Dromen over Touhou

Deel
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Re: Dromen over Touhou

Bericht van Urameshiya op ma okt 17, 2011 1:34 am

@T schreef:Ik droom bijna standaard over hetgeen waar ik als laatste mee bezig ben / aan denk voordat ik in slaap val.
    En daar valt Touhou niet zelden onder. :3
    Nu ben ik jaloers! Vertel eens, wat droom je dan over Touhou?
    Princess Sylvysprit
    Passagier van het interdimensionale quizschip

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Bericht van Princess Sylvysprit op ma okt 17, 2011 6:26 am

ik had wel eens een droom dat ik dronken werd met suika in een cafe en dat we toen ran's staarten gingen iriteren

Your fortune: キタ━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━ !!!!

"You need the player to level up, not the character." -ZUN

Formerly known as Eeveesprit
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : kwarktaart

Bericht van Tanshu op do okt 20, 2011 5:09 pm

Ik droomde gisteren ook nog iets over Rinnosuke en een ondergrondse trein. Heel vreemd was dat. :|

Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)

Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

Bericht van Toumyon op vr nov 04, 2011 11:58 am

Oke ik moet maandag dus weer naar school...gister nacht droomde ik dus dat het maandag was en terug naar school moest,het schijnt dat we dan een nieuwe student erbij krijgen.
    Het was Yuyuko...ja raar he.
    dus we hadden wiskunde en Yuyuko vroeg dus aan de juf of ze naast mij mocht gaan zitten.(ter wel dat normaal niet mag,1 man per tafel,maar er waren dus geen tafels over dus moest ze bij iemand gaan zitten)
    Ik hield me dus stil en liet het gewoon gebeuren,dus ik was bezig aan me werk,en Yuyuko zet haar hand op mijn been,en ik vroeg:"waar ben jij mee bezig?"
    Yuyuko:"oh niets hoor je lijkt me gewoon een aardige jongen." zegt ze ter wel ze begon te vrijven over mijn been.
    ik:"kan je stoppen het lijd af en straks komen we in de problemen,en dan nog iets,ik heb een vriendin,dus stop ermee."
    Yuyuko:"ahw oke dan..."
    DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIING(de bel gaat en het is pauze)
    ik loop naar buiten en me vriendin vroeg:"wat was dat allemaal met die nieuwe?"
    ik:"ik ken haar,maar er is niks tussen ons,geloof me."
    mijn vriendin:"oke dan,maar als ik nog iets zie gebeuren tussen jullie maak ik het uit."
    ik:"ja komt goed,geen zorgen."
    even later komt Yuyuko weer aan ondertussen dat ik bij mijn vrienden groep was,en besprong me,ik viel op mijn rug neer op de grond.
    Yuyuko:"zo nu heb ik je."
    Ik:"auw...moest dat,en heb mij,voor wat?
    Yuyuko:"voor dit..."
    ze begon mij opeens te tong zoenen... ///
    niet lang meer haalde een leraar haar van mij af...
    leraar:"jullie gaan alenbij naar de directrice!"
    mijn vriendin:"HOE DURF JE IK MAAK HET UIT!"

...en dat is alles wat ik mij kan herinneren,een van de raarste dromen die ik ooit heb gehad...was het fijn?
    een klein beetje,verder was het irritant... ^^;

Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya op vr nov 04, 2011 12:11 pm

@Toumyon schreef:een van de raarste dromen die ik ooit heb gehad
    Efficiente samenvatting, lijkt me. Wauw, wat een verhaal, zeg. XD

Heeft er niet echt veel mee te maken, maar ik ben dus niet de enige die juist in vakanties over school droomt! :o Ik zou willen dat het principe ook zo werkte dat ik door een dag geen Touhou te spelen juist over Touhou ging dromen ofzo, maar dat gaat bij mij helaas niet op.

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)

Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

Bericht van Toumyon op vr dec 16, 2011 8:54 pm

Ben ik weer de enigen?
    oke dan...

Nou het was een rustige nacht, toen ik wakker werd in Gensokyo...ik sliep naast Reimu in het zelfde bed, ze was naakt, en ik zat in me shorts.
    (...ja dat kan misschien iets betekenen)

ik werd wakker van een soort "bang" geluid dat van buiten kwam.
    ik besloot een kijkje te nemen zonder Reimu wakker te maken.

er lagen kleren op de grond en besloot ze aan te doen, ze waren van mijn eigen lengte.
    het was een wit shirt met een grijs jasje dat tot boven me knieën komt en een zwarte broek, met zwarte schoenen.

ik liep wat verder in de shrine tot ik daar 2 zwaarden zag staan.(assuming those are mine, want ze leken niet op die van Youmu.)

1 was zwaard had een zilver-wit achtiggen gloed om zich heen.
    de ander wat ook korter was...had een geestachtig gevoel om zich heen...het was een half geest zwaard.

naja ik greep ze en droeg ze in X formatie op me rug, ik keek naar rechts en zag een spiegel, ik had dus blijkbaar wit met nog een aantal plekjes me normalen haarkleur, haar.

ik liep naar buiten en hield me hand op het zilveren zwaard.
    ik keek eventjes naar boven en toen zag ik een rode maan, en lucht was donker groenig.
    ik besloot verder te lopen zonder iets te zeggen of te denken.

*krak*

ik hoorde iemand over een takje of zo lopen.
    ik draaide me naar de richting heen en zag niemand.

toen besloot ik een keer rond me te kijken...niemand.
    dus ik liep verder het bos in en besloot richting het mensen dorp te gaan.
    ik had steeds het gevoel of ik gevolgd werd, en het werd een beetje eng...dat gevoel.

uiteindelijk zonder problemen kwam ik bij het mensen dorp aan.
    ik keek wat rond er was geen teken van leven raar genoeg...tot ik een gil hoorde van een Meisje.
    ik ging richting waar het gegil vandaan kwam, daar stonden 2 mensen en een bekend gezicht, het was Fujiwara no Mokou.

Mokou:"Stomme vampieren, dat jullie maar voor eeuwig zullen verbranden in de vlammen van de Hell, waar jullie horen."

*shots of danmaku sounds*

Mokou:"pfff...het hele dorp is gewoon gevampiert, waar is Reimu als je der nodig hebt?"

Mokou:"ah, wie is daar!? ... ohw, jij bent het Haru, waar is je vriendin Reimu, die kan ik op het moment goed gebruiken?"

(ik besloot er maar geen drama van te maken en accepteerde de feiten:
    Reimu die me vriendin blijkt te zijn.
    ik, die Haru heet.)

ik/Haru:"ze slaapt nog, maar ik zal je wel helpen, wat is er nu precies aan de hand?"

Mokou:"ohw, oke goed dan...nou ik heb geen idee, maar er zijn overal vampieren, en ik ben opzoek naar Keine, ik hoop dat alles nog goed met haar is, ik maak me zorgen weet je."

ik/Haru:"laten we haar dan maar zoeken, enig idee waar ze kan zijn?"

Mokou:"nee ik heb ook rond het bamboe bos gekeken, geen spoor..."

ik/Haru:"hmmm..."

Mokou:"tja we kunnen nog alti-HARU ACHTER JE!"

*BAM*

ik werd in me nek geraakt door iets, en viel bewusteloos op de grond.
    en dat is alles wat ik me kon herinneren, ik hoop dat ik hier een vervolg van kan dromen aangezien het best spannend was, en met de donkeren atmosfeer enzo.

Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku op vr dec 16, 2011 10:32 pm

Soms speel ik zo lang Touhou voor het slapen gaan dat ik droom over... Touhou spelen. Een keer gedroomd dat ik van de eerste poging tot bij Ran geraakte en dan nerveus werd omdat ik haar patronen niet kende. Dat eerste stuk is weinig realistisch.

Pyonta-kun
    Moderator

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

Bericht van Pyonta-kun op za dec 17, 2011 12:40 am

Ura, als je echt geintereseerd bent in het dromen over Touhou dan moet je eens het een en ander gaan lezen over lucide dromen. Geen idee of je er wel eens van hebt gehoort, maar als je het echt wilt en moeite voor wilt doen, ben ik ervan overtuigt dat het werkt. Mijn moeder kan het en heeft het geleerd omdat ze hele erge slaap problemen had.

Kort gezegt is lucide dromen dat je leert hoe je kunt herkennen dat je droomt. Als je droomt en je weet dat, dan kun je zelf bepalen hoe en wat je droomt. Google het maar eens.

On-topic, ik heb weleens gedroomd dat ik een meisje zag dat gecosplayed was. Toen ik wakker werd, besefte ik dat het Kanako was. Meer kan ik me niet herinneren. Volgens mij heb ik ooit over Nitori gedroomd, maar dat weet ik niet meer zeker.

ケロです
    Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya op za dec 17, 2011 3:40 am

@Pyonta-kun schreef:Ura, als je echt geintereseerd bent in het dromen over Touhou dan moet je eens het een en ander gaan lezen over lucide dromen. Geen idee of je er wel eens van hebt gehoort, maar als je het echt wilt en moeite voor wilt doen, ben ik ervan overtuigt dat het werkt. Mijn moeder kan het en heeft het geleerd omdat ze hele erge slaap problemen had.

Kort gezegt is lucide dromen dat je leert hoe je kunt herkennen dat je droomt. Als je droomt en je weet dat, dan kun je zelf bepalen hoe en wat je droomt. Google het maar eens.
    Ik heb er wel over gehoord, maar het is te veel gedoe! Per ongeluk over Touhou dromen is makkelijker. ^^;

Also, Myon, jij droomt raar. XD

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR
    Infinnacage

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : Piano's werpen

Bericht van Infinnacage op za dec 17, 2011 11:10 am

ik droomde eens dat ik een soort van imperishable night phantasm speelde
    het was zeer inspirerend en als ik nog steeds zelf shooting games programmeerde zou ik zeker veel elementen uit die droom gebruiken xD

zoals hoe je van characters kon wisselen die als geesten achter je aan vlogen. je verloor er een wanneer je doodging. en ze hadden allemaal interessante shottypes. ik weet nog dat je kon spelen met yukari, tewi en wriggle maar er waren er meer, waarschijnlijk een groot deel van de IN cast.
    RemiliaxScarlet

Leeftijd : 18
    Speciale vermogens : Thwomps.

Bericht van RemiliaxScarlet op za jun 09, 2012 8:26 pm

Ik droomde eens over Murasa Minamitsu. Heel vreemd.. :/

A-Duck
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : In een eend veranderen

Bericht van A-Duck op za jun 09, 2012 8:48 pm

ik droomde ooit dat ik mn huiswerk moest maken in pathoulis libary

T
    Beheerder

Speciale vermogens : Matcha

Bericht van T op za jun 09, 2012 8:55 pm

@Urameshiya schreef:
    @T schreef:Ik droom bijna standaard over hetgeen waar ik als laatste mee bezig ben / aan denk voordat ik in slaap val.
    En daar valt Touhou niet zelden onder. :3
    Nu ben ik jaloers! Vertel eens, wat droom je dan over Touhou?

Late reactie...

Over het algemeen gewoon willekeurige dingen, waar dan een personage uit Touhou in voorkomt. Hoewel ik ook wel eens danmaku-patronen ben tegengekomen.
    RemiliaxScarlet

Leeftijd : 18
    Speciale vermogens : Thwomps.

Bericht van RemiliaxScarlet op wo jul 18, 2012 8:45 pm

Ik droomde laatst dat ik Aya was. En dat er een fan achter mij aan zat. En ik was samen met Remilia en Marisa. xD

Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester

Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

Bericht van Cryogenic Cereal op do jul 19, 2012 10:02 am

Ik ben niet erg goed in het onthouden van dromen, maar er was wel een droom waarin ik Nitori was. Met danmaku. En dispensers.

Hoe dan ook, een hele stapel met komkommers en heel veel dingen in elkaar zetten. Me likey it.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu ma aug 21, 2017 12:10 pm