Gameranger friend request draad

Deel
    Deviljho
    Hemelbewoner

Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : White knighting and Cuckoldry

Gameranger friend request draad

Bericht van Deviljho op zo sep 01, 2013 3:31 pm

Hallo, hierbij maak ik een draad over het geweldige game programma gameranger. Sommigen van jullie hier zouden zich waarschijnlijk nu afvragen waarvoor gameranger is.

Gameranger is een programma waarmee je meer dan 600 games met LAN capiciteit online kan spelen. Nu zou je misschien denken, Kan ik niet beter hamachi hiervoor gebruiken? Dat kan, maar gameranger is in mijn mening veel handiger. Ook werken games die gewoonlijk niet over TCP/IPv4 werken, en andere games die niet over hamachi zouden werken, gewoon wel. Gameranger heeft ook een in app voIP functie, waarmee je met elk spel compatibel met Gameranger via een microfoon kan communiceren.

Je kunt gameranger downloaden op www.gameranger.com Via de gameranger client moet je een account maken na de installatie, en dat is nodig om te kunnen spelen.

Gameranger detecteert hierna automatisch alle ondersteunde games op je harde schijven, en zet ze automatisch op de lijst. Als je het gameranger menu opent, dan zie je iedereen die een lobby heeft gemaakt met de games die in jouw beschikking zijn. Bovenin zul je met een gratis account vaak advertenties zien, maar die spelen als je eenmaal in game bent niet meer af. Dubbelklik op een lobby om te joinen.
    lobbies:

De lobbies werken net zoals de meeste lobby based games. iedereen drukt op ready, waarna de host op start moet drukken. Terwijl je nog in de lobby zit, MOET JE HET SPEL NIET HANDMATIG OPENEN! Dat zorgt ervoor dat de hele lobby onbruikbaar word, en dat wil je natuurlijk niet. Als de host op start drukt, opent het spel zichzelf voor iedereen automatisch, en verbind gelijk met de host, zonder dat je iets hoeft te doen. Daar kunnen de spelers nog in game settings veranderen, zoals je bij veel games hebt.
    lobby:

Je kunt via de vriendenlijst ook jouw vrienden uitnodigen voor een game, door op de naam te rechtsklikken en op invite te drukken.
    Verder kan je ook via gameranger chatberichten naar vrienden sturen, ook al is dat misschien overbodig.
    vrienden lijst:
    Mocht je nog vragen hebben, kan je het gewoon in deze thread vragen, of mij een pm sturen via gameranger.

Post jouw gameranger naam in deze thread, en voeg elkaar toe! Mijn nickname op gameranger is Lordilucas.
    jjkramok
    Vaste forumganger (Normal Mode)

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : Programmeren en Niet kunnen spellen

Re: Gameranger friend request draad

Bericht van jjkramok op zo sep 01, 2013 4:01 pm

Waarvoor kunnen we dit nou gebruiken? ik bedoel, welke games is het handig om gameranger te gebruiken i.p.v. netwerk opties van de game zelf of port forwarding of steam etc.

Soortgelijke onderwerpen

-

Het is nu di okt 17, 2017 1:41 pm