x van rol wisselen. Hij kiest dan zelf een persoon uit en neemt diens rol over. De uitgekozen persoon wordt dan een gewone Lepel.

Priester:
    De priester van de Lepels bezit heilig wijwater. Zodra hij/zij het water over een persoon heen gooit, wordt de rol
    van de desbetreffende persoon bekend. Wordt het water over een Vork of Pollepel of Yuyuko gegooid dan sterven zij direct. De priester kan zijn krachten zowel 's nachts als overdag gebruiken.

Vork(Wolf):
    Die gemene, lelijke, nutteloze creaties van Rakestriverus. Ze waren zelf niet sterk genoeg, dus hebben ze de krachten van de Lepels afgenomen! Elke nacht krijgen wolven de tijd om een slachtoffer uit te kiezen.
    Zij moeten proberen de Lepels te vernietigen!

Spork(Ketter):
    De Spork is een Vork met een speciale rol. Hij doet zich voor als de priester, maar in plaats van heilig wijwater, heeft hij doodnormaal drinkwater in bezit. Wanneer hij dat over iemand heen gooit, wordt de persoon niks anders dan kletsnat. Er wordt bij de desbetreffende persoon gezegd dat zijn rol een normale Lepel is.

De Lepelaar(Grafdelver):
    De Lepelaar heeft als grote hobby om dode Lepels op te graven en tot leven te wekken.
    Het is zijn doel om met de opgegraven Lepel het spel te winnen. De Lepelaar mag slechts 1x iemand opgraven.

Gebogen lepel(Lijk):
    De gebogen lepel is opgegraven door de Lepelaar en is immuun voor de Vorken geworden door zijn dodelijke stank. Toch weet hij met veel parfum en make-up, zich voor te doen als een levende Lepel en doet alsof er niks gebeurd is. Het is zijn doel om samen met de Lepelaar óf in zijn eentje, het spel te winnen. Zodra er geen Vorken meer in het spel zijn, is het de beurt van de gebogen lepel om Lepels uit te roeien.

De geest van Yuyuko:
    Yuyuko is woedend en uit naar wraak. Zij mag een persoon naar keuze 3x met een lepel slaan. Na de derde keer sterft de persoon. Als Yuyuko iemand 1x geslagen heeft, maar zich daarna alsnog bedenkt, kan ze de andere 2 slagen op iemand anders gebruiken. Daarna kan ze niet meer van gedachten veranderen. Degene die het meest in het 3x geslagen is, sterft.

REGELS

* Het is NIET toegestaan om buiten het forum informatie met elkaar uit te wisselen. Alleen groepen die bij elkaar horen, mogen dat. En dan heb ik het over het stel, wolven en lijk &grafdelver. Voor deze groepen maak ik een skypechat aan.
    * UITERLIJK vrijdagavond om 0:00 stem je in het rood.
    * De Lepels winnen wanneer alle Vorken zijn uitgeroeid.
    * De Vorken winnen wanneer zij als enigen overblijven.
    * Het lijk wint in zijn eentje of samen met de grafdelver
    * Lepelkoning(in)'s stem telt 1,5x mee.
    * Speciale rollen pm'en mij 's nachts over hun keuze.
    * In mijn verhalen staan geen ENKELE hints over rollen. Dus ga niet met een argument komen dat afgeleid is uit mijn verhaal.
    * Je mag je rol bekend maken, maar screenshots e.d. zijn niet toegestaan.
    * Doden mogen GEEN informatie uitwisselen met andere spelers óf doden. Ook niet wanneer er geen kans meer is dat je weer tot leven gewekt wordt. Dood= dood.
    * Spelers die door de Vorken aangevallen zijn, kunnen hun rol binnen 24 uur bekend maken. Daarna maak ik de rol bekend.

Van maandag tot en met vrijdag is het dag. De Lepels gaan met elkaar discussies en gesprekken aan en op basis daarvan kiezen ze iemand uit waarvan ze die het meest verdacht vinden. Wanneer je stem, stem je in het rood. Wanneer je stemt voor Lepelkoning(in) doe je dat in het groen.
    De'motie van wantrouwen' van Ura, vind ik een goed idee en voer ik dus ook hier in. Wanneer je twijfelt aan de lepelkoning(in) zeg je dat in het oranje. Als je van gedachten verander, mag je dit terugtrekken. Bij meer dan 50% van de spelers, moet de Lepelkoning(in) aftreden en wordt er een nieuwe stemming gehouden.

Van zaterdag tot en met zondag is het nacht en mogen de Vorken een slachtoffer uitkiezen. Wanneer zij geen slachtoffer uitkiezen, sterft er uiteraard niemand. Hetzelfde geldt voor de speciale rollen. Ook zij krijgen in het weekend de mogelijkheid om hun speciale krachten uit te voeren.

Deelnamelijst:
    Schrijf je in zodra je zeker weet dat je daadwerkelijk mee kan spelen en er de tijd voor hebt. Is er iets gaande waardoor minder actief kan zijn of dergelijke, bericht mij!
    - Toumyon
    - Shiro
    - Urameshiya
    - XavC
    - Nekotaku
    - Mitch
    - RemiliaxScarlet
    - Skip
    - Yuki Kuro
    - Olly
    - MR. Kriesebo
    - Faolinn
    - Pyonta- kun
    - Komodostache
    - Kyr2005
    - Lyari
    __________________________________________________________________________________________________________________

Wat betreft mijn proloog, slap aftreksel van het scheppingsverhaal wil ik alvast dit zeggen tegen christenen die er misschien wat tegen zouden kunnen hebben (jeweethetnooit)
    Nee, ik vergelijk me hiermee niet als de God waarin gelooft wordt. En nee, ik zie mezelf ook niet als 'de' God. :') Wel zie ik mezelf als de maker van mijn eigen fantasie die ik gebruikt heb bij het schrijven van dit verhaal.
    Oh, ik ben normaal altijd voor de lepels~<3 Maar in dit spel is dat natuurlijk niet van toepassing. Zoals elk spelleider dat hoort te zijn, ben ik onpartijdig.

Tijdje geleden dat ik weer spelleider ben geweest en ik kijk ernaar uit! Ik wil nogmaals benadrukken, dat ik een bepaalde inzet van je verwacht zodra je besluit mee te doen. Als er iets aan de hand is waardoor je niet kan stemmen of dergelijke, zeg het mij!Ik wens jullie in ieder geval veel plezier en succes bij het spelen van het spel. Als jullie vragen hebben, stel ze gerust. Wel heb ik nog één laatste vraag aan jullie en dat is:

Willen jullie pauze houden? Of kunnen we snel gaan beginnen?

Laatst aangepast door Remilia~ op vr mei 24, 2013 9:28 pm; in totaal 10 keer bewerkt

Don't think of yourself as an ugly person. Think of yourself as a beautiful monkey!

Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)

Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

Bericht van Toumyon op ma apr 29, 2013 7:05 pm

Milady, dit is geniaal.
    Uwe trouwste dienaar/lepelslaaf doet mee.~<3

EDIT:
    Uhm ik hoef niet persé een pauze, want ik heb ronde 16 bvb niet mee gedaan.
    Weet niet hoe het met de rest zit...het maakt mij niet uit.

Ook vind ik dat het missen na 1 stemming misschien wat té cruciaal is.
    Ik zou zeggen geef de spelers een keuze verbanning of gewoon niet.
    Maar na een tweede stemming gewoon eruit.

Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 20

Bericht van Shiro op ma apr 29, 2013 7:12 pm

Ik doe ook weer mee!

“I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.”
    ― Douglas Adams, The Salmon of Doubt
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya op ma apr 29, 2013 7:20 pm

Na een zo briljante inleiding kan ik niet anders dan me meteen aanmelden! Ik doe ook mee! Laten we de vorkige onderdanen van die kwade Rakestriverus maar eens een lesje gaan leren!

@Toumyon schreef:Ook vind ik dat het missen na 1 stemming misschien wat té cruciaal is.
    Ik zou zeggen geef de spelers een keuze verbanning of gewoon niet.
    Maar na een tweede stemming gewoon eruit.
    Ik ben het op dit punt met Toumyon eens. Niet dat ik vind dat spelers wel een weekje inactief mogen zijn, maar het punt is dat het - wat voor regels je ook bedenkt - waarschijnlijk toch wel een paar keer gaat gebeuren dat iemand een stemming mist, en het zou jammer zijn als daardoor het spel al te zeer uit balans gebracht werd.

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR
    XavC
    Hemelbewoner

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Robotics

Bericht van XavC op ma apr 29, 2013 8:02 pm

Daarom staat er ook dat ze ze eruit trapt als ze inactief BLIJVEN na het missen van een stemming. Prima maatregel als je het mij vraagt.

Ook weer heerlijk origineel dit overigens <3.
    Ik doe mee!
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku op ma apr 29, 2013 8:27 pm

Ik wil meedoen, als het niet meteen deze week vrijdag al begint. Een pauze lijkt me geen slecht idee. Bij het wolven speel ik nogal hard mee en dat vergt nogal wat energie, en als je er serieus in op gaat begin je na een tijd wat te kwaadaardige trekjes te krijgen als je wolf bent, of paranoïde te worden als burger.

Wat betreft de strengere regels voor het missen van een stemming, daar wil ik me wel bij aansluiten. Het idee van te stemmen over het lot van wie inactief is in het vorige spel was om zo'n speler actief te krijgen, maar ik vrees dat er ook kans is op misbruik. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om met opzet een stemming te missen als je vermoedt dat de meerderheid zou kiezen om je rol te openbaren, zodat deze met 100% zekerheid kan worden bevestigd. Wanneer het aankomt op wat er gebeurt bij het missen van stemmingen, zou ik liever niets van inbreng zien bij de spelers zelf, noch enige subjectiviteit.
    Als uitzondering zou ik zeggen dat wie echt een grondige reden had (bv. plots noodgeval thuis of zo) uiteraard gespaard blijft.

Dan nog wat vraagjes van mijn kant, zodat twijfels over de regels uitgesloten worden...
    1) Hoe gaat de rol van lepeldief in zijn werk? Mag deze wisselen voordat de anderen hun rol te horen krijgen? Het is namelijk zo dat als deze zou wisselen met een vork, en die vork al wist wie z'n medestanders waren, deze meteen iedereen kan verklikken.
    2) Je zegt dat het wijwater de rol van een speler bekend maakt. Betekent dit dat de rol effectief wordt geopenbaard, ook als het geen vork, heks of Yuyuko is?
    3) Is de spork aangesloten bij de vorken? Dient deze te winnen samen met hen en mag deze communiceren met de vorken?
    4) De manier waarop de rol van lepelaar en gebogen lepel werken bij deze regels is me niet helemaal duidelijk. De gebogen lepel wint als hij/zij alleen overblijft met de lepelaar, of gewoon alleen overblijft? Hoe zit het dan met de lepelaar? Heeft deze ook tot doel om alleen of met zijn/haar lijk te overleven? En wanneer mag deze iemand opgraven? Enkel vlak na een nachtelijke dood?
    5) Wanneer mag Yuyuko iemand met de lepel slaan? En mag dit meerdere keren per dag en/of nacht?
    6) Als je zegt dat er niemand buiten het forum informatie mag uitwisselen, bedoel je dan in de traditionele zin (geen rollen openbaren en zo), of mag er deze keer niet buiten het topic gechat worden?

Tenslotte één laatste opmerking, al is het eerder een vraag naar anderen toe... Zou het mogelijk nuttig zijn om de deadline op vrijdagavond vóór 00:00 te plaatsen? Bijvoorbeeld 21u of 22u. Want vrijdag hebben mensen wel eens kans uit te gaan, en dan wordt het soms moeilijk om het spel te kunnen volgen, net wanneer er vaak in de laatste minuten voor de deadline veel gestemd wordt. In feite zou ik liefst een mechaniek hebben die er voor zorgt dat dat zo min mogelijk gebeurt, want het is niet fijn voor de persoon waarop gestemd wordt om niet de kans te hebben zich te verdedigen. Maar dat dient Remilia~ in te schatten of het de moeite is.

Remilia~

Bericht van Remilia~ op ma apr 29, 2013 10:45 pm

@Nekotaku schreef:
    Dan nog wat vraagjes van mijn kant, zodat twijfels over de regels uitgesloten worden...
    1) Hoe gaat de rol van lepeldief in zijn werk? Mag deze wisselen voordat de anderen hun rol te horen krijgen? Het is namelijk zo dat als deze zou wisselen met een vork, en die vork al wist wie z'n medestanders waren, deze meteen iedereen kan verklikken.

Ik was van plan o.a. de Vorken in één keer in een skypegroep te gooien zonder vooraf een pm te sturen met de rol en namen van de andere vorken. Dus de lepeldief mag aan de gang gaan zodra hij zijn rol weet en ik al weet welke rollen de andere spelers hebben. Hij mag beslissen of hij nog van rol wil verwisselen, voordat ik iedereen bij mekaar gooi en het spel officieel start.

@Nekotaku schreef:2) Je zegt dat het wijwater de rol van een speler bekend maakt. Betekent dit dat de rol effectief wordt geopenbaard, ook als het geen vork, heks of Yuyuko is?

Je krijgt te weten of het een Lepel is. Er wordt niet verteld welk eventueel speciaal rol de persoon bezit.

@Nekotaku schreef:3) Is de spork aangesloten bij de vorken? Dient deze te winnen samen met hen en mag deze communiceren met de vorken?
    Spork(Ketter):
    @Remilia~ schreef:De Spork is een Vork met een speciale rol.
    Het is dus een Vork en mag/moet communiceren met zijn medevorken. Zelfde regels voor de Vorken geldt ook voor de Spork.

@Nekotaku schreef:4) De manier waarop de rol van lepelaar en gebogen lepel werken bij deze regels is me niet helemaal duidelijk. De gebogen lepel wint als hij/zij alleen overblijft met de lepelaar, of gewoon alleen overblijft? Hoe zit het dan met de lepelaar? Heeft deze ook tot doel om alleen of met zijn/haar lijk te overleven? En wanneer mag deze iemand opgraven? Enkel vlak na een nachtelijke dood?
    De lepelaar en gebogen lepel moeten samen proberen te overleven. Mocht de lepelaar komen te overlijden en de gebogen lepel blijft uiteindelijk als laatste van alle spelers over, dan wint de gebogen lepel. Normaal is het zo, dat als de gebogen lepel komt te overlijden, dat de lepelaar opnieuw een dode mag opgraven. Dit doe ik dus niet. De lepelaar kan iemand 1x opgraven. Net als de heks, krijgt de lepelaar van mij een pm nadat de wolven hebben toegeslagen. De lepelaar mag dan beslissen of hij de dode redt of dat hij het laat zitten. Zodra hij de persoon redt, krijgt hij/ zij daarover een melding en wordt hij/zij de gebogen lepel. De lepelaar mag geen doden uit de afgelopen dagen opgraven. Dus een 'nee' is een 'nee' en een 'ja' een 'ja.'

@Nekotaku schreef:5) Wanneer mag Yuyuko iemand met de lepel slaan? En mag dit meerdere keren per dag en/of nacht?
    Oh, ik dacht al dat ik iets was vergeten te melden! Yuyuko is een nachtelijke rol en mag meerdere keren per nacht slaan.

@Nekotaku schreef:6) Als je zegt dat er niemand buiten het forum informatie mag uitwisselen, bedoel je dan in de traditionele zin (geen rollen openbaren en zo), of mag er deze keer niet buiten het topic gechat worden?
    In de traditionele zin. Je mag wel praten over het mechanisme van het spel enzo. Maar rol openbaren, info uitwisselen en afspraken maken, mag dus niet. Goede vragen! Wat betreft het laatste stukje van je post, ikzelf vind het geen gek idee. Alhoewel het toch vaak gebeurd dat mensen enkele minuutjes voor de deadline (0:00) toch nog gauw stemmen. Het hangt ervan af in hoeverre de mensen die 3 uurtjes meer, nodig hebben.

Don't think of yourself as an ugly person. Think of yourself as a beautiful monkey!

Mitch
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : To disappear in plain sight

Bericht van Mitch op ma apr 29, 2013 11:18 pm

Ik doe mee~

[12:36:10 AM] Kari: Ik was zelf ook de hele dag weg /dadelpalm

Regret and hesitation, even mistakes
    Are just passwords to unlock the future
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku op ma apr 29, 2013 11:24 pm

Dank voor de heldere uitleg! Qua regels en rollen is er voor mij geen onduidelijkheid meer. Misschien enkel nog de volgorde van de nachtelijke rollen toevoegen aan de eerste post om het compleet te maken.

Het stemmen in de laatste paar minuten is niet iets dat vermeden kan worden als er een strikte deadline moet bepaald worden. Ik dacht dan eigenlijk ook gewoon om die deadline zelf wat vroeger in de avond te plaatsen, aangezien het soms nodig is wat vroeger te gaan slapen, of men uit gaat op vrijdagavond. Maar als de meesten dat niet nodig vinden maakt het weinig uit.
    Om toe te laten dat iemand nog kans heeft zich te verdedigen nadat de meerderheid op hem/haar gestemd heeft, was ik al wat mogelijkheden aan het uitdenken. Maar misschien is zoiets meer op z'n plaats in een aparte thread. Er zou redelijk wat over nagedacht moeten worden, want het is niet eenvoudig om aan de basis te raken zonder iets van de speldynamiek te verknoeien.

RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : Thwomps.

Bericht van RemiliaxScarlet op di apr 30, 2013 2:14 pm

Ik doe ook mee, maar een vraagje, begint het al deze week?

Sophie

Leeftijd : 100
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie op di apr 30, 2013 5:45 pm

Als het niet deze vrijdag begint wil ik ook wel meedoen.

Ik krijg het echter wel druk met school, dus ik ga niet zo vaak posten als het vorige potje, maar ik ga natuurlijk wel gewoon actief zijn.

Remilia~

Bericht van Remilia~ op di apr 30, 2013 9:07 pm

Nah, ik denk dat we pas over 2 weken zullen gaan beginnen. Of nee, 3 weken zelfs!
    Ik ben nl. een weekje weg naar Frankrijk

Sophie

Leeftijd : 100
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie op di apr 30, 2013 11:48 pm

Dan doe ik mee!
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)

Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

Bericht van Yuki Kuro op wo mei 01, 2013 1:24 am

Ik doe ook wel mee ^^ Hopelijk ga ik dit keer niet meteen dood :D

"You can't fix stupid. There's not a pill you can take. There's not a class you can go to. Stupid is forever." - Ron White

"I'm not stupid at all!!!" -Cirno
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp

Speciale vermogens : Queen of clumsiness

Bericht van Olly op wo mei 01, 2013 2:35 pm

Ik wil graag meedoen. Een pauze hoeft voor mij niet per sé, aangezien ik het vorige potje het loodje al had gelegd voordat ik het echt naar mijn zin kon maken. Er is alleen één maar; van 21 mei tot 27 mei ben ik in Rome, waar ik geen internet zal hebben. Dit betekent dat ik de stem van vrijdag 24 mei op maandag uit zal moeten brengen. De nachtactie die ik eventueel zal moeten doen op 25/26 mei mis ik dan. Dit alles natuurlijk als ik dan nog leef. Als dit een groot probleem is kan ik deze ronde gewoon overslaan hoor.

Wat betreft de strengere regels voor inactieviteit, mee eens. Het potje wordt alleen maar leuker en spannender met actievere spelers. Na een keer de stemming te vergeten eruit getrapt worden is zoals al vermeld wat hard, maar als je daarna inactief blijft ben ik het er helemaal mee eens dat je het spel moet verlaten.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu ma jun 18, 2018 7:40 pm