Neko's shopping en import service

Deel
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Re: Neko's shopping en import service

Bericht van Nekotaku op do mei 23, 2013 12:53 pm

Nope, ik schrap het niet. Want die laatste plaats is nog steeds niet ingenomen. En hoe langer ik wacht, hoe langer het duurt voor ik het order kan finaliseren. Met het risico dat een item in m'n basket al verkocht is.
    Meestal zit er hoogstens een maand tussen m'n bestellingen van Rakuten, dus er komen nog kansen.

Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku op do mei 23, 2013 7:17 pm

Order is geplaatst. Uiteindelijk pastten er 6 doujin in, want één van mijn items was toevallig nog in waarde gezakt terwijl het in m'n basket zat. Lucky!
    Ik vermoed dat we niet kunnen verwachten het vóór Animecon hier te hebben, maar ik krijg vast spoedig wel de kans ze te overhandigen.

Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku op zo mei 26, 2013 1:56 am

Good news! De exemplaren van Hopeless Masquerade zijn al verzonden (blijkbaar begon de shop hiermee al op 25, nog vóór Reitaisai) en zijn al in Tokyo voor internationale verzending. Als iemand van degenen die bestelden graag het tracking number hebben, spreek me effe aan in de chat, op Skype of via PM en ik bezorg het je.

Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku op wo jun 12, 2013 10:14 pm

De doujinshi zijn er:

Linksboven is die voor Ura, de twee rechts met Meiling voor Rage, die met Suika voor Quwanti (erg mooi artbookje, trouwens!), die linksonder voor Kermis en die midden onderaan voor Uno. Tenminste, dat is hoe ik het onthouden heb. Klopt dit, jongens?

Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku op ma jun 17, 2013 4:50 pm

Okay, het is weer tijd.
    Het gaat net zoals in deze post aangegeven. Eén verschilletje: als een persoon doujin wilt die de vorige keer niet aan bod is geweest, krijgt die persoon voorrang op degenen die wel al iets hebben gekregen.

Van Surugaya-a-too kun je wat uitkiezen uit de volgende link, tot en met ongeveer 60 yen bij deze...
    http://global.rakuten.com/en/search?k=%E6%9D%B1%E6%96%B9%E3%80%80%E5%90%8C%E4%BA%BA&tl=&sid=surugaya-a-too&sm=2
    ... of iets van de eerste pagina van deze:
    http://global.rakuten.com/en/search?k=%E6%9D%B1%E6%96%B9%E3%80%80%E3%82%A4%E3%83%A9%E3%82%B9%E3%83%88%E9%9B%86&pf=&pt=&tl=0&sm=2&vm=2&sid=surugaya-a-too

Van AUC-Terraformer tot en met ongeveer 60 yen bij deze...
    http://global.rakuten.com/en/search?k=%E6%9D%B1%E6%96%B9%E3%80%80%E5%90%8C%E4%BA%BA&tl=&sid=auc-terraformer&sm=2
    ... of één van de boekjes van 100 yen of minder van deze:
    http://global.rakuten.com/en/search?k=%E6%9D%B1%E6%96%B9%E3%80%80%E3%82%A4%E3%83%A9%E3%82%B9%E3%83%88%E9%9B%86&pf=&pt=&tl=0&sm=2&vm=2&sid=auc-terraformer

First-come, first-served. Ik geef wel aan wanneer m'n order vol zit. Let wel, wie vorige keer niets had krijgt dus voorrang, ongeacht welk item ze kiezen.
    En voor wie het vorige keer niet helemaal duidelijk was: je krijgt deze. Je hoeft niets te betalen.

Hakurei Ninja
    Moderator

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

Bericht van Hakurei Ninja op di jun 18, 2013 12:06 pm

Oh, deze topic heb ik denk ik nog niet eerder gezien. Wat gaaf dat je dit doet, Neko! :)  Even kijken of ik toevallig nog wat leuks zie...

Oh, de cover van deze doujin herken ik! Dat was een van mijn eerste aanwinsten voor mijn artsy wallpaper collectie. Even kijken... Yup, hier zit hij op Pixiv. En volgens de beschrijving daar is het de cover van een "東方フルカラーイラスト本" (Touhou full-color illustratieboek).

Nice! :D  Ik neem hem!

ʜᴀᴋᴜʀᴇɪ☯ɴɪɴᴊᴀ
    Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku op di jun 18, 2013 2:11 pm

Ik ga de Surugaya order afsluiten. Anders gaat het qua gewicht een beetje teveel toenemen. Ga het via een shopping service met SAL laten verzenden, aangezien dit in totaal (inclusief commissie) goedkoper uitkomt dan EMS.

Auc-terraformer bieden zelf SAL shipping aan, dus daar is het geen probleem. Ik heb nog geen requests voor die webshop en er kunnen nog gemakkelijk 4/5 doujin bij. Dus voel je geroepen om eventjes rond te speuren:
    http://global.rakuten.com/en/search?k=%E6%9D%B1%E6%96%B9%E3%80%80%E5%90%8C%E4%BA%BA&tl=&sid=auc-terraformer&sm=2

Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku op wo jun 19, 2013 12:34 am

Okay, orders zijn geplaatst. Deze ronde is gesloten. Volgende maand volgt er misschien nog een order.

Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku op wo aug 07, 2013 9:51 pm

Opgelet voor wie geïnteresseerd is in het aankopen van Touhou Kishinjou ~ Double Dealing Character. Deze is ondertussen open voor pre-order op Manga-oh: http://mangaoh.co.jp/catalog/328566/

Het is ook op die site dat ik en een aantal andere forumleden onze bestelling van Hopeless Masquerade hebben geplaatst. Ze verstuurden het erg snel (de dag dat het uitkwam zelf) en het bestellen zelf ging er ook vlot. Deze site geniet voorkeur aangezien ze internationaal shippen. Weliswaar via EMS.

De prijs van het spel is 1470 yen, wat aan de huidige omzettingskoers overeen komt met ongeveer €11,50.

Als iemand geïnteresseerd is om het via deze weg aan te kopen, laat het even weten. Het is wel zo dat we even moeten wachten om te zien wat de plannen van onze huidige bezoekers aan Japan zijn, want misschien willen zij ook wel meerdere exemplaren kopen (indien mogelijk) op bestelling.

Om je een idee te geven: Hopeless Masquerade kostte 2625 yen per exemplaar, en de omzetting was toen ongeveer hetzelfde als nu. Dus ongeveer €20. Met shipping en douanekosten erbij werd het uiteindelijk €30 per persoon. Toen waren we met 5.
    De kost per persoon voor douane gaat omlaag per besteld exemplaar. De shipping stijgt misschien lichtelijk per persoon naargelang er bij komen, wegens de verhouding gewicht/prijs van EMS. Het totaalbeeld hangt dus nogal af van het exacte aantal deelnemers. Vanaf een bepaald aantal zou het voordeliger kunnen zijn om via een proxy service te werken, aangezien de commissie en bijkomende kosten minder kunnen bedragen dan het voordeel van shipping via SAL in plaats van EMS bij hoger gewicht. In dat geval zou het ook niet meer uitmaken of het van Manga-oh komt of een andere doujin site (de prijzen zijn overal hetzelfde). Bij CD's wordt dat keerpunt van gewicht echter niet zo gemakkelijk bereikt, dat is eerder bij drukwerk.

Ook andere releases kunnen worden toegevoegd, zoals de soundtrack van Hopeless Masquerade: http://mangaoh.co.jp/catalog/328565/
    De enige voorwaarde is dat de totale waarde van de goederen niet boven €150 uitkomt, want dan zijn er mogelijk extra kosten inzake douanerechten. Double Dealing Character krijgt voorrang wat betreft opvullen van het pakket.

Liefst vóór zondag bevestigen. Ik vraag zelf nog wel eens na bij Tanuki en TH-Chen wat hun plannen zijn.

Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya op do aug 08, 2013 12:14 am

Fijn dat je dit voor TH14 weer doet, Neko! Ik doe in elk geval mee!

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR
    Decidetto
    Passagier van het interdimensionale quizschip

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

Bericht van Decidetto op zo aug 11, 2013 3:06 pm

Ik ben wat laat, maar ik zou oh-zo-graag een exemplaar van TH14 willen. Hoe moeten we dat dan eigenlijk regelen?
    Kely Scarlet
    The Scarlet Devil

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Stikkers plakken op alles en iedereen

Bericht van Kely Scarlet op zo aug 11, 2013 3:14 pm

Decidetto schreef:Ik ben wat laat, maar ik zou oh-zo-graag een exemplaar van TH14 willen. Hoe moeten we dat dan eigenlijk regelen?
    Simpel, je geeft hier aan dat je TH14 wilt hebben, en dan besteld neko het voor je.
    De rest wordt met jou en neko apart geregeld.
    Dat weet ik namelijk niet, ik bestel niet vaak iets.

Decidetto
    Passagier van het interdimensionale quizschip

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

Bericht van Decidetto op zo aug 11, 2013 3:25 pm

Dan zal ik een PM'metje sturen!
    Slaz
    Volleerd Touhouloog

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Danmaku grazen, om m'n vingers bij af te likken!

Bericht van Slaz op zo aug 11, 2013 4:31 pm

Ik heb Neko ook een PMetje gestuurd. Ik wil DDC dolgraag origineel hebben!

Mijn betaalopties online zijn iDeal, PayPal, en Visa (alleen als het echt moet). ^^;
    Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku op ma aug 12, 2013 1:38 am

Zo, order geplaatst voor 5 exemplaren van DDC en één exemplaar van de Hopeless Masquerade OST voor mezelf.
    Als iemand er te laat bij was, de doujin shops zullen ongetwijfeld deze items lange tijd in voorraad hebben (al dan niet na reprint) dus kan er later nog wel iets worden gecombineerd, aangezien er waarschijnlijk nog wel wat C84 albums zijn die ik nog wil bemachtigen. Maar dat zal dan iets later zijn.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Soortgelijke onderwerpen

-

Het is nu vr okt 20, 2017 2:34 pm