Dromen over Touhou

Deel

Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Re: Dromen over Touhou

Bericht van Reym op di okt 29, 2013 8:51 am

Ik had laatst een droom dat we met TvH naar Japan gingen, en toen waren daar allemaal Touhou personages. Iedereen was heel blij en we gingen sake drinken met Suika.

Princess Sylvysprit
    Passagier van het interdimensionale quizschip

Leeftijd : 20
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Bericht van Princess Sylvysprit op di okt 29, 2013 3:07 pm

@Reym schreef:Ik had laatst een droom dat we met TvH naar Japan gingen, en toen waren daar allemaal Touhou personages. Iedereen was heel blij en we gingen sake drinken met Suika.
    Mijn god, dat is een geweldige droom (zeker omdat Suika gewoon zo awesome is als een frietzak)

Ik had vannacht nog een Touhou gerelateerde droom, maar hij was vreemd.
    Ik zat op mijn oude school, verkleed als Cirno en iedereen droeg een blauw pak met een ⑨ erop
    Het was leuk, maar toen kwam een klasgenoot van mij verkleed als warp-pipe van Mario

Your fortune: キタ━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━ !!!!

"You need the player to level up, not the character." -ZUN

Formerly known as Eeveesprit

T
    Beheerder

Leeftijd : 20
    Speciale vermogens : Matcha

Bericht van T op di okt 29, 2013 5:14 pm

... laten we stoppen met dit topic derailen.

Ik droomde laatst dat ik Cirno was, en het koud had... ja, dat is een onlogische combinatie.

Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Als het voor Yuu-chan is kan ik alles.

Bericht van Urameshiya op di okt 29, 2013 5:50 pm

Oh kom op jongens, dit is de Skypechat niet. Ik heb jullie off-topicheid maar even naar een geschikter oord verplaatst.

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR

draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Leeftijd : 17
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

Bericht van draakedan op wo okt 30, 2013 6:08 pm

ik hed vanacht gedroomd dat ik en kanako een tijdje naar een groep mansen een kerk aan het slopen waren gekeken en toen we terug naar het huis liepen dat er een jong mijsje (dat heel erg op konata van lucky star leek) gewond op straat lag en we haar op pakte en mee naar huis nam. toen we thuis waren legte kanako haar op een bed en sanae een deken op haar legde. toen ze wakker werd zei ze dat ze konata heet... en toen werd ik wakker

the (not so) active kanako Fangirl

Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker

Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

Bericht van Bakuhatsu op zo nov 03, 2013 12:13 pm

Lucky Star x Touhou :D

Ik had vanacht m'n tweede droom ever over Touhou. En jullie kwamen er in voor! Er was een conventie in Dieren (klein dorp op 15 km van Arnhem, bij mij om de hoek) en ik moest 'm missen omdat ik iets voor school moest doen, maar dat was ook daar. Aan het eind van de dag ging ik nog snel kijken bij de con en daar zag ik een stuk of 6 Hakugyokuro'ers! Er was iemand in een Yuyuko cosplay, iemand in Sekibanki cosplay (sorry, weet niet meer wie dat was! DX) en Urameshiya was er ook, maar zonder kostuum.

Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Bericht van Reym op ma nov 04, 2013 10:25 am

Ik had vannacht gedroomd over Touhou maar ik ben de droom vergeten... U_U

Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)

Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

Bericht van Toumyon op wo maa 05, 2014 1:12 pm

Lange uitgebreide droom ahead:
    Ik had vannacht gedroomd dat ik Alice Margatroid was, en dat ik zoals in de danmaku games, de final boss was.
    De plot was blijkbaar dat ik(Alice) een leger van dolls klaar had staan voor ten aanval zodat ik kon claimen wat ik ook maar wilden hebben.
    Maar dit was slechts een gerucht door de fairys die dus ook in de omgeving wonen, en ik spreek dus vooral over de Three Mischievous Fairies, die het liepen rond te rodelen.
    Reimu en Marisa waren de karakters die me probeerde te stoppen, ze speelde in een soort duo zoals in Touhou 8.
    Ik keek soms vanaf Reimu's/Marisa's "eyeview" dus ik kon zien wat ze tegen kwamen.

De Stage 1 midbaas en eindbaas was Meira(PC-98).
    Haar tweede poging om Reimu's kracht te bemachtigen, na heel lang getraind te hebben...maar faalt en verdween weer, spoorloos.
    De Stage 2 kan ik me niet meer herinneren.
    Stage 3 kan ik me ook niet meer herinneren.
    Stage 4 daar in tegen wel, de midbass en eindbaas van de Stage waren de Three Mischievous Fairies: Sunnymilk, Star Sapphire en Luna Child.
    Ze vertellen Reimu en Marisa dat ze veel dolls hebben zien rond lopen in de forest en dat er rare geluiden kwamen in de richting waar mijn(Alice's house) huis zich bevind.
    Ze worden verslagen, en ik werd door een van mij dolls gewaarschuwd dat Reimu en Marisa dus op weg waren.

Hier is waar ik compleet controle had over het lichaam van Alice, ik zorgde ervoor hoe Stage 5 en 6 voor Reimu en Marisa afliep.
    Ik assembleerde de Holland doll als Stage 5 Midbaas en de Goliath Doll als eindbaas.
    Ik had blijkbaar ook controle over de muziek die ze te horen krijgen, het was een vernieuwde(remastered) versie van Alice in Wonderland anders dan de link, maar dit klinkt het accuraatst van wat ik mijn droom kreeg te horen.

Stage 6 speelt af in mijn huis, en met gebruik van magie was de binnen kant gigantisch, in vergelijking met hoe je het van buiten ziet.
    Geen midbaas, echter een leger vol aan dolls die danmaku afschieten op Reimu en Marisa.
    De stage theme was de Conceal The Conclusion versie van "Alice Maestra" volgens mij.

Ik kwam eindelijk "face to face" met de wel bekende "heldinnen" van Gensokyo.
    Ze vroegen mij of het waar was wat Sunnymilk en co, hen had vertelt en ik antwoorden met een simpele: Nee.
    Maar ze wouden me niet geloven omdat ik mij in de verdediging had gezet door mijn dolls rond mijn huis te plaatsen.
    Dus er zat niks op dan te vechten met mijn Danmaku en spellcards tegen hun.
    De Mystic Records theme ging van start(van Mystical Chain), En Reimu schoot meteen Danmaku af.
    Het gevecht ging zo snel allemaal, kan het me verder niet herinneren.
    Maar ik moet zeggen, ik herinner me heel vaag dat vliegen door danmaku absoluut een geweldig gevoel is, en het lijkt echt soms op een lichtshow. XD

Ik werd ingemaakt, en mijn lichaam voelde heel erg verbrand aan.
    Reimu wou me helemaal afmaken, maar Marisa hield Reimu tegen, zeggend dat ik(Alice) al heel lang hun vriend ben, en dat we al zo veel hebben meegemaakt, en dat het absurd zou zijn als ik zoon actie uit zou halen, of iets in die zin.
    Ik werd boos en vroeg aan Marisa waarom ze dit niet eerder wilde in zien.
    En deze laatste woorden herinner ik me nog goed.
    "Because i haven't kicked your butt lately, so it felt good having this match, ze~"
    En dat is alles wat ik me nog kan herinneren.
    Ja ik heb echt heel uitgebreid gedroomd dit keer. ^^;

Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker

Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

Bericht van Bakuhatsu op do mei 15, 2014 7:50 am

IK heb gedroomd dat ze plotseling een Touhou arrange (Light up Faith van XL Project) afspeelden in een cafe waar ik toen was. 't Was behoorlijk accuraat en ik was verbaasd dat ik erachter kwam dat het een droom was toen ik wakker werd. Maar then again, waarom zouden ze hier Touhou arrenges afspelen^^

LightSpeedReisen
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

Bericht van LightSpeedReisen op ma mei 19, 2014 10:03 am

Kort samengevat, ik droomde dat ik in die priere video zat (die ene met remilia die rampaged en iedereen vermoord, ook Sakuya, en het vervolgens een droom bleek te zijn) ( ja ik droomde over een droom van Remilia) 

En het vreemde is, dit gebeurde 5 dagen achter elkaar.
    Ik kan er meer over vertellen, maar ja dan wordt het tl;dr.

Deviljho
    Hemelbewoner

Leeftijd : 18
    Speciale vermogens : White knighting and Cuckoldry

Bericht van Deviljho op ma mei 19, 2014 8:05 pm

Ik heb deze week ook telkens touhou dromen. In elk van deze was ik de hele droom samen met een anime of touhou personage, en op het einde kwam ik tekens van flandre tegen. Alsof ze mijn dromen zat te stalken. Heel erg creepy.

Maar ik had dus zo'n droom gehad met Alice, Taiga van Toradora, Ryuko van Kill la kill, Mystia, en CC's vrouwelijke deviljho 0_0.
    (In die dromen kwamen ook TvH leden voor. Het was echt heel vreemd.)
    Ik ben op het moment eigenlijk te lui om in detail te gaan. :C

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu di feb 28, 2017 3:45 pm